Ostin molemmat iltapäivälehdet kun niissä oli juttuja Madonnasta. Raivostuttaa kun koko ajan niissä on jotain piilonegatiivisia kohtia, esimerkiksi Madonnan Jezus-poikaystävän ja Madonnan ikäerosta. Samoin ärsytti ns. "musiikin uskottavien henkilöiden" alentavat kommentit Madonnasta, suurimman osan mielestä Madonna ei osaa laulaa ja tekee huonoa musiikkia mutta vaan bisnesnaisena on hyvä.
Mitä haluankaan tällä kirjoituksellani sanoa: hankkiutukaa eroon kangistuneista käsityksistänne siitä mitä nainen voi tehdä! Madonnahan on näitä käsityksiä uhmannut ja uhmaa koko ajan ja siitä syystä saa haukkumista jatkuvasti.
Ärsyttää
kookos_pallo
2
167
Vastaukset
- Uskoa kaiken
Maailman juorulehtiä.
Jokainenhan voi yrittää päästä maailman suosituimmaksi artistiksi.Moni kyllä yrittääkin.
Mutta kukaan ei ole vielä pystynyt saavutuksiltaan samaan kuin madge.Ainahan ei tuo pelkkä into riitä mihinkään. - ei kannata
tuomosesta kiihtyä. kyllä se myynti ja uran saavutukset kertoo paljon muuta kuin joidenkin vanhojen kateelisten kurppien mielipiteet madonnasta. monia parempi lauluäänisiä artisteja voi ärsyttää ku madde jyrää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894