kenelläkään kawa 1500classic.vikoja?

ostamassa

hei taas.on hankinnassa tollainen kawa 1500classic mutta pää ihan pyörällä siitä kuultujen juttujen mukaan että mikä totta mikä huhupuhetta.onko täälä pyärän omistajia ja tietoa?onko venttiilivikoja ja bensankulutus n9l satasella vai onko paskapuhetta..vuosimallit 95-2000

kertokaa joku jotain ketä tietää.siis tietoa onko ettei tarvis huhuja vaan kuunnella.kiitos

älkääkä kysykö tai sanoko että mikset mielummin osta sitä ja tätä vaan mua kiinnostaa tuo pyörä juuri ja tieto siitä tuntuu olevan kiventakana.

7

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------.-----------

      Jeps...
      96 mallista ylös päin kone uusittiin täysin!
      Männänrenkaat olivat ainakin yksi heikko paikka = söi öljyä

    • tottuus

      itsellä Kawa 2000 vm. 2004 ja ei ainakaan vielä ole moisia vikoja tullut eteen. Ajettu 35000 km.100 vie 5 litraa. toki enempikin hörppii jos tuppia kääntää kovin.

      • kirjoittanutwerttyuui

        hej.aika nihkeesti tullu tietoa mutta kiitos nyt siitäkin.eli ton perusteella nyt vois päätellä että jos ostan esim 97 vm niin kone on parempi kestävä ja vie vähän nii nku 5 tai 6litraa 100....tai jotain sinnepäin?lisää kyllä tietoa kaivattaisiin..


      • pysyy
        kirjoittanutwerttyuui kirjoitti:

        hej.aika nihkeesti tullu tietoa mutta kiitos nyt siitäkin.eli ton perusteella nyt vois päätellä että jos ostan esim 97 vm niin kone on parempi kestävä ja vie vähän nii nku 5 tai 6litraa 100....tai jotain sinnepäin?lisää kyllä tietoa kaivattaisiin..

        siinä kuuden litran kahta puolta, kylmemmällä enemmän.
        Aina muutaman tuhannen välein kannattaa tarkastaa tarvitseeko hiukan lisää öljyä.
        Syö pikkasen.Tyyppiominaisuus.Niin Kawoissa yleensäkin.
        Kylmällä ilmalla syö enemmän, niin kaikki pyörät. Kulutusta vähentää jos lisää hiukan Masinolia.
        16 litran tankki, riittää kruisailuvauhdilla 300 km.


      • kestää
        pysyy kirjoitti:

        siinä kuuden litran kahta puolta, kylmemmällä enemmän.
        Aina muutaman tuhannen välein kannattaa tarkastaa tarvitseeko hiukan lisää öljyä.
        Syö pikkasen.Tyyppiominaisuus.Niin Kawoissa yleensäkin.
        Kylmällä ilmalla syö enemmän, niin kaikki pyörät. Kulutusta vähentää jos lisää hiukan Masinolia.
        16 litran tankki, riittää kruisailuvauhdilla 300 km.

        Tuollaiselta odottaisi vasta 100tkm jälkeen jotain uusittavaa mutta valitettavan paljon isosta kawasta kuullut rempoista jo 50tkm kohdilla,ei pitäisi olla mitään ton kokoiselle, itse aikanani mietiskelin myös ostoa,kaiken kuulemani perusteella jätin väliin,1600cc maksoi silloin mulle liikaa semmosen olisin itse kelpuuttanut,korjailuun kun saa helposti menemään pyörän hinnan.


      • huhupuheita,
        kestää kirjoitti:

        Tuollaiselta odottaisi vasta 100tkm jälkeen jotain uusittavaa mutta valitettavan paljon isosta kawasta kuullut rempoista jo 50tkm kohdilla,ei pitäisi olla mitään ton kokoiselle, itse aikanani mietiskelin myös ostoa,kaiken kuulemani perusteella jätin väliin,1600cc maksoi silloin mulle liikaa semmosen olisin itse kelpuuttanut,korjailuun kun saa helposti menemään pyörän hinnan.

        uskaltaako ostaa mitään.
        Kahdeksankymmentä huoletonta kilometriä takana.
        Eikä ole ongelmista tietoakaan.


      • jovain
        huhupuheita, kirjoitti:

        uskaltaako ostaa mitään.
        Kahdeksankymmentä huoletonta kilometriä takana.
        Eikä ole ongelmista tietoakaan.

        83000km takana,normaalit kuluvat osat vaihdettu.kulutus noin 6l satasella kolinoita ja sirinöitä on mutta ne kuuluvat moottoripyöräilyyn


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1484
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe