Onko muita haukuttu?

Entinen asiakas

Olin Soneran etuasikas reilu neljä vuotta, kunnes kesäkuun alussa päätin vaihtaa operaattoria. Ennen siirron toteutumista minulle soitettiin Sonerasta ja tiedusteltiin vaihdon syytä. Mainitttuani, että muut operaattorit tarjoavat edullisemman kuukausimaksun, sain kuulla kunniani, että minun olisi itse pitänyt älytä soittaa Soneraan ja kysyä heiltä edullullisempia vaihtoehtoja. Heiltäkin kuulemma löytyy sellainen liittymä, joka pystyy kilpailemaan kuukausimaksulla valitsemani uuden operaattorin kanssa. Minut yritettiin saamaan perumaan siirtymispäätöseni tiskin alta löytyvällä kuukausimaksulla. Kummeksuttaa, miksi tästä edullisemmasta liittymästä ei kuitenkaan ollut mitään tietoa Soneran silloisilla sivuilla. Olin valintani tehnyt, enkä suostunut Soneran suostutteluihin.

Onneksi älysin sanoa, että on minulla muutakin tekemistä, kuin soitella Soneraan edullisempien kuukausimaksujen perään. Yritin tiedustella, etteivätkö he itse voisi markkinoida asiakkailleen edullisempia vaihtoehtoja. Sain vastukseksi, etteivät he voi ottaa listauksia siitä, mitä liittymiä asiakkailla on.

Oli miten oli. Olen nyt entinen Soneran asiakas samoin kuin poikani. On ennen kuulumatonta, että asiaskasta ruvetaan moittimaan ymmärtämättömäksi.

6

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtaa kotimaiseen

      Onneksi on KOTIMAISET ja HYVÄT vaihtoehdot: Saunalahti, DNA ja Elisa.

    • Purku uhka

      Alueella / Liitettiin 2 GSM puhelinta DNA, (hinta oli halvempi)

      Sonerasta soiteltiin monta kertaa, ja puhelu katkesi heti kun vastasin.
      Minä en soita tuntemattomaan numeroon takaisin, soittakoot uudestaan jos asia on tärkeä (kolme viimeistä Numeroa oli 100 / SONERALTA oli soitettu)

      Kulta-asikasta Vastatarjous ei enää kiinnostanut pätkääkään vaikka hinta saattoi olla edullinen

      Miksi ei 10 vuotta asiakas saa samaa etua kuin kilpailjan leiriin lähtevä asiakas ?

      Ruotsalaisomistaja menettää asiakkaita RAHASTUS politiikallaan

      AAMEN

      • sitä muillakaan

        Eipä sitä muillakaan operaattoreilla muisteta asiakasta ellet itse käy nettisivulla katsomassa mitä tarjotaan.
        Sonera on ainut operaattori joka tällä hetkellä soittelee asiakkailleen ja tarkistaa liittymiä, sillehän ei mitään mahda jos asiakas ei vastaa tai ei ole kiinnostunut tippaakaan kun soitetaan liittymästään.
        Soneralla on varsin hyvät etuasiakas tarjoukset, saa ilmaista puheaikaa ym.
        Kaikki vaan pitäisi aina tuoda valmiina.


      • veppis
        sitä muillakaan kirjoitti:

        Eipä sitä muillakaan operaattoreilla muisteta asiakasta ellet itse käy nettisivulla katsomassa mitä tarjotaan.
        Sonera on ainut operaattori joka tällä hetkellä soittelee asiakkailleen ja tarkistaa liittymiä, sillehän ei mitään mahda jos asiakas ei vastaa tai ei ole kiinnostunut tippaakaan kun soitetaan liittymästään.
        Soneralla on varsin hyvät etuasiakas tarjoukset, saa ilmaista puheaikaa ym.
        Kaikki vaan pitäisi aina tuoda valmiina.

        Itselläni on Saunalahden liittymä, johon vaihdoin koska itseänikin alkoi kyllästyttää Soneran ylikalliit hinnat. Enkä varmasti ole vaihtamassa Soneraan, koska saan samat hintaedut jo normaalisti Saunalahdella verrattuna Soneraan, jossa pitää hankkia kaikenmaailman "etuja" saadakseen edes jotakin todellista hyötyä.

        Voi olla, että Sonera on ainoa operaattori, joka soittaa asiakkailleen ja tarkistaa liittymiä (tarkoittaako tämä todellisuudessa, että lätkäistään asiakkaalle joku parinvuoden mittainen määräaikainen "etu"sopimus päälle jotta voi puhua joka toinen sunnuntai euron halvemmalla tms. yhtä hyödyllistä?).

        Omalla kohdallani Saunalahti tiedottaa eduistaan ja tarjouksistaan tekstiviesteillä, joten ei tarvitse työ- tai vapaa-ajalla kuunnella myyntimiesten turhanpäiväistä lörpöttelyä.

        Sonerallahan asiakaspalvelijat työskentelevät nykyään myyntiedustaja-tittelillä, eli varmasti myyntityönsä takia joutuvatkin soittamaan asiakkaita läpi ja yrittää saada heitä ottamaan määräaikaisia sopimuksia, jotta asiakas ei vahingossakaan pääse vaihtamaan edullisempaan operaattoriin.

        Se, että soneralla on "varsin hyvät etuasiakas tarjoukset" ei tarkoita sitä, etteikö muilta operaattoreilta saisi täysin vastaavia ja useimmissa tapauksissa paljon parempia etuja ja tarjouksia.


      • Peliä
        veppis kirjoitti:

        Itselläni on Saunalahden liittymä, johon vaihdoin koska itseänikin alkoi kyllästyttää Soneran ylikalliit hinnat. Enkä varmasti ole vaihtamassa Soneraan, koska saan samat hintaedut jo normaalisti Saunalahdella verrattuna Soneraan, jossa pitää hankkia kaikenmaailman "etuja" saadakseen edes jotakin todellista hyötyä.

        Voi olla, että Sonera on ainoa operaattori, joka soittaa asiakkailleen ja tarkistaa liittymiä (tarkoittaako tämä todellisuudessa, että lätkäistään asiakkaalle joku parinvuoden mittainen määräaikainen "etu"sopimus päälle jotta voi puhua joka toinen sunnuntai euron halvemmalla tms. yhtä hyödyllistä?).

        Omalla kohdallani Saunalahti tiedottaa eduistaan ja tarjouksistaan tekstiviesteillä, joten ei tarvitse työ- tai vapaa-ajalla kuunnella myyntimiesten turhanpäiväistä lörpöttelyä.

        Sonerallahan asiakaspalvelijat työskentelevät nykyään myyntiedustaja-tittelillä, eli varmasti myyntityönsä takia joutuvatkin soittamaan asiakkaita läpi ja yrittää saada heitä ottamaan määräaikaisia sopimuksia, jotta asiakas ei vahingossakaan pääse vaihtamaan edullisempaan operaattoriin.

        Se, että soneralla on "varsin hyvät etuasiakas tarjoukset" ei tarkoita sitä, etteikö muilta operaattoreilta saisi täysin vastaavia ja useimmissa tapauksissa paljon parempia etuja ja tarjouksia.

        Sillä tavalla meidänkin kanssa pelailtiin, että yhtä etua olisi jatkettu ehdolla, että otamme (jälleen) uuden (maksullisen) lisäpalvelun, jota emme kuitenkaan halunneet. Mitään muuta etua ei tarjottu, annettiin ymmärtää, että sitten ei ole mitään. Vasta kun saivat tietää, että vaihdamme operaattoria, ilmeisesti numeronsiirtopyynnön tultua otettiin yhteyttä, ja tarjottiinkin sitten sanontaasi lainaten "tiskin alta" etua (jollaista ei näkyvissä Soneran sivuilla). Mutta ei sekään ollut lähellekään sitä mitä seuraavalta operaattoriltamme saamme.


      • Peliä
        Peliä kirjoitti:

        Sillä tavalla meidänkin kanssa pelailtiin, että yhtä etua olisi jatkettu ehdolla, että otamme (jälleen) uuden (maksullisen) lisäpalvelun, jota emme kuitenkaan halunneet. Mitään muuta etua ei tarjottu, annettiin ymmärtää, että sitten ei ole mitään. Vasta kun saivat tietää, että vaihdamme operaattoria, ilmeisesti numeronsiirtopyynnön tultua otettiin yhteyttä, ja tarjottiinkin sitten sanontaasi lainaten "tiskin alta" etua (jollaista ei näkyvissä Soneran sivuilla). Mutta ei sekään ollut lähellekään sitä mitä seuraavalta operaattoriltamme saamme.

        ...ja ps. Tuostakin olimme itse ensin yhteydessä. Soneralla pitää asiakkaan itse kysyä miten, joku etu jatkuu tai ei sen päättyessä. Ja tietty itse muistaa koska, jos mistään tiedoista löytää tarkkoja muutospäiviä ym.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe