Kimi muuten otti palkintopallilla skumppaa niin että napa tirisi eli se siitä raittiudesta. Munan näyttö lontoossa, katu sammuminen kanarialla ja putoaminen veneestä..mitähän seuraavaksi.
Se on niin että ihminen joka on tylsä ja auttamattomasti torvi selvinpäin on sitä tuplasti kännissä. Kumpa hän häviäisi pois valokeilasta.
Viinan käyttö
5
272
Vastaukset
- mikko J
Ei ihan kaikki, yks kirjoittelee yöt typeryyksiä Suomi 24 palstalle.
- Hyppää kännissä
Lentomäestä jotkut painaa kaljalle kun ei keihäs lennä
onhan näitä sina ollut.
Kimi on paikassa jossa harvan pää kestää ja nuoruus ja kokeilu on oppi kaikki.
Turha sun on murehtia mitä mies tekee.- kesämies...
Paljo vormuloissa on promilleraja?? Ja miksei koskaan pidetä kännikisoja äf ykkösissä? Eli ALLE 2.5 promillen jurrissa EI SAA AJAA.
- kesämies..
Ja sitte vielä silleen että pistesijoille yltäneet puhallutettaisiin maalissa, ja pisteet kerrottaisiin promille määrällä.
- sössökoski
kesämies.. kirjoitti:
Ja sitte vielä silleen että pistesijoille yltäneet puhallutettaisiin maalissa, ja pisteet kerrottaisiin promille määrällä.
kunnon kesäkisa vaan munkin mielestäni hommaan mukaan. ei noista kuljettajista kukaan kuitenkaan ole ihan tervejärkinen. Itestään jumalia luulevia virtsapäitä on lähes jokainen..mä osaan ajaa prööööt piuh prööööt piuh prööt prööt prrrrrrriiiiiuuuhh, oho vaihtovirhe pam pam poks...ei mun syy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707