Löytyykö Porvoosta mitään ryhmiä, joista saisi vertaistukea?Läslin olisi lähdettävä...
Laihdutus
12
1093
Vastaukset
- Läskit kumoon
Käsittääkseni porvoossa toimii painonvartijoitten ryhmä omenamäen palvelukeskuksessa joinakin arki-iltoina. Itse pudotin "koti-paketilla" kiloni ja omalla kohdallani ainakin painonvartijat toimii! ei tarvi pussikeittoja, saa syödä itsensä kylläiseksi, kunhan miettii mitä syö. Paikkarit antaa siihen todella hyvät "eväät" :D Nettisivuilta löytyy enempi infoa www.painonvartijat.fi!
Tsemppiä! - ja otten huomioon
kohta saapuvan syksyn ja sen jälk.marraskuu,joulukuu.Pimeän ajan kummajaisia.Ja siks toiseks niin hiilihydraatit maistuu syksyn tullen ja on vaikee laihduttaa.
http://www.valohoito.fi/teoria.html
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaamosmasennus- Normaalipainoinen
Voin antaa sen parhaan lääkkeen painonhallintaan: Syö vähemmän kuin kulutat. Piste. Muuta ei tarvita....Eikö olekin helppoa....
- qwer-ty
Normaalipainoinen kirjoitti:
Voin antaa sen parhaan lääkkeen painonhallintaan: Syö vähemmän kuin kulutat. Piste. Muuta ei tarvita....Eikö olekin helppoa....
Voi oletpas sinä välkky ja nomaalipainonenkin. Ihailtavaa :P
- Vihdoinkin normaalipaino
Painonvartijoiden ohjeilla mäkin sain laihdutettua 19 kg viidessä kk:ssa. Eikä tarvinnut nälkää nähdä. Mielestäni selkeä ohjelma, pisteiden lasku alkoi sujumaan nopeasti. Ryhmän tuki auttoi omalla kohdallani. Bisnestähän se heilläkin on, mutta saat pitkälti itse päättää mitä suuhusi laitat, eikä tarvii syödä kalliita pussikeittoja. Ilman "oheistuotteita" pärjäsin itse hyvin myös. Tsemppiä tavoitteeseesi!
- läskit vek
ja tsemppiä kaikille kinkun sulattelijoille.
Painionvartijat on monille se juttu, mutta jos ei onnistu siellä, niin kannattaa kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. Tietoa löytyy netistäkin. Itselläni onnistui ja söin kuin hevonen.
MUTTA asia on enen kaikkea korvien välissä, kokeillut kaiken tietää. Itsensä piinaaminen ei tuota pysyvää tulosta.
- hoitaja porvoosta
Xtravaganza Keskus Porvoosta löydät varmasti apua painonpudotuksee. Käy nettisivuilla tai piipahda suoraa paikanpäällä! Merituulentie 32 (vanhan Robinhoodin talo).
- Tomyy
laihduttamista voi harjoittaa itse ilman pussikeittoja. Ottaa vain huomioon erilaisia seikkoja.
syö vähemmän. Älä ahmi itseäsi täyteen. Ihminen pärjää jopa vain kahdella 400g mikroaterialla per päivä. En kuitenkaan suosittele jatkuvasti näin tekemään. Aineenvaihdunnan saa nopeammaksi kävelyllä ja seisoskelulla. Kokeilee muutaman päivän miltä tuntuu seisten tehdä suurin osa asioista. Kun laihtuminen tapahtuu, erilaiset rasitteet tuntuvat paljon helpommalta, vaikkapa mäen nousu. Nyt tulleessa laihdutusohjelmassakin istuskellaan sohvalla rankan treenin jälkeen. Joten ylös sohvalta vaikkapa tiskaamaan. Eikä haittaa vaikka konekin löytyisi, aina voi kokeilla miltä käsin tiskaileminen tuntuu. Kauppareissut voi tehdä kävellen ja kerrostalossa asuva voi kävellä portaita pitkin. Suosittelen hyötyliikunnalla alottamaan, josta sitten siirtyä vaikkapa uimahalliin uimaan. Itselläni ongelma vaatteiden ostamisessa. Tottumuksesta ostan M kokoa, vaikka pitäisi S kokoa ostaa.
T:M 70kg - ässäkoko
Tomyy kirjoitti:
laihduttamista voi harjoittaa itse ilman pussikeittoja. Ottaa vain huomioon erilaisia seikkoja.
syö vähemmän. Älä ahmi itseäsi täyteen. Ihminen pärjää jopa vain kahdella 400g mikroaterialla per päivä. En kuitenkaan suosittele jatkuvasti näin tekemään. Aineenvaihdunnan saa nopeammaksi kävelyllä ja seisoskelulla. Kokeilee muutaman päivän miltä tuntuu seisten tehdä suurin osa asioista. Kun laihtuminen tapahtuu, erilaiset rasitteet tuntuvat paljon helpommalta, vaikkapa mäen nousu. Nyt tulleessa laihdutusohjelmassakin istuskellaan sohvalla rankan treenin jälkeen. Joten ylös sohvalta vaikkapa tiskaamaan. Eikä haittaa vaikka konekin löytyisi, aina voi kokeilla miltä käsin tiskaileminen tuntuu. Kauppareissut voi tehdä kävellen ja kerrostalossa asuva voi kävellä portaita pitkin. Suosittelen hyötyliikunnalla alottamaan, josta sitten siirtyä vaikkapa uimahalliin uimaan. Itselläni ongelma vaatteiden ostamisessa. Tottumuksesta ostan M kokoa, vaikka pitäisi S kokoa ostaa.
T:M 70kgOnkohan tarinasi ihan luotettavaa. Väitän, että 70-kiloisena tuskin mahdut edes M-kokoon, S-koosta puhumattakaan. Toiveunia taidat nähdä sohvallasi. Onnea yritykselle kuitenkin.
- laajakeskiosa
ässäkoko kirjoitti:
Onkohan tarinasi ihan luotettavaa. Väitän, että 70-kiloisena tuskin mahdut edes M-kokoon, S-koosta puhumattakaan. Toiveunia taidat nähdä sohvallasi. Onnea yritykselle kuitenkin.
"mikroateriat" nyt lienee siitä pahimmasta päästä mitä tulee turhaan energiaan ja heikkoon ravintoon. Kalliitakin ne on, kun katsoo kilohintaa.
Seisominen ja käveleminen sen sijaan oin yllättävän tehokasta.
- Karppi
Hei! Olen joutunut pyöriskelemään samojen ongelmien kanssa. Nyt olen kuitenkin vihdoin löytänyt juuri minulle sopivan keinon hukata ylimääräiset kilot. Ryhdyin Karpiksi... eli vähensin hiilihydraatin minimiin. (Huom. ei saa kokonaan jättää pois) Tällä keinolla paino on pudonnut pari kiloa viikossa. Enkä ole edes liikuntaa lisännyt. Sillähän tosin varmaan saisi pudotusvauhdin kiihtymään. Vilkaisepa karppien sivuilta, jos asia alkoi kiinnostaa. www.karppaus.info
- yösyöpöttelijä
Mikä on minimi? Ja miksei saa jättää kokonaan pois? Hiukoo ja huikoo tämä fundeeraus yömyöhällä, menen jääkaapille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511863
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131756Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351527Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961208- 941195
- 841134
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta3541002- 62869
- 49831
- 50816