Olen seurannut tätä palstaa taas vähän aikaa ja huomannut että kovin on hienoa rakkaus asiat nykyään.Puhutaan ihosta ja avaruudesta niin hienosti että taatusti siten jokainen tajuaa ettei ihan tavallista rakkautta olekaan kysymyksessä.Näin jo varsin pitkään eläneenä muistaa kun rakkaus oli sitä kun poimittiin metsämarjoja neidon esiliinaan ja siinä sitten niitä syötiin samalla kainosti välillä silmiin katsoen hellästi.Haitari soi kauniisti taustalla.Että sellaisia vanhan ajan runojakin olis mukava lukea!
MIssä haitari ja makeat metsämarjat´
Metsäläisen tunteet
1
120
Vastaukset
Olen jonkin verran kirjoitellu.
Yks sellainen - Heinäkuu
Sen tänne kun laitoin, kiireen vilkkaa se siirrettiin Runot sivuille.
Itse olen sitä mieltä, että siinä on sitä tavallista rakkautta.
Metsäläisen tunteet
Hienoa luonnon sylissä sielä, vaikka istua mättähällä.
Rakkaus aidosti läsnä, yhdessä syödä "makeat metsämarjat"
Kaihoisiin kesäiltoihin ja haitari haikeesti jossain soi.
Liisa mökillään ja kaunis on ilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403686- 743443
- 1153145
- 1452747
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202018Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281962- 401639
- 641233
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115