Minulla on suuri huoli. Olen valtavan ihastunurt ja seurustelen yhden Turkkipojan kanssa.
Kotoisin Istanbulista ja on melko varakas. Hyvästä suvusta ja isä insinööri.
Kuinka vanhana Turkkilaiset miehet harmaantuvat? Ei olisi yhtään kivaa eikä puoleensa
vetävää, jos mieheni harmaantuisi jo 40-iässä. Harmaantuuko rinnan ja muiden paikkojen
karvat myös. Musta on niin ihana väri miehelle.
Tummasta miehestä
5
974
Vastaukset
- hyvää päivää..
Kuule jotkut harmaantuu ja kaljuuntuu parikymppisenä, jotkut viisikymppisenä. Jos tuo on se asia, joka sinua suhteessa eniten askarruttaa, niin annan neuvon: unohda koko juttu!
- jänskä kysymys
Hei Mirja. Sait kyllä nauramaan, sinulla on sitten suuret huolet :)
Te molemmat olette luultavastikin nuoria joten ole huoleti. Kun olette 40-vuotiaita niin usko pois, miehellä hiukan ohimoissa harmaata on todella charmikasta.
Mutta viitaten edelliseen vastaajaan, mikäli se kauheasti haittaa niin unohda Istanbulin komea mies.- karvat
kuule,etelänmaalaiset alkavat harmaantua n. 30v iässä ja silloin harmaantuvat myös rintakarvat.
40v mies välimereltä näyttää n.10v ikäistään vahemmalta.sama koskee myös arabeja yms.
kokemuksesta puhun ja kehoitan vielä harkitsemaan......itse erosin italialaisesta viime talvena.
ota mielummin joku keski-euroopasta tai jenkeistä jos haluat välttämättä ulkomaalaisen
- kanna huolta
>Harmaantumisesta,koska turkkilainen ei katso sinua niin pitkään,jotta näkisit
hänen harmaantuvan......... - Wanha W
ja tosiaan näyttävät vähintään sen 15v vanahemmilta kuin valkoiset miehet. Plussana vielä teinivuosien homotausta. Mietipäs hönö vielä kerran tätä keissiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016