räikkönen

lisää harjoittelua

No nyt se on viimein todistettu KIMI eiOSAA AJAA perkele nurinhan se meni .Tässä nähdään kuinka vähän ajotaitoa FORMULAT VAATII.suora tie ja asfaltoitu niin ei juuri taitoa tarvi ,mutta kun laitetaan lähes sama vauhti soratielläniin taito loppuu .Eikä mitään tietämättömän suunsoittoa vaan killerin itse 2 kertaa ajaneena JA MAALIIN TULLEENA en toki ykkösenä mutta kuitenkin perkele.

7

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoveljen

polkupyörää, vai ajoitko ihan omalla vaihteettomalla, hah hah haaa.

HAH-HAH HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• fadsfdsafdas

Tämä. :D

• ihka oikee auto

Sua varmaan vituttaa ku et ikinätuu saamaan mahdollisuutta kokea samaa luuseri hahahahhhaaaaaaaaaaaaa.minä sentään koin killerin 2006 ja -07 että revi siitä mulkero

• fdafdfda
        ihka oikee auto kirjoitti:

Sua varmaan vituttaa ku et ikinätuu saamaan mahdollisuutta kokea samaa luuseri hahahahhhaaaaaaaaaaaaa.minä sentään koin killerin 2006 ja -07 että revi siitä mulkero

Varmasti koit... siellä rallien jälkeen kun kaikki olivat lähteneet otit polkuauton ja lähdit polkemaan.

• melkein unohtui
        fdafdfda kirjoitti:

Varmasti koit... siellä rallien jälkeen kun kaikki olivat lähteneet otit polkuauton ja lähdit polkemaan.

Määki oon kokenu killerin jo ainaski viis kertaa! ja joka kerta maaliin ajanu ja joka kerta olin top 10:ssä!! varmasti olin! PROVE ME WRONG FAGGOTS!!!

• niinpä niin
        melkein unohtui kirjoitti:

Määki oon kokenu killerin jo ainaski viis kertaa! ja joka kerta maaliin ajanu ja joka kerta olin top 10:ssä!! varmasti olin! PROVE ME WRONG FAGGOTS!!!

mutta tosi on etkä voi sille mitään reppana

• dfasfadsfds
        niinpä niin kirjoitti:

mutta tosi on etkä voi sille mitään reppana

Niin on, on toi totta että mä oon ajanu top 10:iin siellä. Vai voitko muka todistaa että se ei ole totta? Aivan, et voi. Sama pätee sullakin. On se helppoa väittää vaikka että Kimi on mulle kertonut lopettavansa tähän kauteen. Ette te voi sitä mitenkään todistaa toisin, ennen kuin päätös julkaistaan. Ja ette vielä sillonkaan. Valehteleminen on helppoa, todisteiden näyttäminen valehtelijalta taas on täysi mahdottomuus.

Conclusion: Sinä = Valehtelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kisa (asialliset kommentit)

Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn
      Kotimaiset julkkisjuorut
      598
      4892
    2. En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,

mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun
      Sinkut
      572
      4628
    3. STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!

Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2372
    4. Martina kisan kärjessä

Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1669
    5. 65
      1631
    6. Abortti on kiellettävä Suomessakin

Feministinen ajatus raskaudesta, ja sen keskeyttämisestä, jota Suomessa usein tarjoillaan ainoana mahdollisena, on kummallinen. Argumentti, jonka muka
      Maailman menoa
      620
      1240
    7. Yhden viestin päässä

Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.
      Ikävä
      56
      1207
    8. Tuletteko/tulitteko ikävöimäsi

Kanssa hyvin juttuun? Ymmärsittekö toisianne? Sovitteko yhteen?
      Ikävä
      106
      1146
    9. KOSKA MARIN TULEE KAAPISTA ULOS

Olisi hyvä näyttää esimerkkiä, tosin osallistuminen pride-kulkueeseen on jo hyvä alku...
      Turku
      211
      1133
    Aihe