Opéra Cadet hotelli ja shoppailu

...

Eli näillä näkyminen olisi tarkoitus mennä kyseiseen hotelliin, eli Opéra Cadetiin (http://www.operacadet.com/index_uk.html). Onko jollain omakohtaisia kokemuksia paikasta? Ainakin näyttäisi sijainti olevan hyvä (9 kaupunginosa). Jotain vinkkejä ruokailupaikoista tuon lähellä otetaan myös vastaan.

Ja toinen asia koskee shoppailua. Eli missä hintaluokissa kosmetiikkatuotteet tuolla pyörivät? Eli lähinnä mietin vähän kalliimpaa hintaluokka, kuten Dior, Lancome, Kanebo jne.. Luulisi ainakin Diorin irtoavan halvemmalla mitä Suomen kamaralta, mutta onko halvempaa mitä lentokentällä? Ja mitä hyviä kosmetiikkaliikkeitä on Pariisissa, tai lähinnä mistä halvimmalla löytää :)

5

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

Pariisi on pullollaan ravintoloita, joten tuossakin lähellä on paljon valinnanvaraa. Michelinin punainen opas on verraton, jos ei tunne paikkoja. Pariisin painos ei ole enää vain erillispainos Ranskasta, vaan siinä on enemmän tietoa.

Pieni osa ravintolaoppaan tiedosta on myös viamichelin sivustolla. Kannattaa tutustua.

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Cartes?layers=0001&strLocid=31NDJ2dDMxMGNORGd1T0RVMk9EUT1jTWk0ek5URXdOdz09&empriseW=650&empriseH=450

Kun on tuolla puolella kaupunkia, niin itse käyn aina yhtenä iltana Chartierissä. Sen tunnelma on omaa luokkaansa.

http://www.restaurant-chartier.com/www/

• kosmetiikkaa

hakuat niin googlaa sephora, niilla isoja liikkeita ympari pariisia. isoin taitaa olla champs-elyseella. saa ihan vapaasti haistella ja maistella tavaraa,

• ...

Kiitos vinkeistä! Tuo Chartier näytti oikein mukavalta paikalta ja pitää tutustua tuohon toiseen sivustoon vielä enemmän.

Tuosta Sephorasta kuulin myös toisaalta ja sinne ainakin pitää suunnistaa. Champs-elyseellä on kuulemma pääpaikka, joten varmaan siellä tulee käytyä,

• Pariisin matkaaja
        ... kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Tuo Chartier näytti oikein mukavalta paikalta ja pitää tutustua tuohon toiseen sivustoon vielä enemmän.

Tuosta Sephorasta kuulin myös toisaalta ja sinne ainakin pitää suunnistaa. Champs-elyseellä on kuulemma pääpaikka, joten varmaan siellä tulee käytyä,

Itse olen shoppaillut pääasiassa Haussmannilla. Se on turistin kannalta kätevä. Yksi pidempään Pariisissa asunut hyvä ystäväni sanoi, että saman ketjunkin vaatekiikkeillä voi olla toisistaan poikkeava hinnoittelu eri kaupungisosissa. Kosmetiikan osalta en tiedä, onko näin.

• Sama mies
        Pariisin matkaaja kirjoitti:

Itse olen shoppaillut pääasiassa Haussmannilla. Se on turistin kannalta kätevä. Yksi pidempään Pariisissa asunut hyvä ystäväni sanoi, että saman ketjunkin vaatekiikkeillä voi olla toisistaan poikkeava hinnoittelu eri kaupungisosissa. Kosmetiikan osalta en tiedä, onko näin.

Se ei ole matkan viimeisen illan hieno ruokapaikka. Se on ennen kaikkea minusta hauska ja rento.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      207
      11913
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8218
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6323
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5247
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      57
      4978
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      50
      4518
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      118
      4432
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3926
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      82