Tulipa vaihdettua sytytyspuolat 1,8 16v koneeseen.
Tilasin puolat englannista Ebay.stä. Postikuluineen 102 euroa koko setti. Valeo originaali osaa on kuulema parannettu ja näillä uusilla paremmilla kestää.
Satunnainen nykiminen jäi pois, tuota ei ehtinyt ilmetä kuin muutaman kerran mutta vaihdoin varmuudeksi heti puolat kun tiesin odotella niiden vikaantumista.
puolat
HOj
3
583
Vastaukset
- laittaa suoran linkin
tai ainakin hakusanat jolla toi paketti löytyy?
- HOj
www.ebay.co.uk huutokaupassa ainakin purecarpartz nimellä myyjä noita myy.
Ei lupaa ulkomaantoimitusta mutta kysyin ja lähettää kyllä suomeen.
Tuolla valeon numerolla ja myyjän moottori&malli listauksella vaan katsoo että on omaan moottoriin oikea puola. Siellähän on myös toista mallia käytetty yleisesti riippuen moottorista ja vuosimallista.
- mekane
Itse ostin meganeen 40e hata autosähköstä ja viereinen korjaamo laittoi vielä paikoilleen samantien ja nopeasti. http://www.autosahko.suntuubi.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006