Onkos täällä sattumoisin 22.8 marmarikseen lähtijöitä?
Tässä olisi yksi yksin matkustaja, joka tutustuisi mielellään uusiin ihmisiin! :)
22.8 lähtijöitä??
10
554
Vastaukset 10
- matkakuume ei vielä vaiv
Moi,
eli me ollaan menossa 20.8. Kerro itestäs jotain ni voitais vaikka treffataki- vaan....
Moikka! mä oon 23-vuotias, mutta teidän iällänne ei ole merkitystä.. oon käynyt marmariksessa muutamia kertoja ennekin, ja kerran aikasemmin oon tosiaan ollut yksin.. Viime matkasta marmarikseen taitaa olla 2 vuotta sitten.. Tykkään ottaa aurinkoa, mutta myös kävellä paljon.. Ja mitä kaikkea sitä nyt lomalla ylipäätään tehdään, rentoutua.. :)
- elzu87
Olen lähdössä juuri 22 päivä reissuun yksikseni... :)
- tai siis
kenties susta saa sitten matkaseuraa.. !? Missäs hotellissa meinaat majottua?
- elzu87
tai siis kirjoitti:
kenties susta saa sitten matkaseuraa.. !? Missäs hotellissa meinaat majottua?
Majoitun Maxwell-Anatoliaan... Voit laittaa vaikka viestiä mun s-postiin [email protected] :)
- Lämpöön!
Moro!
Ootko menossa minnepäin Marmarista? Hotelli?- lähenee!
Olen myös menossa Maxwell-Anatoliaan.. Pitäis vissiin pikku hiljaa alkaa pakkaamaan.. :) Mihin hotelliin olet itse menossa ja kuinka pitkäks aikaa? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4131941- 1481427
- 1701364
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281126- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.226845- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635