Eli keskiviikkona oon menossa tapaamaan erään Helsingissä sijaitsevan McDonaldsin ravintolapäällikköä. Pääsin siis haastattelusta eteenpäin ja haluaisin tietää, että kuinka varmaa on että saan työpaikan? Eli onko toi ravintolapäällikön tapaaminen käytännössä samanlainen työhaastattelu kuin tuo ensimmäinenkin (eli siis tuo "oikea" työhaastattelu) vai onko työpaikka jo vähän varmempi juttu, eli että meen vaan esittäytymään RVP:lle ja näyttämään naamani ja puhumaan työvuoroista vai miten?
Sorry ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta haluaisin vähän tietää että mitä pitää odottaa :-)
Kiitos vastauksista.
McDonalds
6
1823
Vastaukset
- Kansalainen 424774
Toki parhaan vastausen antaa ko firmassa töissä ollut tai siellä oleva.
Mutta ainakin vaativissa hommissa haastattelu on monivaiheinen, joka kerta tipahtaa joku pois aina.
Mitä pidemmälle pääsee, sen onnellisempi saa työpaikan suhteen olla.
Tässä tapauksessa veikkaisin, että olet tosi vahvoilla ja tuo paikallispäällikön tapaaminen on enää piste ii:n päälle.
Juuri olettamaasi työvuorojen sopimista ym. Mutta toki hänenkin sanansa painaa vielä viimeisessä valinnassa.- entinen mäkkäriläinen
Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.
Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
ikinä en toiste menis.
palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa.. - Opiskelija^^
entinen mäkkäriläinen kirjoitti:
Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.
Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
ikinä en toiste menis.
palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa..No on kai paska palkka kun oot sitä työtä harjoittelijan palkalla näköjään tehnyt.;)
Ei harjoittelijan palkka oo MISSÄÄN työpaikassa sama kuin oikeiden työntekijöiden..
Itse tienaan 10,64€/h ja oon ihan tyytyväinen, varsinkin kun lisät ja bonukset saa päälle.
- joo :)
kyllä se on aika varmaa että pääset sinne töihin, itte pääsin yhdellä haastattelu kerralla. (Olen siis myös mäkissä töissä.)
ja palkkakin on nykyään aika hyvää tasoo. ei tosiaan mitään 6e tunnilta :D varsinkin kun saa ilta ja yö lisät palkan päälle.
Ite oon ollu nyt puoltoista vuotta kokopäiväsenä duunarina mäkissä. ihan kivaa tää työ on :) - Aassassas
Kiitos kaikille vastauksista. Duuni alkaa tässä kuussa, eli pääsinpä kuin pääsinkin töihin :)
- exMc
itse olin 3 vuotta töissä mäkkärissä. Ehkä paras työpaikka mitä on mulla ollu, palkka menee ihan TESsin mukaan ja kyllä siellä voi tienata ihan kivasti perusduunarina jos vaan töitä jaksaa tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734