Eli keskiviikkona oon menossa tapaamaan erään Helsingissä sijaitsevan McDonaldsin ravintolapäällikköä. Pääsin siis haastattelusta eteenpäin ja haluaisin tietää, että kuinka varmaa on että saan työpaikan? Eli onko toi ravintolapäällikön tapaaminen käytännössä samanlainen työhaastattelu kuin tuo ensimmäinenkin (eli siis tuo "oikea" työhaastattelu) vai onko työpaikka jo vähän varmempi juttu, eli että meen vaan esittäytymään RVP:lle ja näyttämään naamani ja puhumaan työvuoroista vai miten?
Sorry ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta haluaisin vähän tietää että mitä pitää odottaa :-)
Kiitos vastauksista.
McDonalds
6
1652
Vastaukset
- Kansalainen 424774
Toki parhaan vastausen antaa ko firmassa töissä ollut tai siellä oleva.
Mutta ainakin vaativissa hommissa haastattelu on monivaiheinen, joka kerta tipahtaa joku pois aina.
Mitä pidemmälle pääsee, sen onnellisempi saa työpaikan suhteen olla.
Tässä tapauksessa veikkaisin, että olet tosi vahvoilla ja tuo paikallispäällikön tapaaminen on enää piste ii:n päälle.
Juuri olettamaasi työvuorojen sopimista ym. Mutta toki hänenkin sanansa painaa vielä viimeisessä valinnassa.- entinen mäkkäriläinen
Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.
Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
ikinä en toiste menis.
palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa.. - Opiskelija^^
entinen mäkkäriläinen kirjoitti:
Juu ite pääsin kun ravintolapäälikkö haastatteli.
Mutta se homma on PASkaa paskalla palkalla toki parempi sinne ku ei minnekkään...
ikinä en toiste menis.
palkka onniin huono....6 etunnissa ei kauheesti lämmitä kun pitää vuokrat ja kaikki maksaa..No on kai paska palkka kun oot sitä työtä harjoittelijan palkalla näköjään tehnyt.;)
Ei harjoittelijan palkka oo MISSÄÄN työpaikassa sama kuin oikeiden työntekijöiden..
Itse tienaan 10,64€/h ja oon ihan tyytyväinen, varsinkin kun lisät ja bonukset saa päälle.
- joo :)
kyllä se on aika varmaa että pääset sinne töihin, itte pääsin yhdellä haastattelu kerralla. (Olen siis myös mäkissä töissä.)
ja palkkakin on nykyään aika hyvää tasoo. ei tosiaan mitään 6e tunnilta :D varsinkin kun saa ilta ja yö lisät palkan päälle.
Ite oon ollu nyt puoltoista vuotta kokopäiväsenä duunarina mäkissä. ihan kivaa tää työ on :) - Aassassas
Kiitos kaikille vastauksista. Duuni alkaa tässä kuussa, eli pääsinpä kuin pääsinkin töihin :)
- exMc
itse olin 3 vuotta töissä mäkkärissä. Ehkä paras työpaikka mitä on mulla ollu, palkka menee ihan TESsin mukaan ja kyllä siellä voi tienata ihan kivasti perusduunarina jos vaan töitä jaksaa tehdä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798