possoitunut?

pöhkö...

mitä mieltä onko mahdollisesti possessio, kun en saa päästäni erästä ihmistä. Positiivinen tavallaan. Henkisesti puhdistava. Jokin aika sitten tunsin oloni hermostuneeksi,sitten näin mainoksen ja keksin mennä tilaisuuteen, jossa mm. tuo tyyppi oli. Stressi väistyi. Olin rento ja näin tyypin, mutta sen jälkeen muutamia päiviä kului ja olin sumussa. Pakko vaan ajatella häntä. :)) Muuten ei ole mitään. Mä en näe sitä tyyppiä enkä voi lähteä seuraamaan ja tiedän, ettei ole mitään yhteistä. En jaksaisi olla muistakaan ihmisistä kiinnostunut edes vähää. Onneksi kuitenkin välitän. Aina olen jotenkin päässyt yli ihmissuhteita, mutta kun tätä ihmistä en edes varsinaisesti tunne. Ehkä se on vaan, ettei kaikki oo ihan ok. Terapeutille?

4

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei!

      Possessio tarkoittaa samaa kuin riivaustila, kun paha henki ottaa vallan ihmisruumiissa ja pakottaa tekemään pahoja ja hulluja asioita. Sinun olotilaasi kutsutaan rakastumiseksi, mikä on eri asia.

      • enkäpäs ole

        possessiolta tää vaikuttaa musta. Vaikka olisinkin rakastunut niin tähän kokemukseen liittyy silti erikoisia piirteitä. Ihme innostuksia asioihin, etsin musapaikkoja, yleensä vaan kuuntelen levyjä, maailmankuvan muuttumista, ikäänkuin possesoiva henki olisi halunnut omia minut itselleen, ei puhelinta liian pitkään, vierailut lyhemmiksi ja ystävät eäisemmiksi tai muuten alkaa hermostuttaa vähän kummasti. Se ei ole minua.


      • uskoa.
        enkäpäs ole kirjoitti:

        possessiolta tää vaikuttaa musta. Vaikka olisinkin rakastunut niin tähän kokemukseen liittyy silti erikoisia piirteitä. Ihme innostuksia asioihin, etsin musapaikkoja, yleensä vaan kuuntelen levyjä, maailmankuvan muuttumista, ikäänkuin possesoiva henki olisi halunnut omia minut itselleen, ei puhelinta liian pitkään, vierailut lyhemmiksi ja ystävät eäisemmiksi tai muuten alkaa hermostuttaa vähän kummasti. Se ei ole minua.

        Kun henki riivaa, se alkaa sekunnissa. Ihmisen oma luonne väistyy kokonaan pois ja toinen, pahempi tulee tilalle. Kun ihminen palautuu ennalleen, hän ei muista mitään siitä, mitä riivauksen aikana on tapahtunut. Sinulla on nyt vain jokin tavallinen elämänmuutos. Tai sitten, onhan tietysti nämäkin mahdollisuudet:
        http://koti.welho.com/marhalla/D_tarkemmin_maarittelematon_dissosiaatiohairio.html


      • eri tyyppisiäkin
        uskoa. kirjoitti:

        Kun henki riivaa, se alkaa sekunnissa. Ihmisen oma luonne väistyy kokonaan pois ja toinen, pahempi tulee tilalle. Kun ihminen palautuu ennalleen, hän ei muista mitään siitä, mitä riivauksen aikana on tapahtunut. Sinulla on nyt vain jokin tavallinen elämänmuutos. Tai sitten, onhan tietysti nämäkin mahdollisuudet:
        http://koti.welho.com/marhalla/D_tarkemmin_maarittelematon_dissosiaatiohairio.html

        Ei niitä oireita ole enää. Kyseessä oli mielestäni jonkunlainen yritys herättää, mutta herätys jäi lapsen kenkiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe