http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=12760&Itemid=176
Wincapitan toiminta ei ollut rikollista.
9
501
Vastaukset
- Ei niin
Sijoitusklubi Wincapitan tutkinnassa tällä hetkellä pääepäiltynä pidettävä henkilö tiesi sijoitusklubin toiminnan olevan petollista. Keskusrikospoliisin hallussa on asiakirja, jossa pääepäilty kertoo WinCapitan olevan petollista toimintaa.
- Myös muutamat esitutkinnassa kuulustellut henkilöt ovat kertoneet saaneensa tiedon toiminnan petollisuudesta pääepäillyltä, keskusrikospoliisi tiedottaa. - Vuokraa
Kuplahallista?
Taas tyhmiä höynäytettiin!- hshshshs
siellä harrastettiin vain uutta rekrytoinitia !
- mitää vuokraa
kun WIFFI SEN HOITI,ETKÖ TIENNYT
- teidän kotona
mitää vuokraa kirjoitti:
kun WIFFI SEN HOITI,ETKÖ TIENNYT
Kenen rahoja siellä WIFfissä olikaan?
Ettei vaan jäsenistön?
No älä pelästy, eihän WIFfiä ole olemassakaan.
Voi voi minä luin otsakkeesta että jäsenten toiminta ei ollut rikollista.
Luepa vielä kerran se EOKn otsake.
EOK hoitelee jäsenten puolustusta ja tällä tekstillä puolustus aina avataan.- skksksks
hoi hoi hoi
- itse osallistuu
eikö se ole rikollista?
Saako ylinopeutta ajaa jos ei huomannut nopeusrajoituskylttiä?
Saako verot jättää maksamatta jos ei tiennyt tulon olevan verollista?
Saako sellaiseen toimintaan ryhtyä ilman seuraamuksia, josta toimintaa valvovan viranomais organisation johtaja sanoo, että
"Tämän hetkisten tietojen valossa WinClub näyttää olevan suomen laissa kielettyä ja rangaistavaksi säädettyä toiminta"
Lausunto oli jo lehdistössä ja uutisissa syyskuussa 2007.
Vähentääkö tyhmyys ja ahneus rikoksen tuomittavuutta?
Entä jos on ollut kännissä?
Mitä sinä oikein tarkoitat? - asioina!!!
itse osallistuu kirjoitti:
eikö se ole rikollista?
Saako ylinopeutta ajaa jos ei huomannut nopeusrajoituskylttiä?
Saako verot jättää maksamatta jos ei tiennyt tulon olevan verollista?
Saako sellaiseen toimintaan ryhtyä ilman seuraamuksia, josta toimintaa valvovan viranomais organisation johtaja sanoo, että
"Tämän hetkisten tietojen valossa WinClub näyttää olevan suomen laissa kielettyä ja rangaistavaksi säädettyä toiminta"
Lausunto oli jo lehdistössä ja uutisissa syyskuussa 2007.
Vähentääkö tyhmyys ja ahneus rikoksen tuomittavuutta?
Entä jos on ollut kännissä?
Mitä sinä oikein tarkoitat?Itkuvirsi ja EOK ei autakkaan harhaanjohdettua rehellistä 400% sijoittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613