McDonalds

Aassassas

Eli keskiviikkona oon menossa tapaamaan erään Helsingissä sijaitsevan McDonaldsin ravintolapäällikköä. Pääsin siis haastattelusta eteenpäin ja haluaisin tietää, että kuinka varmaa on että saan työpaikan? Eli onko toi ravintolapäällikön tapaaminen käytännössä samanlainen työhaastattelu kuin tuo ensimmäinenkin (eli siis tuo "oikea" työhaastattelu) vai onko työpaikka jo vähän varmempi juttu, eli että meen vaan esittäytymään RVP:lle ja näyttämään naamani ja puhumaan työvuoroista vai miten?

Sorry ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta haluaisin vähän tietää että mitä pitää odottaa :-)

Kiitos vastauksista.

6

1477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansalainen 424774

      Toki parhaan vastausen antaa ko firmassa töissä ollut tai siellä oleva.

      Mutta ainakin vaativissa hommissa haastattelu on monivaiheinen, joka kerta tipahtaa joku pois aina.
      Mitä pidemmälle pääsee, sen onnellisempi saa työpaikan suhteen olla.

      Tässä tapauksessa veikkaisin, että olet tosi vahvoilla ja tuo paikallispäällikön tapaaminen on enää piste ii:n päälle.
      Juuri olettamaasi työvuorojen sopimista ym. Mutta toki hänenkin sanansa painaa vielä viimeisessä valinnassa.

      • entinen mäkkäriläinen

        Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.

        Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
        ikinä en toiste menis.
        palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa..


      • Opiskelija^^
        entinen mäkkäriläinen kirjoitti:

        Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.

        Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
        ikinä en toiste menis.
        palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa..

        No on kai paska palkka kun oot sitä työtä harjoittelijan palkalla näköjään tehnyt.;)
        Ei harjoittelijan palkka oo MISSÄÄN työpaikassa sama kuin oikeiden työntekijöiden..
        Itse tienaan 10,64€/h ja oon ihan tyytyväinen, varsinkin kun lisät ja bonukset saa päälle.


    • joo :)

      kyllä se on aika varmaa että pääset sinne töihin, itte pääsin yhdellä haastattelu kerralla. (Olen siis myös mäkissä töissä.)
      ja palkkakin on nykyään aika hyvää tasoo. ei tosiaan mitään 6e tunnilta :D varsinkin kun saa ilta ja yö lisät palkan päälle.
      Ite oon ollu nyt puoltoista vuotta kokopäiväsenä duunarina mäkissä. ihan kivaa tää työ on :)

    • Aassassas

      Kiitos kaikille vastauksista. Duuni alkaa tässä kuussa, eli pääsinpä kuin pääsinkin töihin :)

      • exMc

        itse olin 3 vuotta töissä mäkkärissä. Ehkä paras työpaikka mitä on mulla ollu, palkka menee ihan TESsin mukaan ja kyllä siellä voi tienata ihan kivasti perusduunarina jos vaan töitä jaksaa tehdä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      420
      2916
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      98
      2237
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1874
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1873
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1707
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    7. 157
      1196
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1032
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe