Tulostimena on HP LaserJet 1018
Käyttis: Win2k sp4
Mikähän asia ei mene oikein, valitessani ( normaali tulostus ) sijasta, ( tulostus tiedostoon ) vaihtoehdon.
En ole saanut tätä näin talletettua tiedostoa avattua jälkeenpäin millään ohjelmalla, enkä myöskään tulostettua sitä tulostimen kautta.
Ainoastaan tekstinkäsittelyohjelmalla avattuna, näkyville tulee vain väärän tiedostomuodon merkkejä, joista ei ole mitään hyötyä.
Tarvitsisiko esimerkiksi talletustilanteessa tiedoston nimen jälkeen laittaa piste ja jokin tiedostotunniste ja jos niin mikähän pitäisi??!!
Nimim: Vinkeistä kiitollinen.
Tulostus tiedostoon
2
964
Vastaukset
- Muuta..
Jos tulosta tiedostoon ikkuna ei ehdota itse jotain tiedostomuotoa, niin sinun pitää laittaa siihen se tiedostomuoto itse.
Eli vaikka .txt tai .doc tai mitä nyt itse haluatkin. Eli sen sovelluksen tiedototarkenne, millä sinun on aikomus se avata. - noin tulostat
tiedostoon, sehän menee sinne kaikkine printterin ohjausmerkkeineen
jonain HP:n omana tulostuskielenä, olisko ollut PL5.
Ei sitä millään muulla auki saa kuin tulostettua samaisella 1018 printerillä
johon se täytyy syöttää suorana kopiona komentoriviltä, koska sen
täytyy mennä semmoisenaan printterille.
Tuo homma on aika professionaalia.
Jos haluat tuollaisen toimivan off-line tulostuksen, tulosta PDF:ksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743355
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311951Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171466- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261318Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu641220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965