sinne jonnekkin
aikojen taakse
muistot eivät jätä rauhaan
ne nousevat niin kuin kukat kesällä
sateen jälkeen.
SYDÄNMELLINEN
12
597
Vastaukset
Ne on kauniita kukkia
Kiitos sain lukea paljon sanovaa
Aurinkoista aamua yösateen jälkeen
Liisa mökiltään- paljon kiitoksia
kommentistasi.
Jos kaiken mieleensä painaa vois
ei se koskaan sieltä haihtuisi pois
illan yksinäisyydessä
aamu yön varhaisina tunteina
ne eteeni levittäisin kuin kirjan.
- lindalinda1
kiitos kauniista runostasi,
muistot on elämän helminauhan timantteja.- kultaa
mutta elon helminauhaan
paljon tallettaa vois
kuin rukousnauhaa
sitä liikuttaisin
parhaat hetket
hyvät ajat minä esiin loisin.
Kiitoksia kommentistasi.
- Neiti O
Pieni korjaus tuohon otsikkoon on paikallaan, eli otsikon kuuluu olla SYDÄMELLINEN eikä SYDÄNMELLINEN.
- kiitos......
Kun tahdoit minua opastaa
mitä tehdä saa
liian vanha en liene oppimaan
ehkä vielä sanat sopimaan saan. - mies-v57
Kun yö jättää muistoja mielen pintaan,
päivä niitä hellästi hyväilee.
Kun tulee hymy kaiken arjen rantaan,
kun on yksin, ajatuksissaan kävelee.
Ei silloin ole tärkeää, kuinka oikein
joku asia on kieliopillisesti ilmaistuna.
On vain sanattoman hyvä olla ja
askel kevyt, olla Rakastettuna.
Kun onni ottaa hiljaa kädestä,
se tuntuu koko sydänmessä.
http://www.youtube.com/watch?v=Gam0a5JhTnE - Sivusta seuraaja
Kirjoitusvirheellä on oma VOIMANSA ja TEHOKKUUTENSA. Vaikka täällä amatööreillään, niin kuitenkin jokainen tämänkin palstan runo on suojattu tekijänoikeuslainsäädännöllä. Väitän, että tämän palstan runoja lainataan. Kirjoitusvirheet vähentävät lainauksen intoa.
Lainata saa, mutta on lainattava virheineen päivineen. Tai muuten tulee keppiä ja kuritushuonetta:))
Ja tätä sovelletaan ”Armo ei, Siperiaan”.
Ja tätä ei sovelleta ”Armoa, ei Siperiaan”. - tuulet
mies-v57 kirjoitti:
Kun yö jättää muistoja mielen pintaan,
päivä niitä hellästi hyväilee.
Kun tulee hymy kaiken arjen rantaan,
kun on yksin, ajatuksissaan kävelee.
Ei silloin ole tärkeää, kuinka oikein
joku asia on kieliopillisesti ilmaistuna.
On vain sanattoman hyvä olla ja
askel kevyt, olla Rakastettuna.
Kun onni ottaa hiljaa kädestä,
se tuntuu koko sydänmessä.
http://www.youtube.com/watch?v=Gam0a5JhTnEyliteni puhaltaa
se minut miettimään saa
kirjain väärässä kohdassa niin paljon aikaan saa
tahtoo joku heti opastaa
onko elämä mannermaista vaiko mannemaista. - ottakaa ja käyttäkää
Sivusta seuraaja kirjoitti:
Kirjoitusvirheellä on oma VOIMANSA ja TEHOKKUUTENSA. Vaikka täällä amatööreillään, niin kuitenkin jokainen tämänkin palstan runo on suojattu tekijänoikeuslainsäädännöllä. Väitän, että tämän palstan runoja lainataan. Kirjoitusvirheet vähentävät lainauksen intoa.
Lainata saa, mutta on lainattava virheineen päivineen. Tai muuten tulee keppiä ja kuritushuonetta:))
Ja tätä sovelletaan ”Armo ei, Siperiaan”.
Ja tätä ei sovelleta ”Armoa, ei Siperiaan”.jos tarvetta on.
- Sivusta seuraaja
ottakaa ja käyttäkää kirjoitti:
jos tarvetta on.
”Armo ei, Siperiaan” ja "Armoa, ei Siperiaan” olivat suoria lainauksia virheineen päivineen. Toisessa kirjoitusvirhe. Yksi a puuttuu, mutta varmasti jokainen ymmärsi mistä on kysymys. Oikein kirjoitettuna ensimmäinen on ´Armoa ei, Siperiaan´ ja toinen ´Armoa, ei Siperiaan´. Pilkun paikka on huomattavasti tärkeämpi kuin kirjaimen heitto puoleen tai toiseen. Myös runossa.
Tässä ensimmäisessä versiossa ei annettu armoa ja lähetettiin Siperiaan, kun vastaavasti toisessa armo pelasti Siperian matkalta. - hilkulla
Sivusta seuraaja kirjoitti:
”Armo ei, Siperiaan” ja "Armoa, ei Siperiaan” olivat suoria lainauksia virheineen päivineen. Toisessa kirjoitusvirhe. Yksi a puuttuu, mutta varmasti jokainen ymmärsi mistä on kysymys. Oikein kirjoitettuna ensimmäinen on ´Armoa ei, Siperiaan´ ja toinen ´Armoa, ei Siperiaan´. Pilkun paikka on huomattavasti tärkeämpi kuin kirjaimen heitto puoleen tai toiseen. Myös runossa.
Tässä ensimmäisessä versiossa ei annettu armoa ja lähetettiin Siperiaan, kun vastaavasti toisessa armo pelasti Siperian matkalta.etten vastaa pisteellä tai pilkulla
molemmille varmaan löytyy oikea paikka
ymmärtääkseen vaikka
sanoman tärkeän
vähemmän kärkevän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530