Menemme pariksi viikoksi Pariisiin kämppään, joka sijaitsee hissittömän talon 7. kerroksessa!Eli ei viitsisi pullovettä rahdata, jos kraanavesi on kohtuullisen hyvää.
Vastaukset 2
- Pariisin matkaaja
On se ok. Suomalaiseen makuun se tosin aika pehmeää. Joku kemisti voi varmaan kertoa, mitä eroa siinä kemiallisesti on.
- Monsieur
Itse olen aina juonut kraanavettä. Ja vinkiksi voi sanoa: jos haluat keventää ravintolalaskua, tilaa hanavettä sanomalla "une carafe d'eau" tai "de l'eau de robinet", joissain paikoissa pullovesi on nimittäin melko kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459