Eteen silmieni
aukeaa
mahtava näky
Muuttuva taideteos..
Iltarusko
Suuret,paksut
tummanpuhuvat
pilvet
valkoiset kauniit
herkät joutsenpilviset
kuin järven pinnalla
Purppurapuna loistaa
leijuu ,hehkuu
Puhdas kultataivas
hohkaa valoaan
Kaikkialla soi rakkauslaulu
Kaunis,pysähdyttävä
Elokuun suomi-taivas
Taideteos
6
196
Vastaukset
- lindalinda1
runosikin on omalla tavallaan taideteos,
kappale elokuista kaunista ja purppuraista
iltataivasta - kuin kaunein rakkauslaulu.
Kiitos lukuhetkestä jonka runollasi loit.- punaposkiN
laulu soi sydämessäni
niin nöyränä oyan vastaan
arviontisi:)
Niin piene pienistä
asioista ,kun silmä
auki on voi maalata ylistyssoinnin
Kauneudellaan aina sykähdyttää
katse ei vasy katselemasta
joutseparin yhteistä lipumista.
Elokuun lämpimät tyynet yöt
hepokatit soittaa piiloissaan.
punaposkiN
Ilo lukea luonnon kauneudesta
synnyinmaamme on niin kaunis.- punaposkiN
oikein :)
Maatamme kauniinpaa ei olekaan
Olen saanut matkustella
maassa jos toisessakin
mutta kyllä oikeesti meillä on tosi kaunista
ja niin värikästä
Ukkonen pauhaa
upea on värileikki silloinkin
Vielä kun elosalamat saavat aloittaa leikkinsä
elokuun taivaalla...
Kiitos toivonliisa sinulle:)
- runo64-1
... kauneinta suomea,
maisemaa
jonka rakkauslaulusi elävöittää
ja kaksi yhteen liimautuvaa varjoa
iltaauringossa kurkoittaa pitkälle
järven selälle
pidemmällekkin ... rakkauteen.
todella hienoa tekstiä.
hyvä punaposkinen runoilijatar !!!- punaposkiN
onkin:)
Pilvet ilta-aurinko
siihen ei ihmisen käsi
soheltaa voi..
Sen saamme ihan ilmaiseksi
nautinnoksemme,ihailtavaksemme
Haltioituneena katselen
suuria näytelmiä, mitä meille tarjotaan
Olen niistä kaikista hyvin onnellinen
Kiitos sinulle Runo-ystäväin et olet vaivautunut lukemaan
runoseni :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530