Intruder ensipyöräksi

pieni mies

Mitä pyörää suosittelette pienelle(174cm/70kg) miehelle ? Intikkaa olin ajatellut ? Mites tuo ajokurssi, kannattaisi varmaan mennä, kun ajokokemusta n 20v takaa..?Custom mallina mun mieleen.

6

1877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m800

      Olen melkein just sun kokoinen kaveri (175/65) ja mulla on ensipyöränä Suzuki Intruder M800. Paha sanoa suoraan kun ei ole kokemusta muista pyöristä sen enempää mutta kyllä tuo on tosi mukava prätkä ajaa. Ensin tuntui hieman ehkä isokokoiselta mutta kunhan jonkin verran pöristeli edestakaisin niin ihan soppelilta tuntuu. Huoletonta ajoa kun on kardaanivetoinen. Muutenkin siisti pyörä, suosittelen!

      Mun oli ajettava kortti joten kurssi tuli pakollisena käytyä. Jos oot joskus jo moottoripyörää ajanut niin en tiedä sitten kuinka hyödyllinen toi kurssi on.. ei kait siitä haittaakaan ole!

    • boris611

      Mulla intruder vl 1500 lc,olen 169cm suorana ja 83kg täydellä mahalla.Hyvin ajo luonnistaa,kaasukäsihän se yleensä vauhdin sanelee.Ajokurssi ei varmaan pahitteeks,pitkä tauko,varsinkin mitä isompaa pyörää kattelet.1500 aika raskas käsiteltävä,mutta järki päässä taittuu mutkaan siinä missä kevyempikin.Ne ajolinjat tuppaa unohtuun pitkän tauon aikana,mp:llä kurviin meno vähän erillaista kuin autolla.Ja kaikki valot päälle ajaessa,niin muutkin huomaa sut.

    • PALOKAN intikka mies

      itsellä ollut 3 kesää 750 vs. (110/180) Kaikki riippuu vaihtamista vauhista ja vaihtamista. 20v sitten oli 2klp pyöriä .SILLOIN ajoi kuin kaistapää. Nyt kuin aloin ajamaan ,niin rupesin ajaan pikku teitä ja mutkaisia. Mutta eukko ei lähe mukaan, kun se pelkää auto kyydissä. Lapset tykkää olla kyydissä. MONELLA taitaa asenne kysymys moottoripyörää vastaan. 750 ja vaikka 1400 niin vääntöö löytyy.MUTTA EI SE KYLJE SEN KOVENPAA 1400. INTIKKA HELPPO KORJATA.

    • Custom matkaaja

      Mulla ensimmäinen prätkä 800 intikka. Custom se olla pitää.
      Kattelin keskusteluja ja arvioin niiden pohjalta että tällaiselle ikääntyvälle kaverille sopii just 800 intruuderi. Eli kaupat tuli 8 satasesta. Ikinä ei ole mopoa ollut, Inseraa viime vuodet fillarina.
      Suosittelen hankkimaan intikan ja tuollasen noin 800 3m. Toisaalta pienemmälläkin kai pärjää mutta tuntuu vääntöä olevan ettei tarvii joka valoissa aluks polkee käyntiin. Mukava pyörä ajella.

    • Vellu10

      Tää vastaus voi tulla jo myöhään, mutta vastaanpa kuitenkin. Kyllä prätkäveli aina toistaan jelppii. Mulla on 1500 Intikka, eikä mitään vaikeuksia sen käsittelyn kanssa. Olen tosin sinua melkein tuplasti läskimpi ja myöskin pidempi. Malttia se vaatii, enemmän päätä kuin fysiikkaa. Kunhan muistat tämän klassisen sanonnan: moottoripyöräilijöitä on kahta lajia, niitä jotka ovat kaatuneet ja niitä, jotka tulevat kaatumaan.

      Onhan se kasistanen jyhkeän näköinen pyörä, melkein fyysiesti 1500:n luokkaa. Mutta jos sulla on ajokokemusta ollut joskus, niin ei usko siitä kurssista sulle hirveen paljon hyötyä olevan. Kyllä ne niksit oppii käytännössäkin ja lukemalla vaikka netistä ym. Kaasun ja kytkimen käyttö, vastaohjaus ja harkinta liikenteessä, siinäpä ne.

    • jamo/1400

      mulla on ollu 1400 intikka nyt neljä vuotta ja oon tämmönen riisitautinen persejalaka (172/69) edellinen kakspyöräsen ajokokemus on 30 vuoden takaa tunturin supersportilla.jos ostat pyörän osta semmonen ettei tarvi ens viikolla mennä vaihtaan !asenne ennenkaikkea ja malttia ajamiseen ei tarvi ensimmäisenä päivänä ajaa kaasu pohjas kahta sataa .Ite ajoin ensimmäisen kesän ilman kartturia ja toisena kesänä otin eukon ja tytöt takahudlarille.Ikää on sen verran (47) ettei tarvi näyttää mopopojille enää.1400 intikka on ennenkaikkea matala vaikka onkin kohtalaisen painava pyörä,joten opettelu onnistuu aika kohtalaisesti,eikä oo väliä onko
      800 vai 1400 mottia moottoripyörä on moottoripyörä.sitte vielä kustomit ja muut.Jalat eellä sataa vai pää eellä kahta sataa!! tämä jako on melkein yhtä radikaali jos oot homo tai hetero.! Minä tykkään tytöistä ja naapurin janne tykkää pojistaei kannata kinata kumpi on parempi,prätkiä kumpiki !!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe