Finnmatkojen arviointipäivä 12.8.2009

Taikku_

Heipsis!
Onko joku muu osallistumassa Finnmatkojen arviointipäivään ke 12.8.2009??
Itse hiukan hukassa koko tapahtuman osalta.. mutta oletan,että kaikki menee hyvin!! :)

8

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gatito1

      Jeps, kyllä samaan paikkaan ois tarkoitus itsensä löytää vajaan parin viikon päästä. Tsemppiä odotteluun ja tietysti itse haastatteluun :) Mihinkäs päin maailmaa haluaisit JOS sais itse asiaan vaikuttaa?

      • Taikku_

        Heippati!
        Itse olen kreikassa parisenkymmentä kertaa ollut, joten olisi aivan mahtavaa päästä sinne oppaaksi! :) Mutta olen avoimin mielin ja kiinnostunut eri kulttuureista, joten olen valmis matkustamaan minnepäin tahansa! Minne itse haluaisit??
        Kovan stressin olen haastattelusta ottanut..jännittääkö?? :D
        Tapaamme siis Helsingissä!! Tsemppiä myös sinulle!


      • Gatito1
        Taikku_ kirjoitti:

        Heippati!
        Itse olen kreikassa parisenkymmentä kertaa ollut, joten olisi aivan mahtavaa päästä sinne oppaaksi! :) Mutta olen avoimin mielin ja kiinnostunut eri kulttuureista, joten olen valmis matkustamaan minnepäin tahansa! Minne itse haluaisit??
        Kovan stressin olen haastattelusta ottanut..jännittääkö?? :D
        Tapaamme siis Helsingissä!! Tsemppiä myös sinulle!

        Älä stressaa liikaa (minäkään en aio:)), hyvin se menee. Oot vaan oma ittes haastattelussa niin kyllä se siitä! Itse odotan tosi paljon rekrypäivää ja ennenkaikkea sitä että saa tietää onko lähteminen edessä vai ei ja mikä olisi kohde. Puhun espanjaa joten toivon espanjan kielistä kohdetta mutta toki muukin käy, ei ilmeisesti hirveästi omat toiveet auta, joten saa nähdä minne käy käsky, jos käy ;)


    • tuleva opas?

      Heissan!

      Olen myös osallistumassa Finnmatkojen rekryyn tuolloin parin viikon ja jänskättää jo valmiiksi! Haaveeni on ollut jo kauan päästä matkaoppaaksi ja nyt oon ainaki askeleen lähempänä unelmaa :) Tiedättekö yhtää paljonko sinne rekryyn on kutsuttu porukkaa? Ja olis kiva saada myös jotain infoa siitä että kuinkahan pian ne tulokset tulee että onko päässy vai ei.. Yritin laittaa s-postia asiasta muttei ainakaa viä oo tullu vastausta..

      • ..

        Itsekin mietin samaa,että kuinka monta sinne on kutsuttu.. Sen saapi nähdä sitten paikan päällä! :)
        Parhaamme yritetään, ja toivottavasti myös jatkoon päästään!
        Uskon,että vastaukset tulevat tietoon aika nopeasti, sillä kurssi alkaa jo syyskuussa!


    • tOmeck

      mä olen kanssa tulossa 12.8 rekryyn :) ei onneksi jännitä vielä paljoa :)
      ennemmin mua jännittää se että mites käy tän mun diabeteksen kanssa..

      eli onkohan kellään tietoa siitä että pääsenkö/voinko tulla vlituksi jos sairastan diabetestä?...noh, se kyllä selviää viimeistään sitten 12.8 :)

      Rekryillä nähdään! :)

      • ..

        Miksi diabetes olisi ongelma?? En usko,että se on esteenä matkaoppaan uralla! :) Näkemisiin rekryillä!


      • sporty820
        .. kirjoitti:

        Miksi diabetes olisi ongelma?? En usko,että se on esteenä matkaoppaan uralla! :) Näkemisiin rekryillä!

        mitenkäs muiden rekrytilaisuus meni? Itse lähdössä näillä näkymin koulutukseen kohta piakkoin=)

        MItäs tuntemuksia muilal valituilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe