Ei saa kuvata! Äitiiiii! Ei saa kuvata naamaa, yhyy, yhyy, yhyy! Äitiiiiiiii!
Ei saa kuvata!
11
433
Vastaukset
- fadsdfdfas
Ole huoleti, ei me sua haluttaiskaan kuvata.
- naapurin setä
Ouned.
- oli tuolla
ralleissa noin oudot:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009080310019874_vi.shtml
Onko niitä leikelty viimeaikoina ja siksi ei olisi saanut kuvata?- oudot kasvot!!
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/formulakuvat/kuljettajat/2009/761564.jpg
HYI VITTU!!! - leikattu naamaa
ja on mennyt leikkelyt jotenkin vituiksi. Siksi ei olisi saanut kuvata.
- dfdfasdfasdfas
leikattu naamaa kirjoitti:
ja on mennyt leikkelyt jotenkin vituiksi. Siksi ei olisi saanut kuvata.
Onko meillä kenties kirurgi siellä ruudun toisen puolella, kun noin asiantuntevasti osataan arvailla? Hienoa!
- rergvekoverko
Mistäköhän se pösilö on nyt saanu päähänsä mennä kasvoleikkaukseen??? Vai onko rahaa niin paljon että pakko alkaa "sijoittelemaan" sitä johonkin?? Eipä ainakaan paremmaks tuo naama muuttunu. Noh..nyt ainaki selkis miks ei saanu kasvoja kuvata.
- The Dream Seller
tollasella persenaamalla en paljon puhuis
- leikelty
Se on vaan oudon näköinen kun se hymyilee, taitanut alkoholin pois jättäminen saada miestä vähän valoisammaksi.
- best buyyyy
Kyl on ihmeellisen näkönen toi räkä.
- B. Novak
Ei räkä minusta ole ihmeellistä. Samanlaista se on aina ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38588
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446