Onko ketään muita 9.8 lähtjöitä samaan aikaan Kultahietikolle?
9.8 lähtijöitä?
14
633
Vastaukset
- sateinen suomi
lähdetään kanssa 9.8. ilta koneella kohti aurinkoa. Toivottavasti kone kestää... Mennään Alma toursin matkalle.
- ....
Täälläkin lähtijöitä, dominatravelin kautta :)
- joohh
.... kirjoitti:
Täälläkin lähtijöitä, dominatravelin kautta :)
meitäkin lähtee 6 aikuista 9.8 :) ekaa kertaa siellä, saa nähdä mitä tulee :D
- BlacksunF
joohh kirjoitti:
meitäkin lähtee 6 aikuista 9.8 :) ekaa kertaa siellä, saa nähdä mitä tulee :D
on kaksi lähtijää 9pv :)
- ...
BlacksunF kirjoitti:
on kaksi lähtijää 9pv :)
Mitkä hotellit teillä on? Meiltä lähtee neljä henkilöä ja park hotel golden beach hotellina.
- BlacksunF
... kirjoitti:
Mitkä hotellit teillä on? Meiltä lähtee neljä henkilöä ja park hotel golden beach hotellina.
park hotel golden beach myös
- Hotelli onpi
... kirjoitti:
Atlas hotelliin mennään kuusi henkilöä. Hauskaa aiotaan pitää...
- 2 henkilöä
... kirjoitti:
Meitäkin samaan hotelliin 2 aikuista
- 9. pvä
Just tänään otin pikamatkan Kultahietikolle ja 9. päivä lähtö iltakoneella. Mulla hotelli Tsarevets.
Kuulemma kauhea läävä mut hyvällä paikalla.- zxcvbnmasdfgh
Ekaa kertaa Bulgariass. Mulla lähtee lento 6,30 aamull .
- olette
zxcvbnmasdfgh kirjoitti:
Ekaa kertaa Bulgariass. Mulla lähtee lento 6,30 aamull .
jan minkä ikäisiä? Kaverille tuli työmatka ja joutui perumaan lomareissun eli oon yksin matkassa ja olis kivaa saada seuraa rientoihin.
- zxcvbnmasdfgh
olette kirjoitti:
jan minkä ikäisiä? Kaverille tuli työmatka ja joutui perumaan lomareissun eli oon yksin matkassa ja olis kivaa saada seuraa rientoihin.
No voi harmi et sun kaveri ei pääse mukaan. Meidän seurue 40v ja 38v.
- tsarevets
zxcvbnmasdfgh kirjoitti:
No voi harmi et sun kaveri ei pääse mukaan. Meidän seurue 40v ja 38v.
Niin ja olen ite siis 33v
- lisää
Kyllä sinne taitaa olla aika moni menossa, sillä su-aamun 6:30 lennolla oli enää 4 paikkaa vapaana. Kyseessä siis Air Finlandin lomalento.
Säät näyttää suosivan, vaikkakin voisi vielä muutaman asteen nousta, lähemmäksi 30C =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882