Tummasta miehestä

Mirja+1

Minulla on suuri huoli. Olen valtavan ihastunurt ja seurustelen yhden Turkkipojan kanssa.
Kotoisin Istanbulista ja on melko varakas. Hyvästä suvusta ja isä insinööri.

Kuinka vanhana Turkkilaiset miehet harmaantuvat? Ei olisi yhtään kivaa eikä puoleensa
vetävää, jos mieheni harmaantuisi jo 40-iässä. Harmaantuuko rinnan ja muiden paikkojen
karvat myös. Musta on niin ihana väri miehelle.

5

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää päivää..

Kuule jotkut harmaantuu ja kaljuuntuu parikymppisenä, jotkut viisikymppisenä. Jos tuo on se asia, joka sinua suhteessa eniten askarruttaa, niin annan neuvon: unohda koko juttu!

• jänskä kysymys

Hei Mirja. Sait kyllä nauramaan, sinulla on sitten suuret huolet :)
      Te molemmat olette luultavastikin nuoria joten ole huoleti. Kun olette 40-vuotiaita niin usko pois, miehellä hiukan ohimoissa harmaata on todella charmikasta.
      Mutta viitaten edelliseen vastaajaan, mikäli se kauheasti haittaa niin unohda Istanbulin komea mies.

• karvat

kuule,etelänmaalaiset alkavat harmaantua n. 30v iässä ja silloin harmaantuvat myös rintakarvat.
        40v mies välimereltä näyttää n.10v ikäistään vahemmalta.sama koskee myös arabeja yms.

kokemuksesta puhun ja kehoitan vielä harkitsemaan......itse erosin italialaisesta viime talvena.
        ota mielummin joku keski-euroopasta tai jenkeistä jos haluat välttämättä ulkomaalaisen

• kanna huolta

>Harmaantumisesta,koska turkkilainen ei katso sinua niin pitkään,jotta näkisit
      hänen harmaantuvan.........

• Wanha W

ja tosiaan näyttävät vähintään sen 15v vanahemmilta kuin valkoiset miehet. Plussana vielä teinivuosien homotausta. Mietipäs hönö vielä kerran tätä keissiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      156
      5570
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      113
      5367
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5012
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2953
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2497
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2327
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2154
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1838
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1574
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1536
    Aihe