Seetri & Padouk

Puutavaraa

Terve.

Tietääkö kukaan mitkä liikkeet myyvät kyseisiä puulajeja (Seetri ja padouk)? Palojen ei saisi olla mitään isoja koska kyseessä ei ole mikään iso projekti vaan laatikon teko (humidori).

Toinen kysymys: Miten paljon padouk reakoi kosteisiin olosuhteisiin (65-75%)? Lähteekö miten paljon elämään?

Kiitos

3

1392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saat
    • vaikea löytää

mutta käväse Bauhaussissa siellä on ollut laudepuuna ja paneelina seetriä, Viilukeskus ehkä toinen paikka josta seetriä voi löytyä.

• Padoukia ostanut

Pari vuotta sitten yritin ostaa Viilukeskuksesta (Turku) noin metrin pituisen pätkän padouk-lautaa (lankkua), mutta eivät suostuneet myymään. Olisi pitänyt ostaa jotain 3 - 4 metriä pitkä lankku kokonaan. Kaupat jäi tekemättä. Nykyään ostan Hampurissa käydessäni sieltä paikan päältä edullisesti sopivia jalopuita eri kokoisina "paloina". Olen ostanut padoukia (hintaesimerkki 52 x 52 x 350 mm = 5 euroa), intialaista palisanteria, puksipuuta, ebenholzia, honduras-palisanteria.

20 eurolla sain lankun afrikkalaista padoukia (noin leveys 160 x paksuus 52 x pituus 1000 mm)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      284
      10602
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      215
      4698
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      9
      2259
    4. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      126
      1796
    5. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      158
      1769
    6. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1158
    7. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1126
    8. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      34
      964
    9. Olen humalassa oleva mies

Jos olet nainen, kysy mitä mieleen juolahtaa.
      Ikävä
      139
      865
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      79
      847
    Aihe