Suomalainen mies kuvittelee olevansa joku parempikin. Siis tosissaan nai kaikkea mikä eteen sattuu ja on erittäin hanakka lapsien hyväksikäyttöön. Siksihän ne siellä Thaimaassakin käyvät, kun saavat naida siellä rajattomasti pikkulikkojen ja lapsennäköisten naisten kanssa. Siitä asiasta on turha edes yrittää kieltää.
ihana thaimaa
2
347
Vastaukset
- vuodatus
tekis varmaan mieli naida mutta kun ei saa vaikka ilmaiseksi antais ...
- ??!!
sinulla paljonkin kokemusta tästä miesten naimisesta Thaimaassa kun hyvin tunnut tietävän? Tunnen kaksi pariskuntaa, joissa thaimaalainen vaimo. Toinen pari asuu Thaimaassa ja toinen rouva alkoi maatalon emännäksi Suomessa. Molemmat liitot onnistuneita eivätkä vaimot näytä lapsilta vaikka pienikokoisia ovatkin. Minun puolestani suomalaiset miehet naikoot täysi-ikäisiä vaikka itsensä kuoliaaksi, ei kuulu mulle. Valitsen sitten miehen, joka tykkää minunlaisesta. Sitä paitsi kyllä mm. Etelä-Euroopan miehiä on minustakin kiva katsella:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598