Laihdutus

LoivaLäski

Löytyykö Porvoosta mitään ryhmiä, joista saisi vertaistukea?Läslin olisi lähdettävä...

12

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läskit kumoon

Käsittääkseni porvoossa toimii painonvartijoitten ryhmä omenamäen palvelukeskuksessa joinakin arki-iltoina. Itse pudotin "koti-paketilla" kiloni ja omalla kohdallani ainakin painonvartijat toimii! ei tarvi pussikeittoja, saa syödä itsensä kylläiseksi, kunhan miettii mitä syö. Paikkarit antaa siihen todella hyvät "eväät" :D Nettisivuilta löytyy enempi infoa www.painonvartijat.fi!
      Tsemppiä!

• ja otten huomioon
      • Normaalipainoinen

Voin antaa sen parhaan lääkkeen painonhallintaan: Syö vähemmän kuin kulutat. Piste. Muuta ei tarvita....Eikö olekin helppoa....

• qwer-ty
        Normaalipainoinen kirjoitti:

Voin antaa sen parhaan lääkkeen painonhallintaan: Syö vähemmän kuin kulutat. Piste. Muuta ei tarvita....Eikö olekin helppoa....

Voi oletpas sinä välkky ja nomaalipainonenkin. Ihailtavaa :P

• Vihdoinkin normaalipaino

Painonvartijoiden ohjeilla mäkin sain laihdutettua 19 kg viidessä kk:ssa. Eikä tarvinnut nälkää nähdä. Mielestäni selkeä ohjelma, pisteiden lasku alkoi sujumaan nopeasti. Ryhmän tuki auttoi omalla kohdallani. Bisnestähän se heilläkin on, mutta saat pitkälti itse päättää mitä suuhusi laitat, eikä tarvii syödä kalliita pussikeittoja. Ilman "oheistuotteita" pärjäsin itse hyvin myös. Tsemppiä tavoitteeseesi!

• läskit vek

ja tsemppiä kaikille kinkun sulattelijoille.

Painionvartijat on monille se juttu, mutta jos ei onnistu siellä, niin kannattaa kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. Tietoa löytyy netistäkin. Itselläni onnistui ja söin kuin hevonen.
        MUTTA asia on enen kaikkea korvien välissä, kokeillut kaiken tietää. Itsensä piinaaminen ei tuota pysyvää tulosta.

• hoitaja porvoosta

Xtravaganza Keskus Porvoosta löydät varmasti apua painonpudotuksee. Käy nettisivuilla tai piipahda suoraa paikanpäällä! Merituulentie 32 (vanhan Robinhoodin talo).

• Tomyy

laihduttamista voi harjoittaa itse ilman pussikeittoja. Ottaa vain huomioon erilaisia seikkoja.
        syö vähemmän. Älä ahmi itseäsi täyteen. Ihminen pärjää jopa vain kahdella 400g mikroaterialla per päivä. En kuitenkaan suosittele jatkuvasti näin tekemään. Aineenvaihdunnan saa nopeammaksi kävelyllä ja seisoskelulla. Kokeilee muutaman päivän miltä tuntuu seisten tehdä suurin osa asioista. Kun laihtuminen tapahtuu, erilaiset rasitteet tuntuvat paljon helpommalta, vaikkapa mäen nousu. Nyt tulleessa laihdutusohjelmassakin istuskellaan sohvalla rankan treenin jälkeen. Joten ylös sohvalta vaikkapa tiskaamaan. Eikä haittaa vaikka konekin löytyisi, aina voi kokeilla miltä käsin tiskaileminen tuntuu. Kauppareissut voi tehdä kävellen ja kerrostalossa asuva voi kävellä portaita pitkin. Suosittelen hyötyliikunnalla alottamaan, josta sitten siirtyä vaikkapa uimahalliin uimaan. Itselläni ongelma vaatteiden ostamisessa. Tottumuksesta ostan M kokoa, vaikka pitäisi S kokoa ostaa.
        T:M 70kg

• ässäkoko
        Tomyy kirjoitti:

laihduttamista voi harjoittaa itse ilman pussikeittoja. Ottaa vain huomioon erilaisia seikkoja.
        syö vähemmän. Älä ahmi itseäsi täyteen. Ihminen pärjää jopa vain kahdella 400g mikroaterialla per päivä. En kuitenkaan suosittele jatkuvasti näin tekemään. Aineenvaihdunnan saa nopeammaksi kävelyllä ja seisoskelulla. Kokeilee muutaman päivän miltä tuntuu seisten tehdä suurin osa asioista. Kun laihtuminen tapahtuu, erilaiset rasitteet tuntuvat paljon helpommalta, vaikkapa mäen nousu. Nyt tulleessa laihdutusohjelmassakin istuskellaan sohvalla rankan treenin jälkeen. Joten ylös sohvalta vaikkapa tiskaamaan. Eikä haittaa vaikka konekin löytyisi, aina voi kokeilla miltä käsin tiskaileminen tuntuu. Kauppareissut voi tehdä kävellen ja kerrostalossa asuva voi kävellä portaita pitkin. Suosittelen hyötyliikunnalla alottamaan, josta sitten siirtyä vaikkapa uimahalliin uimaan. Itselläni ongelma vaatteiden ostamisessa. Tottumuksesta ostan M kokoa, vaikka pitäisi S kokoa ostaa.
        T:M 70kg

Onkohan tarinasi ihan luotettavaa. Väitän, että 70-kiloisena tuskin mahdut edes M-kokoon, S-koosta puhumattakaan. Toiveunia taidat nähdä sohvallasi. Onnea yritykselle kuitenkin.

• laajakeskiosa
        ässäkoko kirjoitti:

Onkohan tarinasi ihan luotettavaa. Väitän, että 70-kiloisena tuskin mahdut edes M-kokoon, S-koosta puhumattakaan. Toiveunia taidat nähdä sohvallasi. Onnea yritykselle kuitenkin.

"mikroateriat" nyt lienee siitä pahimmasta päästä mitä tulee turhaan energiaan ja heikkoon ravintoon. Kalliitakin ne on, kun katsoo kilohintaa.
        Seisominen ja käveleminen sen sijaan oin yllättävän tehokasta.

• Karppi

Hei! Olen joutunut pyöriskelemään samojen ongelmien kanssa. Nyt olen kuitenkin vihdoin löytänyt juuri minulle sopivan keinon hukata ylimääräiset kilot. Ryhdyin Karpiksi... eli vähensin hiilihydraatin minimiin. (Huom. ei saa kokonaan jättää pois) Tällä keinolla paino on pudonnut pari kiloa viikossa. Enkä ole edes liikuntaa lisännyt. Sillähän tosin varmaan saisi pudotusvauhdin kiihtymään. Vilkaisepa karppien sivuilta, jos asia alkoi kiinnostaa. www.karppaus.info

• yösyöpöttelijä

Mikä on minimi? Ja miksei saa jättää kokonaan pois? Hiukoo ja huikoo tämä fundeeraus yömyöhällä, menen jääkaapille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe