Wincapitan toiminta ei ollut rikollista.

leimattu no2008

9

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niin

      Sijoitusklubi Wincapitan tutkinnassa tällä hetkellä pääepäiltynä pidettävä henkilö tiesi sijoitusklubin toiminnan olevan petollista. Keskusrikospoliisin hallussa on asiakirja, jossa pääepäilty kertoo WinCapitan olevan petollista toimintaa.

      - Myös muutamat esitutkinnassa kuulustellut henkilöt ovat kertoneet saaneensa tiedon toiminnan petollisuudesta pääepäillyltä, keskusrikospoliisi tiedottaa.

    • Vuokraa

      Kuplahallista?

      Taas tyhmiä höynäytettiin!

      • hshshshs

        siellä harrastettiin vain uutta rekrytoinitia !


      • mitää vuokraa

        kun WIFFI SEN HOITI,ETKÖ TIENNYT


      • teidän kotona
        mitää vuokraa kirjoitti:

        kun WIFFI SEN HOITI,ETKÖ TIENNYT

        Kenen rahoja siellä WIFfissä olikaan?
        Ettei vaan jäsenistön?

        No älä pelästy, eihän WIFfiä ole olemassakaan.


    • Voi voi minä luin otsakkeesta että jäsenten toiminta ei ollut rikollista.

      Luepa vielä kerran se EOKn otsake.

      EOK hoitelee jäsenten puolustusta ja tällä tekstillä puolustus aina avataan.

      • skksksks

        hoi hoi hoi


      • itse osallistuu

        eikö se ole rikollista?

        Saako ylinopeutta ajaa jos ei huomannut nopeusrajoituskylttiä?

        Saako verot jättää maksamatta jos ei tiennyt tulon olevan verollista?

        Saako sellaiseen toimintaan ryhtyä ilman seuraamuksia, josta toimintaa valvovan viranomais organisation johtaja sanoo, että

        "Tämän hetkisten tietojen valossa WinClub näyttää olevan suomen laissa kielettyä ja rangaistavaksi säädettyä toiminta"

        Lausunto oli jo lehdistössä ja uutisissa syyskuussa 2007.

        Vähentääkö tyhmyys ja ahneus rikoksen tuomittavuutta?

        Entä jos on ollut kännissä?

        Mitä sinä oikein tarkoitat?


      • asioina!!!
        itse osallistuu kirjoitti:

        eikö se ole rikollista?

        Saako ylinopeutta ajaa jos ei huomannut nopeusrajoituskylttiä?

        Saako verot jättää maksamatta jos ei tiennyt tulon olevan verollista?

        Saako sellaiseen toimintaan ryhtyä ilman seuraamuksia, josta toimintaa valvovan viranomais organisation johtaja sanoo, että

        "Tämän hetkisten tietojen valossa WinClub näyttää olevan suomen laissa kielettyä ja rangaistavaksi säädettyä toiminta"

        Lausunto oli jo lehdistössä ja uutisissa syyskuussa 2007.

        Vähentääkö tyhmyys ja ahneus rikoksen tuomittavuutta?

        Entä jos on ollut kännissä?

        Mitä sinä oikein tarkoitat?

        Itkuvirsi ja EOK ei autakkaan harhaanjohdettua rehellistä 400% sijoittajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe