Terve.
Tietääkö kukaan mitkä liikkeet myyvät kyseisiä puulajeja (Seetri ja padouk)? Palojen ei saisi olla mitään isoja koska kyseessä ei ole mikään iso projekti vaan laatikon teko (humidori).
Toinen kysymys: Miten paljon padouk reakoi kosteisiin olosuhteisiin (65-75%)? Lähteekö miten paljon elämään?
Kiitos
Seetri & Padouk
3
1392
Vastaukset
- saat
....kun näppäilet googleen hakusanoiksi padouk ja ominaisuudet. Ensimmäinen osuma:
http://www.puukeskus.fi/fi/Ideat_ja_ohjeet/Jalopuut/Afrikan-Padouk/ - vaikea löytää
mutta käväse Bauhaussissa siellä on ollut laudepuuna ja paneelina seetriä, Viilukeskus ehkä toinen paikka josta seetriä voi löytyä.
- Padoukia ostanut
Pari vuotta sitten yritin ostaa Viilukeskuksesta (Turku) noin metrin pituisen pätkän padouk-lautaa (lankkua), mutta eivät suostuneet myymään. Olisi pitänyt ostaa jotain 3 - 4 metriä pitkä lankku kokonaan. Kaupat jäi tekemättä. Nykyään ostan Hampurissa käydessäni sieltä paikan päältä edullisesti sopivia jalopuita eri kokoisina "paloina". Olen ostanut padoukia (hintaesimerkki 52 x 52 x 350 mm = 5 euroa), intialaista palisanteria, puksipuuta, ebenholzia, honduras-palisanteria.
20 eurolla sain lankun afrikkalaista padoukia (noin leveys 160 x paksuus 52 x pituus 1000 mm)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.28410602- 2154698
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny92259- 1261796
- 1581769
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921158Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411126Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34964- 139865
- 79847