paras 9mm ostoon

rapareino lahdesta

No niin, lupalappu tuli tänään postissa joten:

Suositelkaa omien kokemuksienne perusteella mikä pistooli olisi paras mahdollinen ostos? 9mm.

19

2137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 75

      sp-01 Shadow

      • ressu.

        Shadow on hyvä. Uspi Experttiäkin kehutaan, jos on iso käsi. Jotkut onnistuu jopa Clokilla. Itselläni on Shadow.


    • 92f

      siinä klassikko!

      • kourassa

        Beretan hallintalaitteet on vähän epäergonomiset eli huonoissa paikoissa.


    • katusoturi

      Menet pyssykauppaan ja koitat mikä sopii parhaiten käteen. Kaikki edellä ehdotetut Beretta, CZ ja H&K ovat aseena hyvin toimivia ja laadukkaita. En ole oikeastaan koskaan törmännyt totaalipaskaan moderniin 9mm pistooliin, vaan häiriöt useimmiten johtuvat rikkinäisestä osasta, esim lipas tai ejektorin kynsi.

    • Itselläni USP Expert, jonka laukaisua on parannettu ja tähtäimet vaihdettu.

      Ostaisin STIn tai Sphinxin jos olisi rahaa.

      • dfa

        No oo moisista kuullukaan, mikäs niistä niin hyviä sitte tekee?


      • rakkine
        dfa kirjoitti:

        No oo moisista kuullukaan, mikäs niistä niin hyviä sitte tekee?

        ei ole oikeastaan edes samalla viivalla, vaikka vähän samalta näyttävätkin.

        Sti:n yhden, joskaan en 9mm, omistan, Sphinxiä en ole muuta kuin kädessä pidellyt.
        Vikansa silti näissäkin, kuten nyt vaikka Sphinxin titaaniruuvikämmäilyt.



      • Anonyymi
        rakkine kirjoitti:

        ei ole oikeastaan edes samalla viivalla, vaikka vähän samalta näyttävätkin.

        Sti:n yhden, joskaan en 9mm, omistan, Sphinxiä en ole muuta kuin kädessä pidellyt.
        Vikansa silti näissäkin, kuten nyt vaikka Sphinxin titaaniruuvikämmäilyt.

        Et oo tainnu handussa pitää muuta ku slapaa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tainnu handussa pitää muuta ku slapaa !

        Ja sinä olet todella hidas vetäjä kun kaverin kirjoituksesta on yli 10 vuotta.


    • ESKO MÖRKÖ

      ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      • ...

        .


    • Anonyymi

      Postissa ei tule mitään lupalappuja ,hankkimisluvat noudetaan poliisilaitokselta !

      • Anonyymi

        Aloitus on 09. Kyllä silloin luvat voitiin lähettää postissa.


    • Anonyymi

      Rapareinolle suosittelen Kusoset vaipat on hyviä !

      • Anonyymi

        Miten liittyy aseisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aseisiin?

        Vaikkapa niin, metsästäjät ja ampujat ynnä muut aseharrastajat ovat aika iäkkäitä ja tähän hän on pyritykin, ei uusia harrastajia. Vaippojen kanssa voi jatkaa kauemmin. 🤭🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa niin, metsästäjät ja ampujat ynnä muut aseharrastajat ovat aika iäkkäitä ja tähän hän on pyritykin, ei uusia harrastajia. Vaippojen kanssa voi jatkaa kauemmin. 🤭🤭🤭

        Eli ei liity aseisiin mitenkään vaan ikääntymiseen. Geriatria ei ole palstan aihepiiriä, joten pysytään asiassa tai poistutaan palstalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe