Flagyl Comp

Ei taas

Mulla on ollu jo pitkään erittäin runsasta valkovuotoa, joka on valkoista tai kellertävää, erittäin paksua ja haisee ihan järkyttävälle. Hiivalääke ei auttanut joten menin gynelle. Sain sieltä Flagyl Comp nimisiä emätinpuikkoja ja yhden tabletin. Niistä ei ollu apua, joten menin jonkin ajan päästä uudestaan (eri lääkärille, kun ei samalle päässyt) ja kuinka ollakaan sain samoja puikkoja, mutta en siinä tilanteessa tajunnut, että kyse oli samasta lääkkeestä, kun en saanut sitä tablettia ollenkaan. No eihän siitäkään kuurista mitään apua ollut. Nyt oon menossa taas gynelle ja haluaisin tietää mihin vaivaan toi Flagyl Comp tarkalleen ottaen on tarkotettu ja minkälaisia tutkimuksia tässä pitäis vaatia, ettei samaa reseptiä taas tyrkätä kouraan.

38

87722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hane

      mulla on sama kokemus tosta Flygel- lääkkeestä, tosin vain puikoista. 7 pvän kuuri ei tehonnut mulla.

    • auts

      Mullakin on ollut runsas, sitkeä valkovuoto (mutta ei haise) läpi kierron. Oli tuo sama lääkekuuri puikkona eikä mitään vaikutusta.

      Kyllästyttää jo koko asia kun lääkäri ei sano mitään eikä lääke auttanut.
      Kait sitä pitää vielä mainita asiasta (samalla kun käyn lääkärissä muista vaivoista).
      Tuskastuttaa...

    • Mary

      Minulla oli oireina kauan aikaa myös häiritsevä valkovuoto,joka haisi pahalle ja sitä tuli välillä paljon.Haju oli usein sellainen kalamainen ja vuoto ns. tahnamaista ja keltaista.
      Sain lääkäriltä myös Flagyl-nimistä lääkettä, mutta tabletteina kahden viikon kuurin.Se auttoi ja oireet hävisivät.Eli kannattaa ehkä kysäistä lääkäriltä josko hän määräisi tablettikuurina kyseisen lääkkeen, ovatko ne sitten tehokkaampia kuin puikot tiedä häntä, mutta minulla ainakin auttoi.

    • leena

      sain ko. emätinpuikkoja kun oli pahanhajuinen valkovuoto. Lääkäri sanoi jotain että "liikaa soluja" jotain hapen kanssa sillä oli tekemistä. En muista enää tarkemmin. Tehosivat kyllä.

    • :-(

      Flagylia käytettiin ainakin minulla emätintulehduksen hoitiin. oireet ovat hiivamaisenkaltaisia. Mutta alapään haju "tulvii läpi", hyvin pistävä haju. Ilmeisesti silloin jylläävät anaerobiset bakteerit josta johtuu mm. tuo haju. MInulle annettiin kyseinen kuuri sekä puikkona että tablettina, ei hyötyä ole ollut. Lisäksi papa oli siis luokkaa 2 ja hiivaakin esiintyi. Mutta hiivakaan ei lähtenyt vaikka kuurin söin.

      • Justiina

        No saitko sä lopulta jonkin toimivan hoidon noihin oireisiin (jotka kuulostaa LIIAN tutuilta)?


      • :-(
        Justiina kirjoitti:

        No saitko sä lopulta jonkin toimivan hoidon noihin oireisiin (jotka kuulostaa LIIAN tutuilta)?

        JOs kysymyksesi oli minulle. Niin vielä asiasta ei ole varmuutta. Hiiva oireet lähti pois, kun söin kaksi kuuria apteekista saatavista. Ensimmäinen ei auttanut mihinkään. Mutta katotaan milloin posahtaa taas takaisin. Uuden papa kokeen tuloksia odotellaan. Niin ja flagylilla lähti ilmeisesti tulehdus pois, koska hajua ei ole enää nyt esiintynyt.


    • Sara

      Mulle lääkäri määräsi Flagyl- nimisiä tabletteja 10 pv:n kuurin emätintulehduksen hoitoon. Oireina oli pistävän hajuista valkovuotoa, kirvelyä virtsatessa sekä kova kutina. Kuurin ajan oireet helpottivat, paitsi että lääke aiheutti hiivaa. Hoidin hiivan pois Canesten kombi-pakkauksen avulla, mutta kun Flagyl-kuuri loppui, niin emätintulehdusoireet palasi. Tässä sitä ollaan ihmeissään että taasko se alkoi... Ei kiva!

      • sairaanhoitajaopiskelija

        Metronidatsoli, joka kuuluu antibiootteihin. Flagyl -tabletissa on metronidatsolia 400 milligrammaa (mg) ja emätinpuikossa 500 mg. Flagyl comp. -emätinpuikossa on toisena vaikuttavana aineena nystatiini, joka tehoaa moniin hiivasieniin.

        Käyttötarkoitus:
        Metronidatsolia käytetään enimmäkseen trikomonas-tulehduksen sekä sen ja hiivasienten aiheuttamien tulehdusten hoitoon sukuelimistä. Metronidatsoli soveltuu monien muidenkin tulehdusten torjuntaan, ja sitä käytetään myös mahahaavaa aiheuttavan helikobakteerin torjunnassa yhdessä muiden lääkkeiden kanssa.


        Vaikutustapa:
        Metronidatsoli tappaa monenlaisia bakteereita ja muita eliöitä. Sukuelimissä oireita aiheuttava trikomonas on myös herkkä sille. Tämä infektio vaivaa enimmäkseen naisia, mutta voi esiintyä piilevänä myös miehillä. Tämän vuoksi infektion saaneen henkilön sukupuolikumppani pyritään hoitamaan tällä samalla lääkkeellä riippumatta siitä, onko hänellä oireita vai ei.


      • helpmeplease
        sairaanhoitajaopiskelija kirjoitti:

        Metronidatsoli, joka kuuluu antibiootteihin. Flagyl -tabletissa on metronidatsolia 400 milligrammaa (mg) ja emätinpuikossa 500 mg. Flagyl comp. -emätinpuikossa on toisena vaikuttavana aineena nystatiini, joka tehoaa moniin hiivasieniin.

        Käyttötarkoitus:
        Metronidatsolia käytetään enimmäkseen trikomonas-tulehduksen sekä sen ja hiivasienten aiheuttamien tulehdusten hoitoon sukuelimistä. Metronidatsoli soveltuu monien muidenkin tulehdusten torjuntaan, ja sitä käytetään myös mahahaavaa aiheuttavan helikobakteerin torjunnassa yhdessä muiden lääkkeiden kanssa.


        Vaikutustapa:
        Metronidatsoli tappaa monenlaisia bakteereita ja muita eliöitä. Sukuelimissä oireita aiheuttava trikomonas on myös herkkä sille. Tämä infektio vaivaa enimmäkseen naisia, mutta voi esiintyä piilevänä myös miehillä. Tämän vuoksi infektion saaneen henkilön sukupuolikumppani pyritään hoitamaan tällä samalla lääkkeellä riippumatta siitä, onko hänellä oireita vai ei.

        Sain kyseistä lääkettä, mutta en ole saanut mistään selville että voiko sitä käyttää kuukautisten aikana?


    • kärsivällisyyttä

      oikeastaan helpotti kuulla että tätä esiintyy muillakin.. meillä siis puolison kanssa oli pitkään juuri samat oireet kun tässä näköjään kaikilla, eroten siinä että miehellä myös ilmeni oireita jota luultiin hiivaksi ja hoidettiin alkuun käsikauppa tuotteilla, ja myös suun kautta otettavaa hiivalääkettä ensin 1 tbl ja sitten vielä kolmen päivän kuuri. eikä ottanut helpottaakseen, kunnes sitten fluorinäytteet ( kolme kpl) selvisi että kyseessä bakteeritulehdus saatiin flagyl 5 pv kuuri molemmille, jonka jälkeen sain vielä itse 10 pv emätinpuikkokuurin sekä miehelle kaliumoermanganaatti(jauhe) kylvetys iltaisin ja apteekin tekemä rasvaseos 2 krt vuorokaudessa ( rikki-perusvoide-hydrokortisooni) ja vihdoin ollaan voiton puolella. tärkeää siis tosiaan hoitaa molemmat aina samaan aikaan vaikka ei olisi toisella oireita.

      kävimme yhdessä lääkärissä (iho ja sukupuolitautien erikoislääkärillä) ja itse sain ainaki rauhan kun vihdoin tuli tietoa että tätä on muillakin ja että se ei ole vakavaa. vaan joskus bakteerit pääsevät aiheuttamaan tulehduksen vaikka oltaisi oltu jo vuosia yhdessä.

      meillä toivottavasti takana päin kaikki ainakin joksikin aikaa, sillä yritämme ensimmäistä raskautta.

      tsemppiä kaikille. älkää menettäkö toivoa.

    • nimäppö

      iten olen 17-vuotias, 163cm ja 53kg JA Mulla on oikeasti aivan sama juttu!! joskus on aivan noloa olla koulussa ku valkovuodon haju alkaa haisee ''ympärille'' :( :( Onks tää normaalia mun ikäiselle joka ei ole raskaana ja ei ole ollut sukupuoliyhteydessä...

      En ole uskaltanut mennä terveydenhoitajalle enkä lääkärille, pelkän että mulla on joku pöpö-tauti....

      onko jollakin muulla kokemusta tällaisesta
      tai ja (simppeli-/)hoito ohjeita tai saaks toi Flagyl ilman resepti ja paljoks se maksaa, kannataako käyttää Flagylin kanssa joku muu lääke esim. toinen antibiootti.. Kiitos etu käteen kaikille!!!!

      • nimäpöppö

        ja ai niin että ja onks tohon hoitoo saada mahdollisssimman tabletti-lääkkeitä ja ilmanreseptiä(onks ne sitte vaikutukseltaan huonompia kuin reseptilliset)


      • kokemusta on

        Trikomoonas ja sen kaltaiset pakteerit eivät yleensä aiheuta oireita miehille, mutta miehet kantavat pakteeria ja tartuttavat sen kumppaneihinsa tehokkaasti. Joten molempien on syötävä samaan aikaan Flagyl kuuri. Sama koskee myös muita kumppaneita. Mun miehellä oli rakastaja joka tartutti sen takas mun mieheen ja sain tulehduksen uudelleen. OIKEESTI KAIKKIEN OSAPUOLTEN ON SYÖTÄVÄ KUURI SAMAAN AIKAAN MUUTEN ON TURHA IHMETELLÄ ET EI AUTTANUT. Jos molemmat syö kuurin ja tulehdus tulee takasin niin suurella todennäkösyydellä jommalla kummalla on ulkopuolinen hoitamaton seksikumppani.


      • nainen savosta
        kokemusta on kirjoitti:

        Trikomoonas ja sen kaltaiset pakteerit eivät yleensä aiheuta oireita miehille, mutta miehet kantavat pakteeria ja tartuttavat sen kumppaneihinsa tehokkaasti. Joten molempien on syötävä samaan aikaan Flagyl kuuri. Sama koskee myös muita kumppaneita. Mun miehellä oli rakastaja joka tartutti sen takas mun mieheen ja sain tulehduksen uudelleen. OIKEESTI KAIKKIEN OSAPUOLTEN ON SYÖTÄVÄ KUURI SAMAAN AIKAAN MUUTEN ON TURHA IHMETELLÄ ET EI AUTTANUT. Jos molemmat syö kuurin ja tulehdus tulee takasin niin suurella todennäkösyydellä jommalla kummalla on ulkopuolinen hoitamaton seksikumppani.

        Voiko joku olla noin tyhmä? Ei emätintulehduksiin tarvita yhtä ainutta sukupuolikumppania sen saadakseen. Se tulee paljon muistakin paikoista ja syistä. Luepa esimerkiksi näissä viesteissä ollut 17-vuotiaan neitsyen kirjoitus ja ällistele sitä.
        Ota sitten yhteyttä gynekologiin, joka kertoo sinulle erilaisista tulehduksista, niiden syntymissyistä ja niihin sopivista hoidoista sekä hoitojen seurauksista.
        P.S. Bakteeri kirjoitetaan b:llä, ei p-kirjaimella.


      • TYHMÄTKIN SAA KYSYÄ
        nainen savosta kirjoitti:

        Voiko joku olla noin tyhmä? Ei emätintulehduksiin tarvita yhtä ainutta sukupuolikumppania sen saadakseen. Se tulee paljon muistakin paikoista ja syistä. Luepa esimerkiksi näissä viesteissä ollut 17-vuotiaan neitsyen kirjoitus ja ällistele sitä.
        Ota sitten yhteyttä gynekologiin, joka kertoo sinulle erilaisista tulehduksista, niiden syntymissyistä ja niihin sopivista hoidoista sekä hoitojen seurauksista.
        P.S. Bakteeri kirjoitetaan b:llä, ei p-kirjaimella.

        Sitä yleensä kysyy semmosista asioista mistä itse tiedä.. olisit nyt vastannut edes nätimmin.. aikuinen ihminen ja käyttäytyy kuin mikäkin lapsi..


      • auttava
        TYHMÄTKIN SAA KYSYÄ kirjoitti:

        Sitä yleensä kysyy semmosista asioista mistä itse tiedä.. olisit nyt vastannut edes nätimmin.. aikuinen ihminen ja käyttäytyy kuin mikäkin lapsi..

        Jep, samaa mieltä. Kaikki saa kysyä ja kaikille kannattaa kertoa.

        Itsellä on ollut vähän samaa vaivaa liian pitkään. Yhden flagyl-kuurin jo saanut, mutten syönytkään sitä sitten, ku tuntu ekaks lähteneen vaivat hiivalääkkeen syötyäni.

        No nyt hain sitten uuden reseptin ja sain kumppanilleni sen myös. Täytynee aloittaa heti kun saa haettua apteekista läkkeet.

        Aiheuttajaksi lääkäri kertoi happaman ympäristön ja erilaiset bakteerit. Esimerkiks kylpyläkäynnin jälkeen saattaa esiintyä, sillä porealtaat on täynnä bakteereja.

        Nyt tabletteja syömään. Tsemppiä kaikille samasta vaivasta kärsiville. Ja vinkkinä vaan että rohkeasti gynelle! :)


      • ndosviwdodi
        auttava kirjoitti:

        Jep, samaa mieltä. Kaikki saa kysyä ja kaikille kannattaa kertoa.

        Itsellä on ollut vähän samaa vaivaa liian pitkään. Yhden flagyl-kuurin jo saanut, mutten syönytkään sitä sitten, ku tuntu ekaks lähteneen vaivat hiivalääkkeen syötyäni.

        No nyt hain sitten uuden reseptin ja sain kumppanilleni sen myös. Täytynee aloittaa heti kun saa haettua apteekista läkkeet.

        Aiheuttajaksi lääkäri kertoi happaman ympäristön ja erilaiset bakteerit. Esimerkiks kylpyläkäynnin jälkeen saattaa esiintyä, sillä porealtaat on täynnä bakteereja.

        Nyt tabletteja syömään. Tsemppiä kaikille samasta vaivasta kärsiville. Ja vinkkinä vaan että rohkeasti gynelle! :)

        tarttuu seksin yhteydessä, mutta on Suomessa erittäin harvinainen. Se on myös luokiteltu sukupuolitaudiksi. Bakteerivagionaasi on taas epäspesifinen emätintulehdus joka ei ole sukupuolitauti ja voi tulla yhtä hyvin neitsyelle kuin kokeneimmillekkin. Syytä siihen ei tiedetä. Lääkkeet on pakko hakea lääkäriltä reseptillä. Flagyl "tehoaa" molempiin.


      • apuaa
        kokemusta on kirjoitti:

        Trikomoonas ja sen kaltaiset pakteerit eivät yleensä aiheuta oireita miehille, mutta miehet kantavat pakteeria ja tartuttavat sen kumppaneihinsa tehokkaasti. Joten molempien on syötävä samaan aikaan Flagyl kuuri. Sama koskee myös muita kumppaneita. Mun miehellä oli rakastaja joka tartutti sen takas mun mieheen ja sain tulehduksen uudelleen. OIKEESTI KAIKKIEN OSAPUOLTEN ON SYÖTÄVÄ KUURI SAMAAN AIKAAN MUUTEN ON TURHA IHMETELLÄ ET EI AUTTANUT. Jos molemmat syö kuurin ja tulehdus tulee takasin niin suurella todennäkösyydellä jommalla kummalla on ulkopuolinen hoitamaton seksikumppani.

        Mullakin oli 10 päivän flagyl comp kuuri. Auttoi hetkellisesti mutta tuli melkein heti takaisin. Menin uudestaan gynelle, jossa todettiin että mulla on kummatkin hiiva ja flagyl, johon sain nyt vain 1 suusta laitettavan hiivatabletin. Toivottavasti toimii, kun vituttaa laittaa monta kymmentä euroa semmoisiin jotka eivät edes toimi.
        Tossa kun sanoit, että flagyl voi tarttua myös miehiltä, niin voiko se tarttua myös suuseksin kautta ?


      • Voi Jee
        kokemusta on kirjoitti:

        Trikomoonas ja sen kaltaiset pakteerit eivät yleensä aiheuta oireita miehille, mutta miehet kantavat pakteeria ja tartuttavat sen kumppaneihinsa tehokkaasti. Joten molempien on syötävä samaan aikaan Flagyl kuuri. Sama koskee myös muita kumppaneita. Mun miehellä oli rakastaja joka tartutti sen takas mun mieheen ja sain tulehduksen uudelleen. OIKEESTI KAIKKIEN OSAPUOLTEN ON SYÖTÄVÄ KUURI SAMAAN AIKAAN MUUTEN ON TURHA IHMETELLÄ ET EI AUTTANUT. Jos molemmat syö kuurin ja tulehdus tulee takasin niin suurella todennäkösyydellä jommalla kummalla on ulkopuolinen hoitamaton seksikumppani.

        Melkein osasit kirjoittaa..


      • vOI JEE
        TYHMÄTKIN SAA KYSYÄ kirjoitti:

        Sitä yleensä kysyy semmosista asioista mistä itse tiedä.. olisit nyt vastannut edes nätimmin.. aikuinen ihminen ja käyttäytyy kuin mikäkin lapsi..

        HEI HALOO!! Kaikista tyhmintä on odottaa täältä asiantuntijavastausta.. Menkää lääkärille hyvänen aika! Jotkut tyhmät vielä teidän neuvojien juttuja täällä ja tekee niinku sanotte! Otappa siinä omatuntosi kontolle, että joku toinen pilaa elämäänsä sun "hyvien neuvojen takia".. KUINKAS MONELLA TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRIN TUTKINTO?? KUINKAS MONI TÄÄLTÄ ON KÄTILÖ?? -Niinpä-


      • VOI JEE
        kokemusta on kirjoitti:

        Trikomoonas ja sen kaltaiset pakteerit eivät yleensä aiheuta oireita miehille, mutta miehet kantavat pakteeria ja tartuttavat sen kumppaneihinsa tehokkaasti. Joten molempien on syötävä samaan aikaan Flagyl kuuri. Sama koskee myös muita kumppaneita. Mun miehellä oli rakastaja joka tartutti sen takas mun mieheen ja sain tulehduksen uudelleen. OIKEESTI KAIKKIEN OSAPUOLTEN ON SYÖTÄVÄ KUURI SAMAAN AIKAAN MUUTEN ON TURHA IHMETELLÄ ET EI AUTTANUT. Jos molemmat syö kuurin ja tulehdus tulee takasin niin suurella todennäkösyydellä jommalla kummalla on ulkopuolinen hoitamaton seksikumppani.

        HEI HALOO!! Kaikista tyhmintä on odottaa täältä asiantuntijavastausta.. Menkää lääkärille hyvänen aika! Jotkut tyhmät vielä USKOO teidän neuvojien juttuja täällä ja tekee niinku sanotte! Otappa siinä omatuntosi kontolle, että joku toinen pilaa elämäänsä sun "hyvien neuvojen takia".. KUINKAS MONELLA TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRIN TUTKINTO?? KUINKAS MONI TÄÄLTÄ ON KÄTILÖ?? -Niinpä-


      • voi jee
        Voi Jee kirjoitti:

        Melkein osasit kirjoittaa..

        ja minäkin


      • Joku pelkää lääkäriä
        VOI JEE kirjoitti:

        HEI HALOO!! Kaikista tyhmintä on odottaa täältä asiantuntijavastausta.. Menkää lääkärille hyvänen aika! Jotkut tyhmät vielä USKOO teidän neuvojien juttuja täällä ja tekee niinku sanotte! Otappa siinä omatuntosi kontolle, että joku toinen pilaa elämäänsä sun "hyvien neuvojen takia".. KUINKAS MONELLA TÄÄLLÄ ON LÄÄKÄRIN TUTKINTO?? KUINKAS MONI TÄÄLTÄ ON KÄTILÖ?? -Niinpä-

        Onneksi kirjoittaja ei varmaankaan lue tuollaisia "viisauksia" joita jaetaan 1,5 vuotta myöhässä.


      • Herkkäpimpsa
        apuaa kirjoitti:

        Mullakin oli 10 päivän flagyl comp kuuri. Auttoi hetkellisesti mutta tuli melkein heti takaisin. Menin uudestaan gynelle, jossa todettiin että mulla on kummatkin hiiva ja flagyl, johon sain nyt vain 1 suusta laitettavan hiivatabletin. Toivottavasti toimii, kun vituttaa laittaa monta kymmentä euroa semmoisiin jotka eivät edes toimi.
        Tossa kun sanoit, että flagyl voi tarttua myös miehiltä, niin voiko se tarttua myös suuseksin kautta ?

        Kyllä voi, juuri suuseksistä sain viimeksi. Mulla ei munasarjat tomi, joten ei ole menkkoja eikä muutenkaan vuotoja, ja tällainen bakteeritulehdus, vain kirkasta nestettä ja tunne on epämääräinen epämiellyttävä pieni kutina. Flagyl combi emätinpuikot auttaa. Pitää laittaa miehelle viestiä että menee hakemaan Flagge kuurin ja lopettaa muiden naisten nuolemisen.


      • Anonyymi

        Onko kellään ollu avelox 400mg divertikuliittiin onko tullu sivu oireita


    • Mummeli

      No sen saa yleensä antibioottikuurin jälkeen vaikka söisi maitohappobakteeria kuurin aikana sanoi gyneni. JOten miehillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, naisen oma elimistö tuottaa sen ja kun antibioottikuuri tappaa kaikki bakteerit, limakalvot on avoinna kaikille uusille pöpöille ja tämä on yksi niistä. JOten naisten vaiva se on ja kyllä sen syyt on yleensä omat bakteerit ja hapot joista se syntyy. Useita kuuria elämän aikana käytetty ja useita antibioottikuureja.

      • staka**

        Kiitos mummeli. Tulin tänne ihmettelemään kun sukupuolielimissä alkoi tuntua kirvelyä mitä ei ole ollut aikoihin, limakalvot ym. on olleet siis kunnossa. Eikä valkovuotoakaan ole. MUTTA löysin mummelin kirjoituksesta todennäköisen syyn: lopetin pari päivää sitten aika rankan Amorion-kuurin, 10 päivää. Siispä todennäköisesti voin käyttää nyt vielä "voimassa" olevat 5 emätinpuikkoa. Sunnuntai kun on eikä gynelle pääse soittamaan ja varmistamaan ;-)


    • naisen elämää

      mulla hoidettin puikoilla vagioosia.meni ohitse ja gyne kertoi että ota menkkojen jälkeen maitohappokapselikuurit aina,ja nyt ei toisaseksi ongelmaa.kun oireet alkanevat,taas papaan.

    • hygienia

      flagyl tappaa myös vaginaa suojaavat ja oikeaa happamuutta ylläpitävät bakteerit joten olisi hyvä aloittaa brobiootit samalla vaikka ensin flagyl kuurin ajan suun kautta ja heti kuurin loputtua paikallisesti emättimeen jotta suojaava ph palautuisi pian

    • Toimii1

      Lactal hyvä ja multigyn actigel

      • Ennakkokäyttöön

        Vain ennakkoon tehtävään pahojen bakteerien torjuntaan. Jo puhjenneeseen tulehdukseen ne eivät tehoa, siihen tarvitaan reseptilääkkeet.


    • Anonyymi

      Oma kokemukseni Flagyl compista löytyy kokonaisuutena otsikolla: Flagyl comp - kokemus / varoitus

      • Anonyymi

        Valuiko sullakin vähän siitä emätinpuikosta pikkuhousuihin? Itse mietin, että onko se normaalia vai? Laitoin sen siis mahdollisimman syvälle emättimeen, mut ei se muutenkaan ihan kokonaan 100% mee


    • Anonyymi

      Jos valkovuoto haisee pahalta, voi olla bakteerivaginoosi. Siihen olen pari kertaa saanut reseptillä saatavia Dalacin-emätinpuikkoja, ja kolmen päivän kuuri on auttanut. Mikään ilman reseptiä ostettava valmiste ei ole tehonnut.

      Nyt taas kun on hiivatulehdukseen viittaavat oireet (kutisee/kirvelee, jähmettynyttä valkovuotoa emättimen suulle vuorautuneena), niin sain reseptin tähän Flagyl compiin, emätinpuikkoja myös. Pitkä kuuri, 7-10 pv, eikä saa käyttää alkoholia tai tamponeja, niin vähän huono jos haluaa kesällä mennä uimaan ja menkat alkamassa.

    • Anonyymi

      Dalacin on keltaiseen valkovuotoon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe