Elikkä eilen [email protected] (tai joku tollane) nii mulle tuli sen sellane ''mesepyyntö'', no kuitenki hyväksyin sen, sitte tänään kirjautuessani sisään meseen tuo jampstamp hemmo oli paikalla. (en edes tunne koko henkilöä), tänää sit kysyin et ''kuka oot?'' toi jamp hemmo ei vastannu mihinkää mun viestiin, no kuitenki ajattelin et se on joku viirus ja estin sen, heti sen jälkee mun kone sammu eikä enää menny päälle(johot oli kiinni seinässä) sit 2h pääst se meni takas päälle,kaikki kuvat ja tiedostot on säilyny et mitää ei oo poistettu. et olikohan toi joku viirus vai kaatuko kone muutenvaa? :o
Mese hakkeri?
hgjkfghvklljkjll
1
756
Vastaukset
- Sussu<3<3
Kuulostaa omituiselta, mutta kuuleppas, en usko että meseen voisi tehdä mitään "Virus henkilöä". Ehkä koneessa oli joku paikallinen asennus ym. Minulla, on yksi ystävä joka värkkää kaikkia vähän sopimattomia asioita, poistaa toisten mesejä, loputtomia herätteitä, loputonta tekstien lähettelyä... Eli en tiedä mikä on, mutta jos tämä ei ollut koneella ja siksi ei vastannut... Toivottavasti kaikki on nyt hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875