Onko netistä tilatut piilarit yhtä laadukkaita kuin optikolta ostetut? Luotettavia linkkejä? Tulee liian kalliksi jo optikolt ostetut ku 30 parin kertakäyttölinssipaketti maksaa 85 euroa kuin ennen sai 6 paria kuukausilinssejä 110 eurolla.
Piilolinssit netistä???
10
5614
Vastaukset
- Ria
Olen jo monta kertaa tilannut Dailies kertakäyttölinssejä netistä ja kaikki on sujunut hyvin. Linssit ovat täsmälleen samoja ja samoissa paketeissa kuin optikollakin. Hinta vain on täysin eri. Minä tilaan 90 linssiä 45 eurolla, joka sisältää jo postimaksunkin. Eli kun tilaan 90 paria eli 180 linssiä on hinta 90 euroa. Netti firmoissakin on hintaerot suuret. Minä tilaan vain Lenses4net firmasta, joka on ruotsalainen ja linssit tulevat kotiin laskun kanssa. Heillä on suomalainen pankkitili, joten laskun maksaminen ei ole ongelma. Suosittelen vilpittömästi. Tämä on kaikista löytämistäni edullisin myyjä.
- huononäköinen
Yhdun täysin edelliseen. Halvempaa ei suomesta löydy.
- linssilude
huononäköinen kirjoitti:
Yhdun täysin edelliseen. Halvempaa ei suomesta löydy.
Dailiesit luultavasti ovatkin tuolla Lenses4net:issä kaikista halvimpia, mutta sama ei päde kaikkiin linsseihin.
Esim. omaa merkkiäni Ciba Night&Day:tä ei Lenses4net:istä löydy lainkaan. Vastaava Purevision maksaa 42 e / 3 kpl, eli puolen vuoden satsille tulisi hintaa 168 e, kun esim. NetInstrusta saa saman setin 154 eurolla, linssit saa yleensä kahdessa päivässä kotiin.
Ja Instrun hintoihin kuuluu automaattisesti myös kontrollikäynnit vuosittain optikolla. Joten kannattaa vertailla!
Huonoa kokemusta on ainakin piilolinssimyynti.com:ista, josta linssien tulo kesti 3 viikkoa (!) ja lähettivät minulle vielä väärät linssit, joita jouduin sitten palauttelemaan. Hyvityksenä sain tosin aurinkolasit ja piilarikotelon, mutta eipä antanut kovin vakuuttavaa kuvaa firmasta... - faq
linssilude kirjoitti:
Dailiesit luultavasti ovatkin tuolla Lenses4net:issä kaikista halvimpia, mutta sama ei päde kaikkiin linsseihin.
Esim. omaa merkkiäni Ciba Night&Day:tä ei Lenses4net:istä löydy lainkaan. Vastaava Purevision maksaa 42 e / 3 kpl, eli puolen vuoden satsille tulisi hintaa 168 e, kun esim. NetInstrusta saa saman setin 154 eurolla, linssit saa yleensä kahdessa päivässä kotiin.
Ja Instrun hintoihin kuuluu automaattisesti myös kontrollikäynnit vuosittain optikolla. Joten kannattaa vertailla!
Huonoa kokemusta on ainakin piilolinssimyynti.com:ista, josta linssien tulo kesti 3 viikkoa (!) ja lähettivät minulle vielä väärät linssit, joita jouduin sitten palauttelemaan. Hyvityksenä sain tosin aurinkolasit ja piilarikotelon, mutta eipä antanut kovin vakuuttavaa kuvaa firmasta...Minulla on vain positiivisia kokemuksia piilolinssimyynti.comista, mutta kaikkein paras ja suositeltavin on www.lensway.com Focus NightDay 12paria 298€ postikuluineen...
- rillipää
Jos kummassakin silmässä on eri voimakkuudella näkö? Oon kans ajatellu hankkia enemmin noi kertakäyttölinssit, kun en tykkää läträtä kuukausilinssien nesteitten kanssa, enkä käytä piilareita läheskään joka päivä. Mulla on siis vasemmassa silmässä huonompi näkö, joten en varmaan sais piilareita tilattua noin halvalla kuin sä.. Onko ne kertakäyttölinssit muuten jotenkin paremman tuntuiset silmissä kuin kuukausilinssit? Mulla oli kerran kuukausilinssit, mut en tykänny enää käyttää niitä, kun tuntu liikaa silmissä tai oli koko ajan semmonen "roskantuntu" silmissä. Optikolta oli vielä ne piilarit.
- martsu
moi!! onko teillä tietoa, onko netissä myytävänä mustia piilolinssejä ilman vahvuuksia??? olen jo kauan halunnut sellaset ja nyt ois rahaaki.. :)
- juups
NetNissenillä hinnat ok koska sisältävät optikon tarkastuksen. Hinta sama kuin NetInstrussa.
Optikkoliikkeen nettimyynnin kautta ostettuna toimitus ja maksaminen on aina turvallista ja voit aina kääntyä optikon puoleen jos tulee ongelmia. Musta se on tärkeä asia koska meillä ei ole kuin yksi pari silmiä ja piilarit saattaa niitä vahingoittaa.. - ----
no ne on ihan samoja linsseja mitä optikolta saa
itse ostan lensbuddysta- Sam
Moi!
Onko kellään kokemuksia tästä webkaupasta ja piilolinssien tilaamisesta tätä kautta? Hinnat ainakin vaikuttavat ihan edullisilta, ja sivusto näyttää asialliselta.
- mä vaan
Tuleeko linssien mukana kotelo ja nesteet vai pitääkö ne tilata erikseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802