rakastuin baarityttöön

enkä oo peräkammarista

terse, mä oon nelikymppinen perusäijä joka juuri palasi kuukauden thaimaan reissulta. ei ollut eka eikä vika kerta mutta hieman erilainen.
Täällä suomessa 20 vuotinen suhde juuri päättynyt, lapset juuri aikuistumassa.
En ala tässä nyt haukkumaan suomalaista naista mutta...
Maksullisissa naisissa on tullut käytyä useita kertoja 20 vuoden aikana, niin suomessa kuin ulkomaillakin. Vaimoni ei näistä tiedä mitään, häntä tosiaan oon rakastanut ja niitä maksullisii vain pannut. Liikesuhteita siis.
Nyt kävi toisin, rakastuin baarityttöön ja hän minuun. Onneksi tämä sattui vasta nyt. Nyt suunnitellaan hänen kanssaan yhteistä tulevaisuutta. Hän ei halua rahaa, hän haluaa mut, aika hämmentävää.... mutta mikäs siinä, katsotataan miten käy.
Tiedän että mulla on varmasti kohtalotovereita, ennen tosin naureskelin heille , nyt ymmärrän ja otan mielelläni neuvoja vastaan. Nyt elämä taas hymyilee:) Kiitos:)

18

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dhdfjfgk

      No joo... ei mulla todellakaan ole rakkautta vastaan....

      Enkä mä epäile myöskään etteikö suhde vois toimia. Mutta en mä nyt ihan menis liputtamaan sitä molemmin puolista rakkautta. Valitettavasti thaimaassa pystyt noita mimmejä poimimaan kun kypsiä hedelmiä ja jokainen baarista poimittu mimmi on suhun ihan varmasti "rakastunut" ja palvelualtis. Mitä suomalainen nainen ei ole. Tällaselle baarimimmille olet tavallaan lippu parempaan elämään, nöö baarimimmit työllään elättää perhettään. Ja jostain kumman syystä melkein kaikki thaimaalaiset pitävät meitä länkkäreitä hirvittävän rikkaina. Jos meillä on varaa tuhlata siellä, he eivät ymmärrä sitä että suomessa rahaa ei pysty kylvämään joka paikkaan. Ja kyllä minä ymmärrän senkin että te keski-ikäiset miehet menette ihan sekaisin monien nättien tyttöjen huomiosta (ja taistelusta).

      Thaimaa on kyllä aivan ihana maa, olen itse reppuretkeillyt siellä viiteen eri otteeseen yhteensä 26 viikkoa ja matkan varrella tutustunut ties millasiin viheltelijöihin, (ihan pääästä päähän olen maan kolunnut ja ens talvena uudestaan) ja myös tästä kyseisestä aiheesta höpötellyt paikallisten ihmisten kanssa, myös tuttuina vieläkin näitä baarityttöjä, no, en minä siltikkään mikään asiantuntija ole. Ja aika hirveitä kohtaloita myös kuullut.

      Saanko arvata.... tyttöystäväsi on kotoisin jostain päin pohjois Thaimaata? Josta päin monet baaritytöt tulevat.

      Niin.... tuli tossa mieleen että viime reissulla nyt talvella, tutustuin yhteen nk. baarityttöön joka seurusteli länkkärin kanssa. Hän työskenteli Khao san roadilla heineken promotyttönä, oli aiemmin hakenut tarjoilijan töitä pat pongilta, ja siellä tarjoilijan sopimukseen kuului että hänen olis pitänyt maata 12 asiakkaan kanssa kuukaudessa, hän ei ottanut sopimusta. Mutta oli se aika kauheesta kattoa tätä Oley mimmiä siellä Khao san roadilla kun joka toinen länkkäri oli lähmimässä perseestä. Toi lähmiminen harmitti oleyta vietävästi, mutta kun hampaat irvessä piti sietää ja hymyillä vaan.

      Niin, olen muuten nainen

    • paasijärvi

      Niin varmaan haluaa sut ja vain sut, mutta rahojesi kanssa. Kuitenkin varmaan punnitsee kumpi on kannattavampaa pyrkiä lähtee sun kanssa vai jatkaa huoraamista baarissa. Kummassa paremmat tienestit. Katsos rakkautta on nykyään monenlaista. Sullehan se on oiva pari siinä mielessä, että tunnet noita huoria enemmänkin.

    • perusäijälle

      Tiedätkö sinä perusäijä, sinä et ole miestä nähnytkään.
      Kerrot, että sinulla on aikuistumassa olevia lapsia, kuinka ilkeät mennä lastesi eteen kun naimisissa ollessasi petit vaimoasi ja vielä tautipesien kanssa, yök.
      Toivonpa, että vaimoasi sillä hetkellä nauratti joku aito ja ihana mies.
      Sinä kehittymätön...jollekkin vajavuudelle jäänyt luonteesi paljastaa ettet ole kovin viisas. Et näköjään edes osaa hävetä.
      Mutta sitten, ehdottomasti sinulla ja tällä aasimammalla on oikea ja ehta rakkaustarina. Nyt välittömästi muutat hänen luokseen ja elätte hänen kotimaassaan onnellisesti.
      Hänellähän on työnsä baarissa, sinähän voit alkuun vaikka loikoilla ja käydä niissä h..rissa. Entisten tapojen mukaisesti niin ei tule sitä kulttuurishokkia.
      Kirjoittele vuoden päästä kuinka teillä hurisee.

      • Yön Josef

        Tyypillinen vastaus katkeralta naiselta, joka on
        rupsahtanut lihava muotopuoli persjalkanen lyhyt akka, jolla omia probleemiaan omassa liitossaan. Älä tuu tänne esittämään moraalisaarnoja. Parempi että pysyt siellä lähikuppilasi baarin jakkaralla vaa röökit suussa iltapäivästä alkaen sillä sossun rahallasi. Teikäläisiä olen nähnyt ihan liikaa.


      • jaffaline
        Yön Josef kirjoitti:

        Tyypillinen vastaus katkeralta naiselta, joka on
        rupsahtanut lihava muotopuoli persjalkanen lyhyt akka, jolla omia probleemiaan omassa liitossaan. Älä tuu tänne esittämään moraalisaarnoja. Parempi että pysyt siellä lähikuppilasi baarin jakkaralla vaa röökit suussa iltapäivästä alkaen sillä sossun rahallasi. Teikäläisiä olen nähnyt ihan liikaa.

        Tuskin tiedät minkälainen nainen siellä kirjoittelee, se on vaan sun suomijunttiurpon katkeraa puhetta. Suomimies ei pysty edes omaa avioliittoaan pelastamaan ja ottamaan vastuuta, vaan juoksee joidenkin huorien perässä koko avioiliiton ajan. Hyvä esimerkki muuten lapsille, kyllä ne ja vaimo sen tietävät, vaikka kundi luulee toisin.

        Tiedätkö muuten, että kaikki täällä kirjoittelevat eivät ole baareissa istuvia, rööki suupielessä ja sossun rahoilla eläviä ja olevia naisia. Myöskään emme ole kaikki lihavia ja persjalkaisia. Mutta monet teistä miehistä, kuten sinä, ovat ilmeisesti työttömiä kouluttamattomia miehenpuolikkaan sovinistiretkuja, kuten sinä. Näkeehän sen jo tosta kirjoitustyylistä. Teikäläisiä on nähty ihan liikaakin.


    • old cowhand

      Eihän sille rakastumiselle mitään voi.

      Mutta älä raahaa sitä naistas heti tänne Suomeen.
      Mene itse Thaimaaseen takas pidemmäksi aikaa, siinä se rakkaus punnitaan.

      Voi tulla molemminpuolin toiset aatokset.

    • ja ota opiksesi

      Ilman muuta toi haihatus menee ohi. Kaiken varalle kuitenkin, muista ensinkin
      ehkäisyvälineet, ettet saa tautia siitä monen jätkän panosta. Sitten jos menee edelleen vakavammaksi, eli muija alkaa sitoa sua lapsella, muista isyystestit ja
      ennen avioliittoa avioehto.
      Kun toi haihatus on läpikäyty, tulee sulle vielä moneen kertaan tasa-arvoista suomalaista naista ikävä, mutta ymmärräthän, ettei sua monikaan ota enää. Tollasta huorissa ravaajaa.

      • viestiketjunalottaja

        Moi kaikille vastanneille, nyt kirjoittelen ylpeänä ukkomiehenä ja vaimona on Isaanilainen prinsessa (koillisthaimaasta) Yllättävän vähän oon saanut kuulla negatiivista kritiikkiä nopeasta toiminnastani, monet sukulaiset ja ystäväni ymmärtävät täysin tilanteeni ja ovat onnellisia kanssamme. Puoli tuntemattomilta tietenkin saa kuulla seläntakana kaikenlaista säälittävää huora kommenttia, no osoittavat sillä pelkästään omaa tyhmyttään ja kateuttaan, sillä näistä tiedän jokaisen itsekin huoranneen ja vieläpä ilman korvausta.
        Ihmetyttää varsinkin monen miehen asenne jos toinen on tosissaan ex-huoran kanssa vaikka itse on usein myös maksanut naiselle ja muutenkin pettänyt naistaan vieläpä henkisellä tasolla. Kuvittelevatko nämä miehet olevansa jotenkin näitä prostituoituja parempia.
        Itse ainakin olen enemmän tyytyväinen,onnellinen ja tasaarvoinen rehellisen ex-huoran kanssa kuin epärehellisen persettään ilmaiseksi jakaneen ja henkisesti muuten pettäneen ex-suominaiseni kanssa.
        Autan myös mielelläni hieman hänen köyhiä vanhempiaan rahallisesti kun nsiellä ei nuo eläkkeet ei oikein juokse niinkuin täällä. Ja arvostelijoille tiedoksi KYLLÄ, avio-ehto on tehty niin suomen kuin thain kielellä.


      • eiototta
        viestiketjunalottaja kirjoitti:

        Moi kaikille vastanneille, nyt kirjoittelen ylpeänä ukkomiehenä ja vaimona on Isaanilainen prinsessa (koillisthaimaasta) Yllättävän vähän oon saanut kuulla negatiivista kritiikkiä nopeasta toiminnastani, monet sukulaiset ja ystäväni ymmärtävät täysin tilanteeni ja ovat onnellisia kanssamme. Puoli tuntemattomilta tietenkin saa kuulla seläntakana kaikenlaista säälittävää huora kommenttia, no osoittavat sillä pelkästään omaa tyhmyttään ja kateuttaan, sillä näistä tiedän jokaisen itsekin huoranneen ja vieläpä ilman korvausta.
        Ihmetyttää varsinkin monen miehen asenne jos toinen on tosissaan ex-huoran kanssa vaikka itse on usein myös maksanut naiselle ja muutenkin pettänyt naistaan vieläpä henkisellä tasolla. Kuvittelevatko nämä miehet olevansa jotenkin näitä prostituoituja parempia.
        Itse ainakin olen enemmän tyytyväinen,onnellinen ja tasaarvoinen rehellisen ex-huoran kanssa kuin epärehellisen persettään ilmaiseksi jakaneen ja henkisesti muuten pettäneen ex-suominaiseni kanssa.
        Autan myös mielelläni hieman hänen köyhiä vanhempiaan rahallisesti kun nsiellä ei nuo eläkkeet ei oikein juokse niinkuin täällä. Ja arvostelijoille tiedoksi KYLLÄ, avio-ehto on tehty niin suomen kuin thain kielellä.

        Isaanilaisen baariprinsessan naineelle, hihiihihii.


      • hansu-cllä
        viestiketjunalottaja kirjoitti:

        Moi kaikille vastanneille, nyt kirjoittelen ylpeänä ukkomiehenä ja vaimona on Isaanilainen prinsessa (koillisthaimaasta) Yllättävän vähän oon saanut kuulla negatiivista kritiikkiä nopeasta toiminnastani, monet sukulaiset ja ystäväni ymmärtävät täysin tilanteeni ja ovat onnellisia kanssamme. Puoli tuntemattomilta tietenkin saa kuulla seläntakana kaikenlaista säälittävää huora kommenttia, no osoittavat sillä pelkästään omaa tyhmyttään ja kateuttaan, sillä näistä tiedän jokaisen itsekin huoranneen ja vieläpä ilman korvausta.
        Ihmetyttää varsinkin monen miehen asenne jos toinen on tosissaan ex-huoran kanssa vaikka itse on usein myös maksanut naiselle ja muutenkin pettänyt naistaan vieläpä henkisellä tasolla. Kuvittelevatko nämä miehet olevansa jotenkin näitä prostituoituja parempia.
        Itse ainakin olen enemmän tyytyväinen,onnellinen ja tasaarvoinen rehellisen ex-huoran kanssa kuin epärehellisen persettään ilmaiseksi jakaneen ja henkisesti muuten pettäneen ex-suominaiseni kanssa.
        Autan myös mielelläni hieman hänen köyhiä vanhempiaan rahallisesti kun nsiellä ei nuo eläkkeet ei oikein juokse niinkuin täällä. Ja arvostelijoille tiedoksi KYLLÄ, avio-ehto on tehty niin suomen kuin thain kielellä.

        Vai on huora vaimona, todellinen prinsessa mahtaa olla, hah, hah. Onpa kehumisen arvoinen asia. En paljoo ilkeis kehuskella täällä, vaikka jotkut ymmärtäisivätkin sinua. Huora on aina huora ja ei se siitä miksikään prinsessaksi muutu, vaan on aina toisten turistijätkien polkema lunttu. Olet ilmeisesti itse luuserijätkätyyppiä, joka ei pysty henkisesti olemaan suomalaisen naisen kanssa, vaan on pitänyt maksullinen horo hakea kaukaa nurkkiaan siivoamaan. En arvosta muuten pätkääkään näitä thailumppuja, jotka Suomeen ja muualle matkaavat ukkojen perässä, ja vielä sellaisten luuseripaskakasojen, että kukaan suominainen ei huolisi, vaikka maksettaisi. No siinä varmaan teidänkin tapauksessa vakka valinnut kantensa kukin omilla avuillaan.


      • nainen21v....
        viestiketjunalottaja kirjoitti:

        Moi kaikille vastanneille, nyt kirjoittelen ylpeänä ukkomiehenä ja vaimona on Isaanilainen prinsessa (koillisthaimaasta) Yllättävän vähän oon saanut kuulla negatiivista kritiikkiä nopeasta toiminnastani, monet sukulaiset ja ystäväni ymmärtävät täysin tilanteeni ja ovat onnellisia kanssamme. Puoli tuntemattomilta tietenkin saa kuulla seläntakana kaikenlaista säälittävää huora kommenttia, no osoittavat sillä pelkästään omaa tyhmyttään ja kateuttaan, sillä näistä tiedän jokaisen itsekin huoranneen ja vieläpä ilman korvausta.
        Ihmetyttää varsinkin monen miehen asenne jos toinen on tosissaan ex-huoran kanssa vaikka itse on usein myös maksanut naiselle ja muutenkin pettänyt naistaan vieläpä henkisellä tasolla. Kuvittelevatko nämä miehet olevansa jotenkin näitä prostituoituja parempia.
        Itse ainakin olen enemmän tyytyväinen,onnellinen ja tasaarvoinen rehellisen ex-huoran kanssa kuin epärehellisen persettään ilmaiseksi jakaneen ja henkisesti muuten pettäneen ex-suominaiseni kanssa.
        Autan myös mielelläni hieman hänen köyhiä vanhempiaan rahallisesti kun nsiellä ei nuo eläkkeet ei oikein juokse niinkuin täällä. Ja arvostelijoille tiedoksi KYLLÄ, avio-ehto on tehty niin suomen kuin thain kielellä.

        thaimaassa monella naisella ei ole vaihtoehtoa, ja joutuvat myymään itseään köyhien olojen vuoksi. nainen varmasti arvostaa miestään kahta kauheammin, kun mies pelasti hänet tuosta kohtalosta ja viihtyy varmasti suomessa, jos löytää ystäviä ja töitä täältä. onnittelut.


      • Yksi vaihtoehto
        nainen21v.... kirjoitti:

        thaimaassa monella naisella ei ole vaihtoehtoa, ja joutuvat myymään itseään köyhien olojen vuoksi. nainen varmasti arvostaa miestään kahta kauheammin, kun mies pelasti hänet tuosta kohtalosta ja viihtyy varmasti suomessa, jos löytää ystäviä ja töitä täältä. onnittelut.

        Kaikille tiedoksi,että Thaimaassa suurin osa naisista ovat täysin kunniallisia. Suuri osa ei edes ole pätkääkään kiinnostunut farangeista eli länkkäreistä. Baareista ei heitä löydy !
        jos haluaa aidosti thaimaalaisen naisen kumppanikseen yksi tapa on (maksulliset) intenetin seuranhakusivut. (käsittääkseni myös suomalasiset Suomessa ovat löytäneet suomalaisen kumppaninsa internetin kautta eli netti ei ole mörkö tämän suhteen)
        esim. Bangkokista löytyy töisäkäyviä jopa koulutettuja naisia jotka ovat kiinnostuneita ulkomaalisista miehistä. toki taloudellinen hyvinvointi ja sen paraneminen on taustalla,mutta niinhän se on suomalaisilla naisllakin !
        Ei muuta kuin sähköpostiosoitteet vaihtoon ja keskustelu voi alkaa. englannin kielen taito on luonnollisesti välttämätön. pitemmän 'kirjeenvaihdon' jälkeen kyllä pystyy erottamaan jyvät akanoista eli onko suhde toimiva,nainen aito jne


    • matiketopelasu

      Miten tollanen mies pystyy mitään yhteistä tulevaisuutta perustamaan, kun on ryssinyt avioliittonsa ja pyörii huorissa. Thaimaalaisen baaritytön rakastuminen tarkoittaa varmaankin jotain ihan muuta: muutto köyhyydestä parempiin oloihin ja perusturvallisuus säilyy. Tuskin kouluttamaton ja kielitaidoton baarihuora saa mitään muuta työtä, joten paras keino lähteä sun matkaasi. Valitettavaa, kun ja jos tänne Suomeen tulee, niin hänestä ei ole maallemme mitään hyötyä, kun on omasta halustaan pyörinyt vain baareissa.

      Olet oiva esimerkki huonosta isästä ja henkisesti köyhä ihminen. Monasti huorissa juoksevat miehet ovat myös piilohomoja ja mitä muuta on jäänytkään saamatta lapsuudessa.... Olet henkisesti jälkeenjäänyt ja mietit yhteistä tulevaisuutta thaimaalaisen huoran kanssa. Pyydät neuvoja ja samalla sanot, että elämä hymyilee; ei ole hyvin pullat uunissa sullakaan.

      • ymmärtäjä

        hehhehheh, selvästi havaittavissa pientä vihaa/pelkoa jos mies naatiskelee elämästään.. Tsemppiä aloittajalle
        ps. perässä tullaan


      • äijän huoraamisilla

        Jos vetoaa äijän juosseen huorissa koko liiton ja perheen ajan ? Luulisi sen käyvän pätevästä syystä lasten yksinhuoltajuuteen äidille. Etenkin kun vetoaa että nyt se luuseri on tuonut aasialaisen baarihuoran kotiinsa.


    • onnistuukohan?

      en nyt haluaisi piruja seinälle maalailla, mutta... kaverini meni naimaan thaimaalaisen baarinaisen, nopeasti avioliittoon ja kipinkapin suomeen. erokin tuli sitten aika nopeasti, kaveri tuumasi, että olisi pitänyt uskoa ettei huora tavoistaan irti pääse. huoraaminen kun jatkui täällä suomessa ja kaverille se oli liikaa. mutta ehkä sun naises on toisenlainen.

      • Muuan akka

        Täytyy sanoa, että kun aloitusviestin luin, jossa ilmeni aloittajan tausta seksinostajana, ajattelin, että hyi mikä mies. Mutta paljon enemmän halveksisin kyllä miestä, joka olisi kaksinaismoraalinen eli olisi itse ostanut seksiä, mutta ei sulattaisi sitä, että nainen olisi myynyt. Vilpittömät onnittelut siis avioitumisen johdosta, toivottavasti suhde onnistuu.


      • ojasta allikkoon

        thaimaassa rahaa arvostetaan paljon. nainen löysi omiin lähtökohtiinsa nähden hyvin varakkaan miehen länsimaasta, joka turvaisi hänelle ja hänen vanhemmilleen hyvän loppuelämän. tuskin nainen ihan huvikseen lähti uutta miestä metsästämään suomessa. ehkä heidän avioliitto oli todella onneton, ehkä nainen ei pätkääkään sopeutunut suomeen. luulen kuitenkin, että naisella oli tuolla käytöksellä muut motiivit kuin hänen oma hetkellinen nautinto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      406
      4067
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      136
      2784
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1928
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1350
    5. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1239
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      72
      1232
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1232
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1201
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      53
      1011
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      950
    Aihe