Itellä kone jauhaa Boincia taustalla ja mitään teho-ongelmaa ei näy.
Mitäs hyvää sinun koneesi tekee?
Teetkö koneellasi mitään hyödyllistä?
24
218
Vastaukset
- lasketaan hyödylliseksi
Hetipäätä myönnän ettei Suomi24-paskafoorumeilla käyminen ole hyötyjuttua.
Mutta laskisin esim. laskujen maksun, kavereihin yhteydenpidon, verkkoasioinnin (mm. kirjasto, kaupat, virastot ym.) hyötykäytöksi. Ehkä nippanappa voisi laskea videon ja musiikin käsittelyn hyötykäytöksi vaikka se menee myös viihdekäytön piikkiin mutta tarkoitan siis oikeasti käsittelyä (mm. editointia), en pelkkää musan kuuntelua tai videon katselua. Myös kuvankäsittely on jotenkin hyötykäyttöä. Taulukoiden ja kortistojen käsittely, on hyötykäyttöä. Asioiden opiskelu tietokonetta käyttäen on myös hyötykäyttöä.Käytän tietokonetta lähinnä tiedon hankkimiseen verkosta, pankki-, vero- yms. virallisten sekä epävirallisten asioiden hoitoon. Lisäksi LAN-servu jakaa valokuvia, musiikkia ja lasten elokuvia langattomassa lähiverkossa joten niitä voi katsoa miltä tahansa kotimme tietokoneelta jotka ovat verkossa.
Käsittelen valokuvia aika harvoin, se ei johdu siitä että olisin hyvä kuvaaja vaan luotan siihen että riittävän suuressa määrässä kuvia on aina pari hyvää ja huonot tai liian huonot voi heittää veke ;D
Ja kyllä mulla Boinc ajelee täysillä taustalla, lupa on 100% cpu:lle, nyt taitaa ottaa .. 96,52% cpusta on boincin käytössä. Tiimissä muuten on vielä tilaa että tervetuloa tiimiin. Meinaan jos tuo Kirby häipyy niin mun tiimitilasto kärsii sillä hän tekee suurimman osan pisteistä meidän tiimiin.. mitähän koneita sillä on ajossa kun on noin hyvät pojot?
http://fi.boincstats.com/stats/boinc_team_graph.php?pr=bo&id=3523777
pistevertailu kirby-exergy
http://fi.boincstats.com/stats/boinc_user_stats.php?pr=bo&st=0&teamid=cbefe00a6be36c3d5415255923ffb385- Wellingon Brown
exergy kirjoitti:
Käytän tietokonetta lähinnä tiedon hankkimiseen verkosta, pankki-, vero- yms. virallisten sekä epävirallisten asioiden hoitoon. Lisäksi LAN-servu jakaa valokuvia, musiikkia ja lasten elokuvia langattomassa lähiverkossa joten niitä voi katsoa miltä tahansa kotimme tietokoneelta jotka ovat verkossa.
Käsittelen valokuvia aika harvoin, se ei johdu siitä että olisin hyvä kuvaaja vaan luotan siihen että riittävän suuressa määrässä kuvia on aina pari hyvää ja huonot tai liian huonot voi heittää veke ;D
Ja kyllä mulla Boinc ajelee täysillä taustalla, lupa on 100% cpu:lle, nyt taitaa ottaa .. 96,52% cpusta on boincin käytössä. Tiimissä muuten on vielä tilaa että tervetuloa tiimiin. Meinaan jos tuo Kirby häipyy niin mun tiimitilasto kärsii sillä hän tekee suurimman osan pisteistä meidän tiimiin.. mitähän koneita sillä on ajossa kun on noin hyvät pojot?
http://fi.boincstats.com/stats/boinc_user_stats.php?pr=bo&st=0&teamid=cbefe00a6be36c3d5415255923ffb385Toimin yrittäjänä kuljetus- ja jakelualalla. Päätoimeksiantajani on myös yrittäjä jotan laskutan säännöllisesti. Laskut teen Open Officella ja samoin ajopäiväkirjaa hoitelen avoimen lähdekoodin toimisto-ohjelmallani. Sähköpostitse pidän yhteyttä yrityksiin Thunderbirdillä. Tulostin (Canon) toimii hyvin Linuxilla. Saman tulostimen ajureita sain etsimällä etsiä Windows-puolella.
Kuvankäsittelyä harvoin teen, lapset sitäkin enemmän. Valokuvat hoitelen F-Spotilla. CD:t ja DVD:t polttelen Braserolla, joka on mielestäni (ja myös tyttäreni mielestä) parempi ja nopeampi kuin Nero. - -ohjelmaa?
Wellingon Brown kirjoitti:
Toimin yrittäjänä kuljetus- ja jakelualalla. Päätoimeksiantajani on myös yrittäjä jotan laskutan säännöllisesti. Laskut teen Open Officella ja samoin ajopäiväkirjaa hoitelen avoimen lähdekoodin toimisto-ohjelmallani. Sähköpostitse pidän yhteyttä yrityksiin Thunderbirdillä. Tulostin (Canon) toimii hyvin Linuxilla. Saman tulostimen ajureita sain etsimällä etsiä Windows-puolella.
Kuvankäsittelyä harvoin teen, lapset sitäkin enemmän. Valokuvat hoitelen F-Spotilla. CD:t ja DVD:t polttelen Braserolla, joka on mielestäni (ja myös tyttäreni mielestä) parempi ja nopeampi kuin Nero.Linuxiin saisi kyllä oikeita laskutusohjelmistoja, googleta vaikka pklasku.
- Oikein tekee?
exergy kirjoitti:
Käytän tietokonetta lähinnä tiedon hankkimiseen verkosta, pankki-, vero- yms. virallisten sekä epävirallisten asioiden hoitoon. Lisäksi LAN-servu jakaa valokuvia, musiikkia ja lasten elokuvia langattomassa lähiverkossa joten niitä voi katsoa miltä tahansa kotimme tietokoneelta jotka ovat verkossa.
http://fi.boincstats.com/stats/boinc_user_stats.php?pr=bo&st=0&teamid=cbefe00a6be36c3d5415255923ffb385Onko se yhtä hyödytön kuin Bong?
"Käsittelen valokuvia aika harvoin, se ei johdu siitä että olisin hyvä kuvaaja vaan luotan siihen että riittävän suuressa määrässä kuvia on aina pari hyvää ja huonot tai liian huonot voi heittää veke ;D"
Lukumäärä korvaa laadun, sanoi eräs tunnettu suomalainen, kun katselei perheiden lapsilukumäärä ja lasten kuolleisuus tilastoa maailmalla.
Lukumäärä korvaa nykyään laiken valokuvauksessakin, Kiitos digin.
Enää ei mitään taitoa tarvita, vain kasa rahaa ja aikaa laukaisijan pohjassapitämiseen. Oikein tekee? kirjoitti:
Onko se yhtä hyödytön kuin Bong?
"Käsittelen valokuvia aika harvoin, se ei johdu siitä että olisin hyvä kuvaaja vaan luotan siihen että riittävän suuressa määrässä kuvia on aina pari hyvää ja huonot tai liian huonot voi heittää veke ;D"
Lukumäärä korvaa laadun, sanoi eräs tunnettu suomalainen, kun katselei perheiden lapsilukumäärä ja lasten kuolleisuus tilastoa maailmalla.
Lukumäärä korvaa nykyään laiken valokuvauksessakin, Kiitos digin.
Enää ei mitään taitoa tarvita, vain kasa rahaa ja aikaa laukaisijan pohjassapitämiseen.No en minä niin surkea valokuvaaja silti ole mutta kriittisistä kohteista otan varmuuden vuoksi aina useamman kuvan ihan varmuuden vuoksi, eikä tuo digipokkari maksa alkuunkaan niin paljon kuin järkkärit joten rahan puolesta se on halvempi vaihtoehto. Kortille kun menee muutama tuhat fotoa niin..
Boinc on Berkeleyn yliopiston aloittama projekti jossa tietokoneet ympäri maailmaa valjastetaan tekemään tieteellistä laskentaa yhteiseksi hyväksi, keskuskoneet lähettävät asiakaskoneille (esim. minun koneeni on siis asiakas) pieniä paketteja joita koneeni sitten laskeskelee ja lähettää tulokset takaisin keskuskoneiden koottvaksi ja tulosten selvittämiseksi. Tiedoilla lasketaan ilmastomalleja, kehitetään lääkkeitä sairauksiin jne. yleishyödyllistä. Tämä maksaa osallistujille vain hieman lisää sähkölaskussa kun cpu ottaa enemmän tehoa mutta tokkopa sitä huomaakaan ainakaan lyhyellä perioidilla. Helppo tapa auttaa ihmiskuntaa, asenna ja anna koneen tehdä. Joskus joudun tosin laskemaan boincin tehoja jos teen koneella jotain raskaampaa itse, normaali surffauksessa yms. sitä ei edes huomaa.
- Burr Brown....
..tietoturvaohjelmistoja Windowsille ja pelaan pasianssia, pasianssi siksi hyödyllinen koska se rentouttaa tauoilla.
- korttipelejä mut
se mikä mut on saanut koukkuun on ainakin Puppy linuxista löytyvä Tile slider game.
Siinä pitää siirtää numeroruutuja joita on 9 kpl (numeroituna 1-9) numerojärjestykseen, siis niin että 1, 2, 3 on ylimmällä rivillä, keskimmäisellä 4,5,6 ja alimmalla 7,8,9.
Aina kun aloittaa uuden pelin niin peli arpoo ruudut satunnaiseen järjestykseen ja niitä pitää sitten järjestellä oikeaan järjestykseen.
Heh, mulla oli muuten lapsena ihan samanlainen peli "lautapelinä". :D - eipä niitä
korttipelejä mut kirjoitti:
se mikä mut on saanut koukkuun on ainakin Puppy linuxista löytyvä Tile slider game.
Siinä pitää siirtää numeroruutuja joita on 9 kpl (numeroituna 1-9) numerojärjestykseen, siis niin että 1, 2, 3 on ylimmällä rivillä, keskimmäisellä 4,5,6 ja alimmalla 7,8,9.
Aina kun aloittaa uuden pelin niin peli arpoo ruudut satunnaiseen järjestykseen ja niitä pitää sitten järjestellä oikeaan järjestykseen.
Heh, mulla oli muuten lapsena ihan samanlainen peli "lautapelinä". :Dnumeroruutuja ole 9 vaan 8, se yks ruutu kun on tyhjä, tai oikeammin yhdestä kulmasta puuttuu ruutu, täytyy olla yks tyhjä tila että ruutuja pääsee siirtämään. :)
- Pentti Nelonen
Jep. Blogia pidän.
Ja sinäkö sanot valehtelemistasi muka hyödyllisenä? Hyödyttömintä mitä tietokoneella ikinä voi tehdä, pitää Pentin propagandablogia, lol, verkonpainonakin olisi hyödyllisempi. Miksi haluat vahingoittaa ihmisiä Pentti?
- Pentti Nelonen
exergy kirjoitti:
Ja sinäkö sanot valehtelemistasi muka hyödyllisenä? Hyödyttömintä mitä tietokoneella ikinä voi tehdä, pitää Pentin propagandablogia, lol, verkonpainonakin olisi hyödyllisempi. Miksi haluat vahingoittaa ihmisiä Pentti?
Minä haluan suojella ihmisiä, estää heitä tekemästä vääriä valintoja ja ymmärtämään avoimen koodin kolhoosimallin yms. vaarat ja rappeuttavat vaikutukset.
Pentti Nelonen kirjoitti:
Minä haluan suojella ihmisiä, estää heitä tekemästä vääriä valintoja ja ymmärtämään avoimen koodin kolhoosimallin yms. vaarat ja rappeuttavat vaikutukset.
Sinä haluat vain estää ihmisiä kokeilemasta vaihtoehtoja selittämällä että linuxilla olisi jokin rappeuttava vaikutus, ihan käsittämätöntä skeidaa. Mikä helvetin kolhoosi? Ei kai kukaan n hahhah!!yt kolhoosiin muuta sen takia että käyttää linuxia, minäkin ostin 300 neliön omakotitalon sen jälkeen kun aloin käyttämään linuxia senkin pölkkypää enkä tasan aio muuttaa mihinkään kolhoosiin tai sovhoosiin. Eikä tämä omakotitalossa asuminen todellakaan rappeuta ihmistä, käytän linuxia ja teen kotitöitä joissa joutuu miettimään, laskemaan ja tekemään omin käsin työtä. Ja apuna käytän linuxia, rakennekuvien ja laskentataulukoiden tekemiseen. Erona on tietty se ettei minun tarvitse maksaa Microsoftille siitä että piirrän omakotitaloni sähkö- ja putkikuvia tietokoneella enkä pilliklubin kanteen. sinun mielestäsi minun pitäisi maksaa Microsoftille siitä eikö niin, minä haistatan teille pitkät.
Olen muuten tässä tuuminut että mihin ilmoittaisin noi sinun sivusi että ne saataisiin valtakunnallisesti mahdollisimman huonoon huutoon, suomen Microsoftille aion lähettää sähköpostia ja kysyä että onko teillä tosiaan tällaista porukkaa siellä töissä, tämä on kuulemma teidän joku mainospäällikkö. Joku alkaa kyllä tutkimaan että kuka helvetti on noin psykoosissa kuin sinä ;D ;D- Pentti Nelonen
exergy kirjoitti:
Sinä haluat vain estää ihmisiä kokeilemasta vaihtoehtoja selittämällä että linuxilla olisi jokin rappeuttava vaikutus, ihan käsittämätöntä skeidaa. Mikä helvetin kolhoosi? Ei kai kukaan n hahhah!!yt kolhoosiin muuta sen takia että käyttää linuxia, minäkin ostin 300 neliön omakotitalon sen jälkeen kun aloin käyttämään linuxia senkin pölkkypää enkä tasan aio muuttaa mihinkään kolhoosiin tai sovhoosiin. Eikä tämä omakotitalossa asuminen todellakaan rappeuta ihmistä, käytän linuxia ja teen kotitöitä joissa joutuu miettimään, laskemaan ja tekemään omin käsin työtä. Ja apuna käytän linuxia, rakennekuvien ja laskentataulukoiden tekemiseen. Erona on tietty se ettei minun tarvitse maksaa Microsoftille siitä että piirrän omakotitaloni sähkö- ja putkikuvia tietokoneella enkä pilliklubin kanteen. sinun mielestäsi minun pitäisi maksaa Microsoftille siitä eikö niin, minä haistatan teille pitkät.
Olen muuten tässä tuuminut että mihin ilmoittaisin noi sinun sivusi että ne saataisiin valtakunnallisesti mahdollisimman huonoon huutoon, suomen Microsoftille aion lähettää sähköpostia ja kysyä että onko teillä tosiaan tällaista porukkaa siellä töissä, tämä on kuulemma teidän joku mainospäällikkö. Joku alkaa kyllä tutkimaan että kuka helvetti on noin psykoosissa kuin sinä ;D ;DNo saisin vaan paljon kävijöitä... muista kertoa angelfirenkin sivuista.
Muuten täällä tuntuu olevan melkoinen Penttien armeija mainostamassa :)
Joku on jopa käynyt aloittelija -palstallakin. Älkää kuitenkaan silti viitsikö aloittelijoita häiritä laajempaa ymmärrystä vaativalla jutuillani. Menevät ihan sekaisin. Luulevat vielä Windowsia Linuxiksi ja se vasta kamalaa olisi.
Windows 7 odotellessa. - Pentti Nelonen
exergy kirjoitti:
Olen muuten tässä tuuminut että mihin ilmoittaisin noi sinun sivusi että ne saataisiin valtakunnallisesti mahdollisimman huonoon huutoon, suomen Microsoftille aion lähettää sähköpostia ja kysyä että onko teillä tosiaan tällaista porukkaa siellä töissä, tämä on kuulemma teidän joku mainospäällikkö. Joku alkaa kyllä tutkimaan että kuka helvetti on noin psykoosissa kuin sinä ;D ;D"Mikä helvetin kolhoosi? Ei kai kukaan n hahhah!!yt kolhoosiin muuta sen takia että käyttää linuxia"
Neuvostoliitossa keskushallinto teki päätökset ja työläiset toteuttivat ne. Kolhooseissa puuhasteltiin keskushallinnon päätösten mukaan, kukaan ei omistanut mitään vaan kaikki kuului valtiolle eli kansalle josta valtio koostui. Näennäisesti he tekivät itselleen töitä mutta oikeasti hyödyn keräsi pieni eliitti.
Samoin avoimessa koodissa, ollaan näennäisesti vapaita ja kukaan ei omista koodia kuitenkin vain pieni eliitti korjaa sadon. Canonicalit, Redhatit, Mozzilla säätiö, Debian hanke jne. Ohjelmien ja koodien kanssa puuhastelee tuhansia "vapaaehtoisia" jotka eivät saa mitään vastinetta.... käännösten tekijöitä, projekteihin osallistuvia vapaaehtoisia jne. he tekevät työtä jolla pieni eliitti vaurastuu. Täydellinen toisinto Neuvostoliiton hallinnosta.
Siksi avoimessa koodissa elää ja leviää kommunistinen ajattelutapa ja ideologia. Pentti Nelonen kirjoitti:
"Mikä helvetin kolhoosi? Ei kai kukaan n hahhah!!yt kolhoosiin muuta sen takia että käyttää linuxia"
Neuvostoliitossa keskushallinto teki päätökset ja työläiset toteuttivat ne. Kolhooseissa puuhasteltiin keskushallinnon päätösten mukaan, kukaan ei omistanut mitään vaan kaikki kuului valtiolle eli kansalle josta valtio koostui. Näennäisesti he tekivät itselleen töitä mutta oikeasti hyödyn keräsi pieni eliitti.
Samoin avoimessa koodissa, ollaan näennäisesti vapaita ja kukaan ei omista koodia kuitenkin vain pieni eliitti korjaa sadon. Canonicalit, Redhatit, Mozzilla säätiö, Debian hanke jne. Ohjelmien ja koodien kanssa puuhastelee tuhansia "vapaaehtoisia" jotka eivät saa mitään vastinetta.... käännösten tekijöitä, projekteihin osallistuvia vapaaehtoisia jne. he tekevät työtä jolla pieni eliitti vaurastuu. Täydellinen toisinto Neuvostoliiton hallinnosta.
Siksi avoimessa koodissa elää ja leviää kommunistinen ajattelutapa ja ideologia.Kotitaloni on 3 km itärajasta ja muistan oikein hyvin SNTL:n jos edes tiedät mitä tuo kirjainyhdistelmä tarkoittaa. Päinvastoin kuin sinä varmaankin kuvittelet, voin kertoa että lähellä rajaa asuvat ihmiset ovat kriittisimpiä kommunismin suhteen.
"Kolhooseissa puuhasteltiin keskushallinnon päätösten mukaan, kukaan ei omistanut mitään vaan kaikki kuului valtiolle eli kansalle josta valtio koostui. Näennäisesti he tekivät itselleen töitä mutta oikeasti hyödyn keräsi pieni eliitti."
Kuulostaa aivan Microsoftilta, etkö itse muka huomaa? Eihän lisenssin mukaan Windowsiakan omisteta vaan keskusjohto alias Microsoft saa tehdä ohjelmistoon muutoksia. "Hyödyn keräsi pieni eliitti" no kerro kuka muu Microsoftilla on ansainnut rahaa enemmän kuin ihminen tarvitsee paitsi itse Bill Gates mutta arvaan ettei Steven ja parin lähimmän/ylimmän kaverinkaan palkat ihan pienet ole. Sen sijaan rivikoodari tuskin ansaitsee mitenkään tolkuttomasti eikös niin. Eli se pieni eliitti Microsoftilla korjaa leijonanosan potista ja muut duunarit saavat nihkeää palkkaa, aivan juuri kuten itsekin jo totesit.
Eli aivan kuten kommunistinen järjestelmä on tämä Microsoft, keskusjohto, tiukka kuri ja tulotus keskusjohdon kautta josta liukuu pari ropoa rivikoodarillekin.exergy kirjoitti:
Kotitaloni on 3 km itärajasta ja muistan oikein hyvin SNTL:n jos edes tiedät mitä tuo kirjainyhdistelmä tarkoittaa. Päinvastoin kuin sinä varmaankin kuvittelet, voin kertoa että lähellä rajaa asuvat ihmiset ovat kriittisimpiä kommunismin suhteen.
"Kolhooseissa puuhasteltiin keskushallinnon päätösten mukaan, kukaan ei omistanut mitään vaan kaikki kuului valtiolle eli kansalle josta valtio koostui. Näennäisesti he tekivät itselleen töitä mutta oikeasti hyödyn keräsi pieni eliitti."
Kuulostaa aivan Microsoftilta, etkö itse muka huomaa? Eihän lisenssin mukaan Windowsiakan omisteta vaan keskusjohto alias Microsoft saa tehdä ohjelmistoon muutoksia. "Hyödyn keräsi pieni eliitti" no kerro kuka muu Microsoftilla on ansainnut rahaa enemmän kuin ihminen tarvitsee paitsi itse Bill Gates mutta arvaan ettei Steven ja parin lähimmän/ylimmän kaverinkaan palkat ihan pienet ole. Sen sijaan rivikoodari tuskin ansaitsee mitenkään tolkuttomasti eikös niin. Eli se pieni eliitti Microsoftilla korjaa leijonanosan potista ja muut duunarit saavat nihkeää palkkaa, aivan juuri kuten itsekin jo totesit.
Eli aivan kuten kommunistinen järjestelmä on tämä Microsoft, keskusjohto, tiukka kuri ja tulotus keskusjohdon kautta josta liukuu pari ropoa rivikoodarillekin.Täsmennetään nyt vielä että rivikoodari ei ole sellainen joka menee sinne esiintymislavalle tanssimaan hullun Steve Ballmerin mukana rivitanssia ja karjumaan, ei ole. Rivikoodari on se pieni näpertäjä joka tekee pienen pientä duuniansa, ei lahjakas jos ei ihan surkeakaan, onpahan vain huonolla palkalla pistetty ratkomaan jotakin ohjemallista ongelmaa jota hän sitten parhaansa mukaan yrittää touhuta. Onnsitumiset korjaa tiimin leaderi joka raportoi Stevelle joka päättää sitten palkita itsensä mainiosta työstä muhevalla pihvillä ja palkankorotuksella. Samaan aikaan rivikoodari starttaa keskivertomaasturinsa ja siirtyy 6-kaistaiselle ruuhkatielle matkatessaan laina-asuntoonsa melko kivassa lähiössä liittyäkseen perheensä kanssa päivälliselle tai yleensä illalliselle. Sitä tarkoittaa "olla rivikoodari".
just par'aikaa netti sivuja teen... Jollekkin se on harrastu, jollekin työ(mulle harrastus)!?
Joskus tulee työkseen musaa soiteltua (http://www.ultramixer.com/), tosin CD on CD (EN ole niin old school, et vinyleillä kikkailen!), joita eniten silti käytän...
Ja nyt tästä yhtälöstä röllit innostuu, et linux JA laittomuudet, niin aivan rauhassa vaan kutsutte tarkastajat paikalle, softa on LAILLINEN Pro ja biisit on LAILLISIA ostettuja (https://www.beatport.com), sekä Gramex ETTÄ Teosto on myös saaneet maksunsa! :-)
Mut tuotahan te röllit ette usko/ymmärrä... ;-)- Robert Bob Heinonen
Itse harrastan mm. kuvankäsittelyä. Hyödyllistä on esim tehdä feikki-kuvia ufoista. Jakaa niitä eri foorumeilla ja katsoa kuinka höynäytettävät ufo-uskovaiset ovat kovin tohkeissaan :)
- Robert Bob Heinonen
exergy kirjoitti:
Mitäpäs muuta Heinosilta ja Nelosilta voisi odottaakaan ;D
Siis minua ei kiinnosta koko ufoasia sinänsä mutta kiinnostaa päästä näkemään (pään sisälle)kuinka typeriä ihmiset voivat olla! Sama linuxisteissa.
Robert Bob Heinonen kirjoitti:
Siis minua ei kiinnosta koko ufoasia sinänsä mutta kiinnostaa päästä näkemään (pään sisälle)kuinka typeriä ihmiset voivat olla! Sama linuxisteissa.
Minuakin kiinnostaa nähdä kuinka typerä sinä olet. Mitä ihmeen tyydytystä sinä sellaisesta saat, kuulosta ihan siltä että on joku ruuvi jumissa. Teinipoikien hommia kuten käsityöt joita harrastelet siinä ohessa kun teet "pilasoittojasi".
- teen tietokoneella
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8158862
tietoturvan kehittäminenhän lähtee siitä, että ihmisille atk-intohimoitta kerrotaan, mitä tietoturvauhkia heidän ympärillään todellisuudessa on.Kun lataat linuxin jakelun tekijöiden ilmoittailta palvelimilta todennäköisyys saada väärennös on murto-osa siitä todennäköisyydesta että koneessasi jyllää piraatti-windows.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822