Paskimmat polttarit ever!!

Iso itku

En ole itse monissa polttareissa ollut, mutta niissä missä kuitenkin on tullut päivä ja ilta vietettyä on ollut hauskaa. Kaikki ovat nauttineet ja morsian on silminnähden tykännyt. Jokainen polttarireissu on ollut hyvällä maulla suunniteltu ja kaikkien kutsuttujen kesken ollaan yhdessä mietitty ohjelmaa ja budjettia. Porukasta on näkynyt jo kauas, että polttareista on kyse ja juhlakalun arvaa jo puolella vilkaisulla.
No minulla oli polttarit noin kuukausi sitten. Olin odottanut niitä ja jännitin lähes joka pe ja la, että nyttenkö ne tulee mut hakemaan....
No koitti vihdoin tämä odotettu polttaripäivä. 3 ystävääni tuli hakemaan minut iltapäivällä kotoa ja hypättiin autoon. Veivät minut siitä minigolffaamaan. Päästiin minigolf radalle, niin odotin näkeväni loputkin ystäväni, mutta ketään muita ei ollut. Muut eivät kuulemma päässeet tulemaan... No nielin hienoisen pettymykseni ja pelattiin golfia.
Tästä jatkoimme matkaa yhden ystäväni luokse, missä syötiin salaattia ja patonkia. Siellä minut sitten puettiin. Sain päälleni kukallisen riemunkirjavan polviin asti ulottuvan hameen ja siihen samaan sarjaan kuuluvan bleiserin, jossa oli isot olkatoppaukset. No nauruhan siinä pääsi kun niitä katsoi. Jalkineina minulla oli terveyskengät. Minut meikattiin ihan hirveän näköiseksi. Aivan kuin olisin itse oppinut just meikkaamaan. Kulmakarvoihin ylettyvä vihreä luomiväri ja paksut vihreät kajal rinkulat silmien ympärillä oli aika järkky näky. Tumman punaiset poskipunaläiskät ja kikkapinkki huulipuna. Hiukset painettu ihan päätämyöden kasvojen ympärille. Sellaisena jouduin sitten lähtemään liikenteeseen.
En saanut mitään lappua selkääni, missä ilmoitettaisiin jollain tavalla edes, että olen tuleva morsian. Ei mitään.
Nämä kolme ystävääni oli omissa bilevermeissään hyvännäköisinä, eikä mitään yhtenäistä teemaa.

Minut vietiin ekaksi limudiskoon katsomaan Koop Arposta ja sen jälkeen karaokebaariin ja that's it.
Voi luoja miten minua hävetti. En kehdannut mennä tanssimaan enkä liikkua sieltä nurkastani mihinkään.
Muut oli tanssimassa ja laulamassa ja minä vahdin heidän käsilaukkujaan.
Sain niin sääliviä katseita ihmisiltä, koska ne ei oikeasti ymmärtänyt mistä oli kyse.

Yritin, siis todellakin yritin olla välittämättä siitä ja pidin hauskaa, mutta kun ihmiset tuijottaa mua, niin kuin lehmä uutta navettaa, ei kauheasti kohota juhlatunnelmaa.
Kovakin itsetunto alkaa karista kun nauretaan pilkallisesti. Mulle naurettiin, mutta ei minun kanssa.
Aika pian puolenyön jälkeen halusin sitten jo kotiin. Taksissa pääsi itku. Olin niin pettynyt. Kotona tuleva mieheni ihmetteli aikaista kotiintuloani ja en voinut kuin itkeä. Seuraavana päivänä sain kuulla, että muita ystäviäni ei ollut edes kutsuttu...
Minun ainoat polttarit mitkä tulen ehkä koskaan saamaan oli sitten siinä. Ilmoitin näille seremoniamestareille, että en halua minkäänlaista polttarikansiota kiertämään häihini.
Olenko turhaan vihainen ja pettynyt, vai onko normipolttarit samantapaisia?

9

3791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Jos tarinasi on todella totta (kuulostaa kamalalta), niin sanoisin että ns. ystävättäresi ovat sinulle hyvin kateellisia ja yrittivät loukata sinua kaikin keinoin. Jos omat ystäväni tekisivät noin, jättäisin kutsumatta häihin. Unohda kuitenkin tapahtunut, ei polttareilla pitäisi niin suurta merkitystä olla vaan pääasia on kai tuleva avioliitto...

    • kohtalontoveri

      mulla oli kans ikävä kokemus omat polttarit. täällä en niistä voi sen enempää kertoa, mutta jos annat sähköpostis niin voisin kirjottaa sulle ja voitas yhdessä murehtia kohtaloamme.)=

      • Alkup.

        Sähköpostiosoite on [email protected] ja mielelläni luen muidenkin kokemuksia. Kirjoittakaa ihmeessä.


    • sisar Aasa

      Siinä on kyllä ollut muutama joko todella ajattelematon kaveri asialla, tai sitten he ovat, kuten joku jo mainitsikin, kateellisia ja halusivat tahallaan nöyryyttää. :( Todella ikävää, että tuolla tavalla on päässyt käymään, ihan vihaksi pistää!

      Minä en kyllä muutenkaan ymmärrä semmoista polttarihauskaa, jossa morsian/sulhanen yritetään jotenkin nolata. Itsellä häät tulossa ja ilmoitin heti kihlauksen yhteydessä kavereilleni, että mitään älyttömiä polttareita ei sitten vietetä. :D Korkeintaan mukavaa illanistumista kamujen kesken. :)

      Mutta toivottavasti häät onnistuvat/onnistuivat sinulla paremmin kuin polttarit! Ja ihana loppuelämä oman sulhon kanssa. :)

      • mielipide---

        ystävät kutsumatta tai ilmoittaisin heille etteivät ole tervetulleita häihin.


    • XXXXXX98

      Voin vain kuvitella miltä tuollainen ilta, jota varsinkin on odottanut innolla, voi tuntua :( Olen todella pahoillani puolestasi! Itse mennessäni naimisiin kaasojeni toiminta oli erittäin ala-arvoista.. Polttarit olivat surkeat (vain kaasojen seurassa) ja muutenkaan eivät olleet mitenkään motivoituneita kaason tehtäviin... Lähinnä olivat vain kateellisia naimisiin menostani ja osoittivat sen kaikin mahdollisin tavoin.. Vielä nytkin tuntuu pahalta ajatella asiaa... (en pysty nyt näin julkisesti kirjoittamaan enempää..)

      Olen kuitenkin lohduttanut itseäni sillä, että olen saanut vierelleni maailman ihanimman miehen 8) Ja sen valossa jaksan miettiä häitäni ja siihen liittyvää toimintaa positiivisessa valossa! Mitä sitten, jos menikin viimeinen "vapaa ilta" näin kun lopputulos on kuitenkin täydellinen, eli ihana avioliitto :) Ja se on hienoa, että muut ystäväsi eivät olleet jättäneet tulematta, vaan heitä ei (jostain järjettömästä syystä!!??) oltu kutsuttu.

      Itse pidinkin tästä syystä ns. jälkipolttarit, joihin kutsuin kaikki hyvät, ihanat ystäväni (en siis kaasojani..) ja vietimme perinteisen tyttöjen illan :) Suosittelen samaa sinulle ja varmasti oikeat ystäväsikin tästä innostuisivat, siis ne keitä ei "ekoihin" edes kutsuttu :) Eihän se tietenkään oikeita polttareita korvaa, mutta tuottaa hyvää mieltä ja muistoja =) Ja tätä iltaa on mukavampi muistella kuin sitä katastrofia :) Ja pääasia on, että sen saa viettää OIKEIDEN, IHANIEN ystävien seurassa :) Niin, ja nättinä!! :) Voimia sinulle :)

    • kuitenkin ymmärsivät

      mistä on kyse ja siitä säälivät katseet. En tiedä minkälaisia katseita nyt voisi polttariporukoille suoda, jos ei sääliviä, oli sitten kylttejä tai ei. Ehkä muut morsiammet ovat osanneet kuule aiemmin vain esittää nauttivansa nöyryytyksestä. Hyvällä maulla toteutetuissa polttareissa ei kukaan todellakaan näe porukasta että nyt juhlitaan polttareita.

      • tiiapiia

        Ja siinä puhuu KUULE katkera ihminen KUULE!!!


    • Riitta80

      Olen pettynyt puolestasi. :( Ei tuollaisia polttareita toivo kenellekään Eri asia jos päivää olisi hiukan muokattu ja sinulle olisi laitettu jokin kyltti kaulaan, jossa olisi käynyt ilmi missä mennään. Ja mitä tulee ettei muita ystäviäsi oltu kutsuttu niin loukkaa suuresti! taitaa olla ollu kolmikolla oma lehmä ojassa. Halunneet keskenään järkätä päivän, eikä muita sotkemaan "hienoja" nolaus suunnitelmiaan. Pistää oikein vihaksi puolestasi. Toivottavasti avioliittosi on kuitenkin aurinkoinen ja rakkaus kukoistaa! :)

      Itse olen ollut myös polttareissa joiden luulin olevan ihan huikeaa tasoluokkaa, kun kaasokin oli rikas kun kroisos ja hänellä kontakteja riitti ties mihin. Mutta kaaso olikin päättänyt että istumme morsiamen luona ja syömme RANSKALAISIA JA NUGETTEJA! Ja katsoimme jonkun morsiamen leffan hänen hyllystään. Punaviinit taisi kaaso tuoda mutta muuten se oli siinä. Saunoimme jopa morsiamen taloyhtiön saunavuorolla.
      Tällöin kyllä aloin ajatella ettei homma näin voi mennä... Polttareita moni meistä odottaa kuitenkin melkein enemmän kuin niitä häitä. Ja samalla haluaa luottaa siihen että ystävät tuntevat sinut ja saat sellaisen päivän mistä voi vaan uneksia.

      Kaikkea hyvää sinulle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe