Onko helsingissä kursseja, sellaisia minne pääsee pyörätuolilla ja inva veski.
Pitäisi opetella yksinkertaisimmat viittomat lapsen lapsen kanssa kommunikointiin- Niin ja halvalla-
Viittoma kielestä.
5
1520
Vastaukset
- ainakin
Ainakin työväenopistossa on ollut kursseja Itäkeskuksessa. Kuurojen kansanopisto järjestää myös viittomakielen kursseja Haagassa Valkealla talolla. Siel ainakin on hissit ja inva wc.t.
EN tiedä hintoja. Kun olet omainen niin kysele myös Kuulovammaisten lasten vanhempien liitosta kursseja.- okkigaam
Katsoin DVD elokuvan Fransis ? Goyasta se espanjalainen maalari 1700- luvulta. Hän tuli kuuroksi ja hänellä (siinä elokuvassa) oli viittoja oppaana. Huomasin että ymmärsin pari viitottua sanaa. En osaa englantia jolla kielellä filmi oli tehty. Joten onko nämä viittomat kansainvälisesti samoja.
Maagikko okkigaam kirjoitti:
Katsoin DVD elokuvan Fransis ? Goyasta se espanjalainen maalari 1700- luvulta. Hän tuli kuuroksi ja hänellä (siinä elokuvassa) oli viittoja oppaana. Huomasin että ymmärsin pari viitottua sanaa. En osaa englantia jolla kielellä filmi oli tehty. Joten onko nämä viittomat kansainvälisesti samoja.
MaagikkoMiten viitotaan kiitos-> voiko sen selittää kirjoittamalla.
- info1
okkigaam kirjoitti:
Katsoin DVD elokuvan Fransis ? Goyasta se espanjalainen maalari 1700- luvulta. Hän tuli kuuroksi ja hänellä (siinä elokuvassa) oli viittoja oppaana. Huomasin että ymmärsin pari viitottua sanaa. En osaa englantia jolla kielellä filmi oli tehty. Joten onko nämä viittomat kansainvälisesti samoja.
Maagikkotästä linkistä voit katsoa KIITOS viittoman. Siellä on muitakin viittomia joten tsekkaa
http://www.viittomat.net/index.aspx?c=search;2&type=res&crt_fin=kiitos&id=60#start
- infoa
on valkea talo jossa voi opiskella viittomakieltä. sinne pääsee helposti pyörätuolilla. Katso sivulta www.kl-deaf.fi kuurojen kansanopiston sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540