Tänään ilmeni outo vika, ajoin noin 80km ja pysähdyin määränpäässä oli parkissa n. 20 min. sitten kauppareissulle lähdössä mutta virrat kun laittoi päälle oli normaali, mutta yhtä äkkiä kaikki virrat katosi. Käynnistys yrityksiä mutta ei toimi mikään, releet naputtaa välilla ja startti naputtaa välillä, mut ei mitään tapahdu. mittarin merkkivalot vilkkuu kans miten sattuun ym. Sähköt toimii ihan omaan tahtiin.
Laitoimme apuvirralla myös pyörimään, lähti käyntiin pyöri melkein normisti, sammutin mut samat viat tuli. Sulakkeet ehjät.
Mikä tuli?? onko kenelläkään mitään kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Myös muista merkeistä, en ole googlesta löytänyt vastaavaa vielä
Vectran sähköt sekaisin?
Vectra B z22se
2
1337
Vastaukset
- Vectra B z22se
Nyt tuli kokeiltua toisella akulla käynnistystä ja pienen starttailun jälkeen lähti pyörimään ja pyöri normisti. Airbagin valo vain jäi palamaan. Ja vanha akku takaisin niin viat palasi. Eli vika akussa ilmeisesti, akku oikosissa. Auto oli vectra B z22se 2001
- NytHuijjasit
Kovastippa olet googlettanut jos et vastaavanlaista tapausta ole löytänyt :)
Kannattaa varautua laturin vaihtoon,
tosin eipä nuo montaa jeniä maksa kun hakee motonetistä vaihtolaturin.
Maadoitus kannattaa myös tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817