Miten pitkään rotat pärjäävät yksin

Rotista haaveileva

Mietin kahden kesyrotan hankkimista. Pärjäävätkö rotat viikon kotona, jos joku käy niitä ruokkimassa esim. kerran tai kaksi? Tietenkin kuivaruokaa ja vettä täytyy laittaa enemmän, että sitä riittää.

Missä myydään fop:n häkkejä? En netistä löytäny mitää sivustoa jossa olisi esitelty erilaisia malleja.

Tiedustelisin myös, minkä kokoinen kuljetusboxi kahdella rotalla tulee olla?

6

2812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pärjää

koska niitähän pitää juoksuttaa joka päivä! Joka päivä siellä pitäisi käydä pitämässä rotille seuraa ja ruokkimassa niitä. Miksi hankit rottia jos joutuvat olemaan paljon yksin? Älä ota rottia ollenkaan.

• Rotista haaveileva

Siis ne joutuisivat olemaan kerran tai pari vuodessa noin viikon kotona ilman minua. Onko se sitten paljon, kukin päättää omassa mielessään sen.

• helllaa
        Rotista haaveileva kirjoitti:

Siis ne joutuisivat olemaan kerran tai pari vuodessa noin viikon kotona ilman minua. Onko se sitten paljon, kukin päättää omassa mielessään sen.

rotta pärjää viikonlopun yksin kunhan sille annetaan enne reissua paljon ruokaa ja vettä. pari päivää on maximi raja jättää rottaa yksin. Jos viikoksi lähtee pois niin kannattaa hankkia hoitaja

• ratfan
        Rotista haaveileva kirjoitti:

Helllaa oot oikeessa ja jos rotan jättää yksin kotiin yli sen maximi päivän verran, se vieraantuu ihmisistä enemmänw

• Rottaäiti

että eläin saa olla max 24h ilman hoitoa.

• Anonyymi

Kannattaa tutustua ihan eläinsuojeluasetukseen jossa mainitaan hyvin suoraan, etä eläin tulee tarkistaa kerran vuorokaudessa ja sillä tulee olla koko ajan saatavilla vettä ja ruokaa. mm. 1 vesipullo ei välttämätä riitä, mitä jos se meneekin rikki/tukkoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe