Olisiko jollakulla vinkkejä halpaan ja hyvää hotelliin Bremenissä? Netissä vaihtoehtoja on ihan liikaakin...
Hinta voisi olla n.50-60/yö ja melko lähellä keskustaa.
Brenenin hotellit
3
713
Vastaukset
- Hanseatic Bremen
Ehdotan Mercure Hotel Hanseatic Bremen. Hyvätasoinen, sopiva niin hinnan kuin sijainninsa vuoksi. Kun kuljet ratikalla lentokentältä keskustaan, sen juuri matkan varrella se on. Katso http://www.accorhotels.com/gb/hotel-5253-mercure-hotel-hanseatic-bremen/index.shtml
- veera123
tai ihan siitä läheltä kannattaa ottaa hotelli, jos haluaa hyvältä paikalta.
Jos taas haluaa kulkea ratikalla lentokentälle, niin ratikan nro 6 reitin varrelta kannattaa ottaa hotelli. Parhaimmat hotellit taitavat olla lähellä ko ratikkareittiä ja jokea kumpaakin.
Rautatieaseman lähistön hotelleissa voi olla levoton ympäristö. Jos haluaa jonnekin vähän syrjemmälle, mutta silti hyvään hotelliin, niin sitten Burgerparkissa taitaa olla hyvä hotelli myös. Se on iso puistoalue keskustassa.
Suosittelen Bremeniin menijöille pannukakkulaivaa ihan siinä keskustassa joen rannassa. Saksalaiset hallitsee nämä jälkiruokajutut. Et varmasti pety.
- kolmatta kertaa lähtevä
halvalla on saanut mitään hyvää?
No, Accordhotelleissa on kohtalainen taso ja kyllähän siellä yöpyy. Itse esim. olen ollut Ibis Altstadt hotellissa viime vuonna. Vähän oli nuhjuinen.
Hyviäkin hotelleja voi saada edullisesti, jos vähän hintoja seuraa. Itse lähdemme Hiltoniin (jonka sijainti on Ramadan kanssa omaa luokkaansa n. 50 m. raatihuoneelle). Deluxe-huone aamiaisella (joka ei normaalisti kuulu Saksassa huonehintaan) on nyt kahdelta 87 euroa vuorokausi eli hiukan lisää maksamalla voit saada todella hyvän hotellin ja hyvältä paikalta, jolloin liikkumiseen esim. ratikalla ei mene aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882