koulukiusaaminen....

koulukiusattutyttö96

yks mun tuleva luokkalainen poika haukkuu koko ajan läskiks yms, ja kun tutuistuimme yläasteeseen niin hän haukkui sielläkin läskiks. koko luokan eessä. siinä oli sitten yläasteen kiusaaminen taattu. sitten seuraavana päivänä koulussa olin koulun käytävällä kävelemässä, niin se sama tyyppi tuli ja tönäs ihan täyttä kyynärpäällä solisluuhun. sattu ihan vit**** ! siinähän ois voinu luu murtua..
aseellakin on uhannu ampua...
mut sitä viestii ei tosin oo enää, kun eräässä kuvagalleriassa
uhas ampua, mutta poistin tunnuksen, niin viesti hävis.
joka kuvaan on haukkunu läskiks ym.

onko tää vakavaa.. ?
varmaan yläasteella se kerää jengin ja pieksää mut, en yhtää ihmettelis.. jäi muuten mustelma siitä kun se löi kyynärpäällä. silloin oli lomautukset joten opettajille oli turha kertoa kun oma paska ope oli kotona.

17

1077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poitsu 29

      Moi!
      Kerro jollekin ihmiselle johon luotat.Kyllä varmaan joku vielä on järkeväkin.Opet on usein kiusaajien puolella.Mut Kiusaaminen on väärin ja sun ei tarvitse sellasta hyväksyä

      • olen puuttunut

        Muutamiin koulukiusaamistapauksiin. Kiusaajina on ollut milloin oppilas, milloin joku aikuinen, esim. koulunkäyntiavustaja (Harjavallassa - asia rikostutkinnassa).

        Ja mielelläni autan ja annan neuvoja miten toimia.


        [email protected]
        julksihallinnon asiantuntija
        http://www.valtakunta.fi


    • varoitus...

      Nurmisen Petri joka tuossa tarjoilee apuaan koulukiusatulle, on tuomittu alaikäisen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Kunnat -> Harjavalta -palstalla lisää.

      Että jos otat yhteyttä, pidä varasi. Petrin uskottavuus valtakunnan valittajana alkaa myös mennä, kun valituksen kohteina on ollut jopa erityisluokan sermien räätyneisyys. Sillä, että erityisluokan opettaja sattui olemaan kilpailevasta puolueesta, ei tietenkään ole mitään tekemistä asian kanssa.

      • yhä se kiusattu

        hui.. ok..
        ilmotin asiasta pari viikkoa sitten rehtorille , mutta vastausta ei ole kuulunut...


      • kiusattu.......
        yhä se kiusattu kirjoitti:

        hui.. ok..
        ilmotin asiasta pari viikkoa sitten rehtorille , mutta vastausta ei ole kuulunut...

        rehtori sanoi että ottaa yhteyttä opettajaan.
        ei reksiä näyttänyt kiinnostavan..
        ja opettajan pitäisi olla ´´puolueeton´´ mutta ei näköjään.........
        oon saanu semmosen kuvan kaikista että ketään ei kiinnosta
        vaikka turpaan vedettäs...


      • ...
        kiusattu....... kirjoitti:

        rehtori sanoi että ottaa yhteyttä opettajaan.
        ei reksiä näyttänyt kiinnostavan..
        ja opettajan pitäisi olla ´´puolueeton´´ mutta ei näköjään.........
        oon saanu semmosen kuvan kaikista että ketään ei kiinnosta
        vaikka turpaan vedettäs...

        Oletko jutellut vanhemmillesi? Jos hekin ottaisivat yhteyttä rehtoriin, rehtorin on vähän niinkuin pakko huomioida asia. Ei kai sekään mitään voi tehdä pelkän pelon perusteella, mutta ainakin välituntivalvojat voisivat pitää tilannetta tarkemmin silmällä.

        Ja sitten kun menet sinne kouluun ekana päivänä, niin menet reippaasti ja sen näköisenä ettei yhtään mikään pelota. Epävarmuus vetää kiusaajia puoleensa, ne haistavat pelon. Jos mahdollista, lyöttäydy sellaiseen seuraan missä porukoilla ei joka toinen sana ole vittu tai perkele, eli enempi sinne "kilttien" ihmisten porukkaan. Siinä porukassa saat todennäköisemmin tukea kiusaamista vastaan kuin jossain ns. kovis-porukassa. Koulun alkaessa johonkin porukkaan, mihin tahansa porukkaan liittyminen ns. uutena ja ulkopuolisena on tosi paljon helpompaa kuin pari kuukautta myöhemmin, jolloin kaverisuhteet on jo muodostettu. Eli älä jää yksin.

        Jos et halua tai uskalla lyöttäytyä mihinkään porukkaan, niin etsi sieltä koulun pihalta joku yksinäisen näköinen ja mene juttelemaan. Et varmasti menetä mitään, päinvastoin voit saada parhaan kaverin. Niin ei myöskään kumpikaan jää yksin. Yksinäisiä kiusataan herkemmin, koska yksinäisellä ei ole ketään tukemassa saati sitten puolustamassa. Jos teitä on kaksi, niin molemmilla on sitten myös todistaja mikäli kiusaajat käyvät kimppuun.


      • muakin vituttais..
        ... kirjoitti:

        Oletko jutellut vanhemmillesi? Jos hekin ottaisivat yhteyttä rehtoriin, rehtorin on vähän niinkuin pakko huomioida asia. Ei kai sekään mitään voi tehdä pelkän pelon perusteella, mutta ainakin välituntivalvojat voisivat pitää tilannetta tarkemmin silmällä.

        Ja sitten kun menet sinne kouluun ekana päivänä, niin menet reippaasti ja sen näköisenä ettei yhtään mikään pelota. Epävarmuus vetää kiusaajia puoleensa, ne haistavat pelon. Jos mahdollista, lyöttäydy sellaiseen seuraan missä porukoilla ei joka toinen sana ole vittu tai perkele, eli enempi sinne "kilttien" ihmisten porukkaan. Siinä porukassa saat todennäköisemmin tukea kiusaamista vastaan kuin jossain ns. kovis-porukassa. Koulun alkaessa johonkin porukkaan, mihin tahansa porukkaan liittyminen ns. uutena ja ulkopuolisena on tosi paljon helpompaa kuin pari kuukautta myöhemmin, jolloin kaverisuhteet on jo muodostettu. Eli älä jää yksin.

        Jos et halua tai uskalla lyöttäytyä mihinkään porukkaan, niin etsi sieltä koulun pihalta joku yksinäisen näköinen ja mene juttelemaan. Et varmasti menetä mitään, päinvastoin voit saada parhaan kaverin. Niin ei myöskään kumpikaan jää yksin. Yksinäisiä kiusataan herkemmin, koska yksinäisellä ei ole ketään tukemassa saati sitten puolustamassa. Jos teitä on kaksi, niin molemmilla on sitten myös todistaja mikäli kiusaajat käyvät kimppuun.

        Missäspäin tää rääpäle-kiusaaja vaikuttaa? jos lähellä kouvolaa niin laita mulle mailia niin käyn vetämässä turpaan sitä. näytetään että laiheliinit ne nokkiinsa ottaa isommiltaan.

        [email protected]


        mailia vaan niin jutellaan ja sovitaan vähän asioista..


      • ..............
        muakin vituttais.. kirjoitti:

        Missäspäin tää rääpäle-kiusaaja vaikuttaa? jos lähellä kouvolaa niin laita mulle mailia niin käyn vetämässä turpaan sitä. näytetään että laiheliinit ne nokkiinsa ottaa isommiltaan.

        [email protected]


        mailia vaan niin jutellaan ja sovitaan vähän asioista..

        laita oikeasti mailia niin opetan sen mulkun tavoille, vielä hauskempaa jos se olisi romanipentu, niillä sitä uhoa just löytyy.

        laitan sen jätkän miettimään miten käyttäydytään.

        [email protected]

        voin auttaa sua myös vaikka asut kauempana... laita mulle vähän infoa siitä paskaperseestä, niin se saa kostonsa.

        t. bodari kvl


      • KIUSATTU JOTA ALKAA JO VITUTTAA
        .............. kirjoitti:

        laita oikeasti mailia niin opetan sen mulkun tavoille, vielä hauskempaa jos se olisi romanipentu, niillä sitä uhoa just löytyy.

        laitan sen jätkän miettimään miten käyttäydytään.

        [email protected]

        voin auttaa sua myös vaikka asut kauempana... laita mulle vähän infoa siitä paskaperseestä, niin se saa kostonsa.

        t. bodari kvl

        Nyt sitten koko luokka alko tähän kiusaamiseen.
        On mm. sanonu ´´laihuta mee rasvaimuun´´
        ja sit haukkunu mua ihan kaikkee mitä keksii, maaasta taivaasenn...
        luokka vaihto peruttiin, en saanu lupaa, ja koko luokka
        on semmonen hulivilil.
        yks kiusaa = koko luokka kiusaa. välitunnilla ei oo ketään yksinäiistä.
        oon miettiny jo itsemurhaa kun en enää uskalla mennä kouluun
        pelkään aina saavani turpaan ym
        ja mietin ottaisko puukon kouluun....
        bodari sulla ois tänne matkaa alle 300 km :D :D
        mun ex isäpuoli oli kans bodari mut äiti eros vuos site siitä ja en oo kuullu siit mitää
        sen jälkee, mut enne sitä erooo se lups vetää niit pentui turpii..
        tunnillaki kuuluu aina mun nimi ja haukutaan köyhäks (en todellakaan ole)
        ym ja opet ei kuule tai ´´ei kuule´´ !!!!!!!!


      • kiusattu.
        KIUSATTU JOTA ALKAA JO VITUTTAA kirjoitti:

        Nyt sitten koko luokka alko tähän kiusaamiseen.
        On mm. sanonu ´´laihuta mee rasvaimuun´´
        ja sit haukkunu mua ihan kaikkee mitä keksii, maaasta taivaasenn...
        luokka vaihto peruttiin, en saanu lupaa, ja koko luokka
        on semmonen hulivilil.
        yks kiusaa = koko luokka kiusaa. välitunnilla ei oo ketään yksinäiistä.
        oon miettiny jo itsemurhaa kun en enää uskalla mennä kouluun
        pelkään aina saavani turpaan ym
        ja mietin ottaisko puukon kouluun....
        bodari sulla ois tänne matkaa alle 300 km :D :D
        mun ex isäpuoli oli kans bodari mut äiti eros vuos site siitä ja en oo kuullu siit mitää
        sen jälkee, mut enne sitä erooo se lups vetää niit pentui turpii..
        tunnillaki kuuluu aina mun nimi ja haukutaan köyhäks (en todellakaan ole)
        ym ja opet ei kuule tai ´´ei kuule´´ !!!!!!!!

        Sori kirjotus virheet mua vituttaa niin helvetisti että ei usko kukaan,
        tänäänkin koulussa sain kuulla koko päivän vittuilua ja edes käytävillä ei penkeille päästetä istumaan!
        Kiusaaminen johtuu vissiin mun vähän huonommasta menneisyydestä kun olin paha tyttö...
        Ja sit yks suuttu mulle ja se käski kaikkien olla vihasii mulle ja levitti musta paskaa,
        eikä kukaan puhu mulle.
        Oon aatellu kuinka hyvä henkivartija olisikaan.. :D :D :D !
        Ihmiset ei vaan usko että ihminen voi muuttua.
        yläasteel haluun nyt vaan opiskella, mutta sekään ei onnistu niin on jo aika paha tilanne....
        ei sekunninkaan rauhaa etten kuulis nimeäni ´´se sitä se tätä..´´
        Näin käy kun yks vähän suositumpi puhu musta paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • kiusattuuu
        kiusattu. kirjoitti:

        Sori kirjotus virheet mua vituttaa niin helvetisti että ei usko kukaan,
        tänäänkin koulussa sain kuulla koko päivän vittuilua ja edes käytävillä ei penkeille päästetä istumaan!
        Kiusaaminen johtuu vissiin mun vähän huonommasta menneisyydestä kun olin paha tyttö...
        Ja sit yks suuttu mulle ja se käski kaikkien olla vihasii mulle ja levitti musta paskaa,
        eikä kukaan puhu mulle.
        Oon aatellu kuinka hyvä henkivartija olisikaan.. :D :D :D !
        Ihmiset ei vaan usko että ihminen voi muuttua.
        yläasteel haluun nyt vaan opiskella, mutta sekään ei onnistu niin on jo aika paha tilanne....
        ei sekunninkaan rauhaa etten kuulis nimeäni ´´se sitä se tätä..´´
        Näin käy kun yks vähän suositumpi puhu musta paskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja juuri äsken sain viestin Juusolta: vitun läski pelle < syynä = KATEUS
        oon aatellu et sitä jätkää vois vetää turpii, mut se on niin pitkä ja iso muhun verrattuna..
        ja vahva :sss mulla nousee 40 kg mut en kyll haluu tietää paljon sill nousee, varmaa puolet enemmä.........


      • kiusaattuu..
        kiusattuuu kirjoitti:

        Ja juuri äsken sain viestin Juusolta: vitun läski pelle < syynä = KATEUS
        oon aatellu et sitä jätkää vois vetää turpii, mut se on niin pitkä ja iso muhun verrattuna..
        ja vahva :sss mulla nousee 40 kg mut en kyll haluu tietää paljon sill nousee, varmaa puolet enemmä.........

        hei kertopaaka onko laitonta uhkailla turpaan vetämistä,
        tänään koulussa ympärilleni tuli niitä ´´kovia gangstoja´´, ja
        sitten tuli aukomaan päätä ja tyrkkimään, ja joku sano: vetäkee tota
        turpaan niin lähetää.
        mut sit ope tuli ja pennut lähti äkkiä. mukana oli 9 luokkalaisiakin....!
        96 vs. 93-92 !!!!!!!!!!
        jätkät on about 2 metrisiä helppoheikkejä ja oon semmoset 160 ..


      • kiusaattuu..
        kiusattuuu kirjoitti:

        Ja juuri äsken sain viestin Juusolta: vitun läski pelle < syynä = KATEUS
        oon aatellu et sitä jätkää vois vetää turpii, mut se on niin pitkä ja iso muhun verrattuna..
        ja vahva :sss mulla nousee 40 kg mut en kyll haluu tietää paljon sill nousee, varmaa puolet enemmä.........

        hei kertopaaka onko laitonta uhkailla turpaan vetämistä,
        tänään koulussa ympärilleni tuli niitä ´´kovia gangstoja´´, ja
        sitten tuli aukomaan päätä ja tyrkkimään, ja joku sano: vetäkee tota
        turpaan niin lähetää.
        mut sit ope tuli ja pennut lähti äkkiä. mukana oli 9 luokkalaisiakin....!
        96 vs. 93-92 !!!!!!!!!!
        jätkät on about 2 metrisiä helppoheikkejä ja oon semmoset 160 ..


      • Sinua....
        kiusaattuu.. kirjoitti:

        hei kertopaaka onko laitonta uhkailla turpaan vetämistä,
        tänään koulussa ympärilleni tuli niitä ´´kovia gangstoja´´, ja
        sitten tuli aukomaan päätä ja tyrkkimään, ja joku sano: vetäkee tota
        turpaan niin lähetää.
        mut sit ope tuli ja pennut lähti äkkiä. mukana oli 9 luokkalaisiakin....!
        96 vs. 93-92 !!!!!!!!!!
        jätkät on about 2 metrisiä helppoheikkejä ja oon semmoset 160 ..

        Mua itteä kiusattiin koko yläasteen ajan...suurinpiirtein koko koulu haukkumassa ja tuuppimassa välituntisin. Muistan kerran kun vähän isompi porukka tuli ympärille (se porukka joka eniten minua kiusasi) ja nostivat jaloista ilmaan väärinpäin ja ravistivat tavarani ulos taskuista siinähän meni vähäset taskurahat ym. tuossa vain yksi tapaus...
        En uskaltanut tuosta asiasta vanhemmille tai opettajille puhua (tuntui kai nololta tai jotain sinnepäin) Mutta serkkupojalle joka on minua 5 vuotta vanhempi menin kertomaan tuosta ja hän keräsi oman kaveriporukkansa kasaan ja menimme eräs perjantai ilta nuokkarille missä tiesin tuon kiusaajaporukan hengaavan...Serkku kavereineen vetikin oikein urakalla turpaan niitä kusipäitä, siinä meni niiden mopot sun muut paskaksi, yksi niistä sai istua sairaalassakin muutaman päivän ajan :)

        Olen täysin kiusattujen puolella ja mielestäni jos joku on niin saatanan tyhmä että alkaa muita kiusaamaan (EIKÄ OLE MIKÄÄN SAATANAN SELITYS ETTÄ ON KOTONA HANKALAA !!!) niin maksakaa vaikka jollekkin vanhemmalle että tulee vetämään oikein kunnolla turpaan sitä kiusaajaa niin näkee vähän miltä tuntuu.

        Tosin tämä tietää ongelmia taas puolin ja toisin joten olisi helvetin hyvä että sitä koulukiusaamista jotenkin ennaltaehkäistäisiin ja OPETTAJAT pitäkää helvetti ne silmät auki jos näette että jotakuta kiusataan ja puuttukaa siihen ajoissa. !


      • jkhkjhkj
        kiusaattuu.. kirjoitti:

        hei kertopaaka onko laitonta uhkailla turpaan vetämistä,
        tänään koulussa ympärilleni tuli niitä ´´kovia gangstoja´´, ja
        sitten tuli aukomaan päätä ja tyrkkimään, ja joku sano: vetäkee tota
        turpaan niin lähetää.
        mut sit ope tuli ja pennut lähti äkkiä. mukana oli 9 luokkalaisiakin....!
        96 vs. 93-92 !!!!!!!!!!
        jätkät on about 2 metrisiä helppoheikkejä ja oon semmoset 160 ..

        tee rikos ilmoitus poliisille nopeasti.


    • Purzz

      Juu tuommoset tyypit joil on pakkomielle kiusata joitai pitäs ampuu.

    • apua tarvinnut

      Kerro opettajille, rehtorille, kuraattorille, terveydenhoitajalle, siivoojalle, kenelle tahansa lähellä olevalle aikuiselle asiasta. Kun tarpeeksi moni tietää ja alkaa seurata tilannetta, joutuu kiusaajakin miettimään mitä tekee. Olen itse entinen kiusattu, 80-luvulla. Kärsin sen seurauksista edelleen, itsetuntoni on todella huono vieläkin. En kertonut silloin asiasta kenellekkään. Se oli iso virhe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe