minut pahoinpideltiin, omaisuuttani tuhottiin ja yritettiin tappaa kolmisen kuukautta sitten. poliisikuulustelut ovat olleet ajat sitten ja syytäjällä paperit korvausvaatimuksista. kysynkin että olenko vain kärsimätön, vai kuinka kauan tällaisen asian käsittelyssä menee, sillä mistään en ole vastausta saanut suuntaan tai toiseen..
olen ollut siinä käsityksessä että syyttäjältä pitäisi ainakin tulla jonkin asteinen ilmoitus, jos asiaa ei käsitelläkkään...
asiallisia vastauksia
2
444
Vastaukset
- kumottu
Vielä kolmisen vuotta sitten syyttäjänvirastot pyrkivät siihen, että päätös syyttämisestä tehtäisiin kuuden kuukauden kuluessa. Kun kuitenkin resurssit vain vähenivät niin tuosta tavoittteesta luovuttiin ja nykyisin on yleistä, että syyttäjän päätös kestää yli kuusi kuukautta jos vain rikoksen vanheneminen ei sitä estä.
- aika ei oo rahaa
meillä odotettu jo vuosia... käräjillä on kai ruuhkaa tai sit tämä valtio on aivan perseestä. epäilisin jälkimmäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 827999
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816060
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344531- 363194
- 483186
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352652
- 402610
- 251903