Xp ja ReadyBoost?

Etsivä.

Wikipedia kertoo että Windows xp, vista ja 7:ssa on ReadyBoost ominaisuus. Vistasta tuon löydänkin mutta Xp:stä en löydä kyseistä ominaisuutta mistään. Onko Xp:ssä todella tuo ReadyBoost jos on miten sen saa käyttöön?

17

1130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juk
      • Etsivä.

Eihän tuossa vissiin ReadyBoostia otettu käyttöön vaan säädettiin muistia muulla tavalla. Tuo video vilkku ja välkky eikä koko kuvaruutua saatu näkyviin joten eihän tuosta saanut mitään selvää.

Jos joku vielä osaisi itse neuvoa niin olisin kiitollinen.

• Etsivä. kirjoitti:

Eihän tuossa vissiin ReadyBoostia otettu käyttöön vaan säädettiin muistia muulla tavalla. Tuo video vilkku ja välkky eikä koko kuvaruutua saatu näkyviin joten eihän tuosta saanut mitään selvää.

Jos joku vielä osaisi itse neuvoa niin olisin kiitollinen.

XP:ssä ei ole moista ominaisuutta, joten turhaan kyselet.

• Etsivä.
        Dr.xyz kirjoitti:

Kyllä tuollainen ominaisuus pitäisi Windows Xp:ssä olla. Ainakin Microsoft ja Wikipediä niin väittävät.

• xp:ssä,
        Etsivä. kirjoitti:

Kyllä tuollainen ominaisuus pitäisi Windows Xp:ssä olla. Ainakin Microsoft ja Wikipediä niin väittävät.

ohjelmallisesti kyllä käytettävissä.

• vielä.

• nurmi.valtteri
        Dr.xyz kirjoitti:

Kyllä tuo ominaisuus on xp:ssä, mutta piitä vain klikata käynnistä sitten ohjauspaneeli -> järjestelmä -> lisäasetukset -> suorituskyky -> ja loppua en muistakaan mutta kattokaa tää -> http://www.youtube.com/watch?v=RjFt7wbB72k&feature=related

• tuntera.tuntematon
        nurmi.valtteri kirjoitti:

Kyllä tuo ominaisuus on xp:ssä, mutta piitä vain klikata käynnistä sitten ohjauspaneeli -> järjestelmä -> lisäasetukset -> suorituskyky -> ja loppua en muistakaan mutta kattokaa tää -> http://www.youtube.com/watch?v=RjFt7wbB72k&feature=related

Siis kyllä itellä ko ton aloitin niin tuosta eteenpäin ->lisäasetukset->alin muuta ja valitset sieltä mielellään jokin flash muisti ja siihen vain pistät paljonko se saa käyttää sitä muistia niin kyllä nopeutu koneen käynnistyminen.

• Mikä avuksi?
        tuntera.tuntematon kirjoitti:

Siis kyllä itellä ko ton aloitin niin tuosta eteenpäin ->lisäasetukset->alin muuta ja valitset sieltä mielellään jokin flash muisti ja siihen vain pistät paljonko se saa käyttää sitä muistia niin kyllä nopeutu koneen käynnistyminen.

Eipä toimikaan se vain yrittää käynnistää windows xp, siinä onnistumatta.
        Heti kun sen muistin ottaa pois kone käynnistyy!
        Minulla on Windows Xp Home Edition.
        En tiedä sitten toimiiko tuossa järjestelmässä. Mutta kone voisi nopeutua humattavasti.
        Se ei taida toimia minun vehkeilläni olen yrittänyt tuota muistikortilla, mutta ei. Täytyy käydä varmaan ostamassa flash muisti.
        Kysyisin vielä käykö tuohon ulkoinen kovalevy?

• Boost Boost
        Mikä avuksi? kirjoitti:

Eipä toimikaan se vain yrittää käynnistää windows xp, siinä onnistumatta.
        Heti kun sen muistin ottaa pois kone käynnistyy!
        Minulla on Windows Xp Home Edition.
        En tiedä sitten toimiiko tuossa järjestelmässä. Mutta kone voisi nopeutua humattavasti.
        Se ei taida toimia minun vehkeilläni olen yrittänyt tuota muistikortilla, mutta ei. Täytyy käydä varmaan ostamassa flash muisti.
        Kysyisin vielä käykö tuohon ulkoinen kovalevy?

Ei käy ulkoinen kiintolevy, sillä ei saa mitään etua. ReadyBoost käyttää flashmuistia juuri siksi että flashmuistissa ei käytännössä ole lainkaan hakuaikaa.

http://www.youtube.com/watch?v=6BQzGNxhpO8

• Starteia kehun = miinusta?

Ota huomioon se että Win Xp pitää olla vissiin se ns. paras malli, ei siis tavallinen.
      Win 7 toimii jopa Win Starterissa mikä on muutenkin huippuhyvä.

• Starteri on ihan paska, vanhennetaan jo alle 3v kuluttua, ominaisuuksia puuttuu, taustakuvaa ei pysty vaihtamaan.. Järkyttävän surkea, ei tuollaisella tee yhtään mitään.

• järkytyksestä II:een
        M-Kar kirjoitti:

Starteri on ihan paska, vanhennetaan jo alle 3v kuluttua, ominaisuuksia puuttuu, taustakuvaa ei pysty vaihtamaan.. Järkyttävän surkea, ei tuollaisella tee yhtään mitään.

Laita näytön päälle peili, niin voit ihailla itseäsi 24/7.

• wintoosa

köh. kyse on näennäis muistista. ELI
      1) plug in the usb flash drive or micro sd card and find out what drive letter it has been given.

2) press windows key pause break to bring up the system propertys menu and go to the advanced tab, once you are in the advanced tab click on settings under the performance box, this should open up a box called performance options click on the advanced tab and click settings under vertural memory this will open a virtual memory window

3) in the vitural memory window find your drive and click on it, then click on the custom size radio button. now enter a size it must be between 2mb and 4990mb, and click set. if you deside not to do step 4 just click ok and reboot here.

*********OPTIONAL*********

4) now delete the page file off your hard drive, then click ok and reboot. (note if you do this step you will always have to have your flash drive plugged in or the system may not boot, if you remove the drive after your system boots it will crash)

• microXP

Otin vistasta readyboostin pois, se vei muistia peleiltä jos käytti selainta samaan aikaan. Pelit kujahtivat readyboostin ollessa päällä ja siirttyäessä pelistä selaimeen ja takaisin.

microXP onkin paras windows, siitä on kaikki turha pois.

• microXP pon joku laiton haittaohjelma ja sellaisen mainostaminen on laitomuuksiin yllyttämistä, joka on kielletty palstan säännöissä.

• getloost.
        M-Kar kirjoitti:

microXP pon joku laiton haittaohjelma ja sellaisen mainostaminen on laitomuuksiin yllyttämistä, joka on kielletty palstan säännöissä.

Kyllä näitä Windowsin eri versioita voi kuka tahansa editoida ja muuttaa, ei ne laittomaksi muutu, olen itsekkin tehnyt seiskasta kevytversion, täytyy vain tietää mitä ei tarvita ja mitä tarvitaan. Ja lisäksi, M-Kar, tuo Starteri toimii tosi hyvin niissä koneissa mihin se on tarkoitetu, ja lisäksi tässä mun Win7 Premiumissa on edelleenkin sama taustakuva kun asennuksessa tuli, ei sitä tarvi vaihtaa. Voisit häipyä näiltä sivuilta älyttömine juttuinesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      222
      1537
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1207
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      942
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe