Käsineet skootterilla ajaessa

SuviR

Millaisia käsineitä käytätte skootterilla ajaessa ? Olen käyttänyt tähän asti lapasia, mutta kokeilin äidin nahkahankoja ja ihastuin niihin, koska eivät luista ja tuuli ei mene läpi. Nyt olen päättänyt ostaa omat nahkahanskat eli kannattaako ostaa ihan tavalliset vai onko sellaiset mopo/moottoripyörä hanskat paremmat ?

5

663

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon

mopohanskat on paremmat koska ne on tehty nimenomaan sitä ajamista silmälläpitäen ettei tuuli pääse mistään rakosista läpi.

Kun katselet niitä hanskoja tai kintaita, niin muista tarkistaa se että niissä on pitkästi käsivartta ettei sieltä pääse heti tuuli sisälle koska se kylmää kädet hyvin nopeasti.

• 17v skootteri tyttö myös

suosittelen!.
        Itse ostin myös ja enkä ole katunut ostoa.

• tyttö__92

no, mä en aja skootterilla, kevari alla, mutta sama kai tuo. ite tykkään sellasista nahkasista mitkä päästää kuitenkin tuulta läpi, muuten kädet hikoo ihan älyttömästi. et mulla on lämpösil päiville ohuemmat nahat ja sit kun on viileempi tai ajan motarilla pitkää matkaa niin sit coretexit.
      kannattaa kuitenkin sit kokeilla niit hanskoja sillain, et kuvittelet vetäväs niistä kahvoista. ostin kerran yhet mitkä tuntu käsiin hyvältä, mut en voi ajaa niitten kanssa, kun en saa vedettyä kytkintä ja jarrua.

• Anonyymi

Tuulirukkaset ainoat oikeat

• Anonyymi

Kurarukkaset ja vahvaa pilsneriä aleposta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe