SYDÄNMELLINEN

Toivotus

sinne jonnekkin
aikojen taakse
muistot eivät jätä rauhaan
ne nousevat niin kuin kukat kesällä
sateen jälkeen.

12

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne on kauniita kukkia

      Kiitos sain lukea paljon sanovaa

      Aurinkoista aamua yösateen jälkeen
      Liisa mökiltään

      • paljon kiitoksia

        kommentistasi.
        Jos kaiken mieleensä painaa vois
        ei se koskaan sieltä haihtuisi pois
        illan yksinäisyydessä
        aamu yön varhaisina tunteina
        ne eteeni levittäisin kuin kirjan.


    • lindalinda1

      kiitos kauniista runostasi,
      muistot on elämän helminauhan timantteja.

      • kultaa

        mutta elon helminauhaan
        paljon tallettaa vois
        kuin rukousnauhaa
        sitä liikuttaisin
        parhaat hetket
        hyvät ajat minä esiin loisin.
        Kiitoksia kommentistasi.


    • Neiti O

      Pieni korjaus tuohon otsikkoon on paikallaan, eli otsikon kuuluu olla SYDÄMELLINEN eikä SYDÄNMELLINEN.

      • kiitos......

        Kun tahdoit minua opastaa
        mitä tehdä saa
        liian vanha en liene oppimaan
        ehkä vielä sanat sopimaan saan.


      • mies-v57

        Kun yö jättää muistoja mielen pintaan,
        päivä niitä hellästi hyväilee.

        Kun tulee hymy kaiken arjen rantaan,
        kun on yksin, ajatuksissaan kävelee.

        Ei silloin ole tärkeää, kuinka oikein
        joku asia on kieliopillisesti ilmaistuna.

        On vain sanattoman hyvä olla ja
        askel kevyt, olla Rakastettuna.

        Kun onni ottaa hiljaa kädestä,
        se tuntuu koko sydänmessä.


        http://www.youtube.com/watch?v=Gam0a5JhTnE


      • Sivusta seuraaja

        Kirjoitusvirheellä on oma VOIMANSA ja TEHOKKUUTENSA. Vaikka täällä amatööreillään, niin kuitenkin jokainen tämänkin palstan runo on suojattu tekijänoikeuslainsäädännöllä. Väitän, että tämän palstan runoja lainataan. Kirjoitusvirheet vähentävät lainauksen intoa.
        Lainata saa, mutta on lainattava virheineen päivineen. Tai muuten tulee keppiä ja kuritushuonetta:))
        Ja tätä sovelletaan ”Armo ei, Siperiaan”.
        Ja tätä ei sovelleta ”Armoa, ei Siperiaan”.


      • tuulet
        mies-v57 kirjoitti:

        Kun yö jättää muistoja mielen pintaan,
        päivä niitä hellästi hyväilee.

        Kun tulee hymy kaiken arjen rantaan,
        kun on yksin, ajatuksissaan kävelee.

        Ei silloin ole tärkeää, kuinka oikein
        joku asia on kieliopillisesti ilmaistuna.

        On vain sanattoman hyvä olla ja
        askel kevyt, olla Rakastettuna.

        Kun onni ottaa hiljaa kädestä,
        se tuntuu koko sydänmessä.


        http://www.youtube.com/watch?v=Gam0a5JhTnE

        yliteni puhaltaa
        se minut miettimään saa
        kirjain väärässä kohdassa niin paljon aikaan saa
        tahtoo joku heti opastaa
        onko elämä mannermaista vaiko mannemaista.


      • ottakaa ja käyttäkää
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Kirjoitusvirheellä on oma VOIMANSA ja TEHOKKUUTENSA. Vaikka täällä amatööreillään, niin kuitenkin jokainen tämänkin palstan runo on suojattu tekijänoikeuslainsäädännöllä. Väitän, että tämän palstan runoja lainataan. Kirjoitusvirheet vähentävät lainauksen intoa.
        Lainata saa, mutta on lainattava virheineen päivineen. Tai muuten tulee keppiä ja kuritushuonetta:))
        Ja tätä sovelletaan ”Armo ei, Siperiaan”.
        Ja tätä ei sovelleta ”Armoa, ei Siperiaan”.

        jos tarvetta on.


      • Sivusta seuraaja
        ottakaa ja käyttäkää kirjoitti:

        jos tarvetta on.

        ”Armo ei, Siperiaan” ja "Armoa, ei Siperiaan” olivat suoria lainauksia virheineen päivineen. Toisessa kirjoitusvirhe. Yksi a puuttuu, mutta varmasti jokainen ymmärsi mistä on kysymys. Oikein kirjoitettuna ensimmäinen on ´Armoa ei, Siperiaan´ ja toinen ´Armoa, ei Siperiaan´. Pilkun paikka on huomattavasti tärkeämpi kuin kirjaimen heitto puoleen tai toiseen. Myös runossa.
        Tässä ensimmäisessä versiossa ei annettu armoa ja lähetettiin Siperiaan, kun vastaavasti toisessa armo pelasti Siperian matkalta.


      • hilkulla
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        ”Armo ei, Siperiaan” ja "Armoa, ei Siperiaan” olivat suoria lainauksia virheineen päivineen. Toisessa kirjoitusvirhe. Yksi a puuttuu, mutta varmasti jokainen ymmärsi mistä on kysymys. Oikein kirjoitettuna ensimmäinen on ´Armoa ei, Siperiaan´ ja toinen ´Armoa, ei Siperiaan´. Pilkun paikka on huomattavasti tärkeämpi kuin kirjaimen heitto puoleen tai toiseen. Myös runossa.
        Tässä ensimmäisessä versiossa ei annettu armoa ja lähetettiin Siperiaan, kun vastaavasti toisessa armo pelasti Siperian matkalta.

        etten vastaa pisteellä tai pilkulla
        molemmille varmaan löytyy oikea paikka
        ymmärtääkseen vaikka
        sanoman tärkeän
        vähemmän kärkevän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe