Mietin kahden kesyrotan hankkimista. Pärjäävätkö rotat viikon kotona, jos joku käy niitä ruokkimassa esim. kerran tai kaksi? Tietenkin kuivaruokaa ja vettä täytyy laittaa enemmän, että sitä riittää.
Missä myydään fop:n häkkejä? En netistä löytäny mitää sivustoa jossa olisi esitelty erilaisia malleja.
Tiedustelisin myös, minkä kokoinen kuljetusboxi kahdella rotalla tulee olla?
Miten pitkään rotat pärjäävät yksin
6
3039
Vastaukset
- pärjää
koska niitähän pitää juoksuttaa joka päivä! Joka päivä siellä pitäisi käydä pitämässä rotille seuraa ja ruokkimassa niitä. Miksi hankit rottia jos joutuvat olemaan paljon yksin? Älä ota rottia ollenkaan.
- Rotista haaveileva
Siis ne joutuisivat olemaan kerran tai pari vuodessa noin viikon kotona ilman minua. Onko se sitten paljon, kukin päättää omassa mielessään sen.
- helllaa
Rotista haaveileva kirjoitti:
Siis ne joutuisivat olemaan kerran tai pari vuodessa noin viikon kotona ilman minua. Onko se sitten paljon, kukin päättää omassa mielessään sen.
rotta pärjää viikonlopun yksin kunhan sille annetaan enne reissua paljon ruokaa ja vettä. pari päivää on maximi raja jättää rottaa yksin. Jos viikoksi lähtee pois niin kannattaa hankkia hoitaja
- ratfan
Rotista haaveileva kirjoitti:
Helllaa oot oikeessa ja jos rotan jättää yksin kotiin yli sen maximi päivän verran, se vieraantuu ihmisistä enemmänw
- Rottaäiti
että eläin saa olla max 24h ilman hoitoa.
- Anonyymi
Kannattaa tutustua ihan eläinsuojeluasetukseen jossa mainitaan hyvin suoraan, etä eläin tulee tarkistaa kerran vuorokaudessa ja sillä tulee olla koko ajan saatavilla vettä ja ruokaa. mm. 1 vesipullo ei välttämätä riitä, mitä jos se meneekin rikki/tukkoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452941Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k412911Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 641471
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222