Tulipa vaihdettua sytytyspuolat 1,8 16v koneeseen.
Tilasin puolat englannista Ebay.stä. Postikuluineen 102 euroa koko setti. Valeo originaali osaa on kuulema parannettu ja näillä uusilla paremmilla kestää.
Satunnainen nykiminen jäi pois, tuota ei ehtinyt ilmetä kuin muutaman kerran mutta vaihdoin varmuudeksi heti puolat kun tiesin odotella niiden vikaantumista.
puolat
HOj
3
645
Vastaukset 3
- laittaa suoran linkin
tai ainakin hakusanat jolla toi paketti löytyy?
- HOj
www.ebay.co.uk huutokaupassa ainakin purecarpartz nimellä myyjä noita myy.
Ei lupaa ulkomaantoimitusta mutta kysyin ja lähettää kyllä suomeen.
Tuolla valeon numerolla ja myyjän moottori&malli listauksella vaan katsoo että on omaan moottoriin oikea puola. Siellähän on myös toista mallia käytetty yleisesti riippuen moottorista ja vuosimallista.
- mekane
Itse ostin meganeen 40e hata autosähköstä ja viereinen korjaamo laittoi vielä paikoilleen samantien ja nopeasti. http://www.autosahko.suntuubi.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459