Eilatin pääsiäinen

Miten toimii

Hei! Eilatiin ollaan menossa maalis-huhtikuun vaihde, kuinka hankalaa sieä on pääsiäinen kun luin että olutta ei saa ja kaupat usein kiinni? Mitähän tarkoittaa kun Aurinkomatkojen nettisivuila mainitaan pyhäpäivissä kaksi aikaa 28.3-5.4 ja 9.-16.4 eli ei kai noin kauaa pääsiäistä vietetä?

Olisi ystävälistä jos joku pääsiäisen aikaan käynyt kertoisi miten siellä lomanvietto sujui!

Entä kuinka varma aurinko on Eilatissa tuohon aikaan?

Muutenkin kiva kuulla mitä paikasta olette pitäneet kun en ole koskaan sieä päin käynyt ja kuinka hankalia ne lentokenttä tarkastukset.

3

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama aika

HEI !
      pääsiäinen on samaan aikaan kuin suomessa eli ens vuonna huhtikuun alussa:taitaa osua juuri lomanne aikoihin.Mut ei mun mielestä siellä koko viikkoo pääsiäistä vietetä. Maa sinänsä on mielestämme hyvä ,sillä lähdemme sinne ens huhtikuussa uudestaan(tänä vuonna olimme myös huhtikuussa siellä).Lentokenttätarkastuksista katso vastausta sellaiseen kysymykseen ,jossa kysellään turvatarkastuksista tällä kyseisellä keskustelusivulla(olen vastannut siihen itsekin,tosin eri nimimerkillä.) Turvatarkastuksia ei tartte pelätä. hyvää matkaa

• samma aika

jatkoa edelliseen.Eli katso nim. kuulustelut, jotka on lähetetty 27.7 tälle sivulle ,niin saat lisätietoo lentokenttäkuulusteluihin

• vähän muutakin

Turistialueella uskoisin että kauppaa tehdään melko tavalliseen tapaan. Alueella on esim. pieniä kauppoja, jotka eivät ole kiinni sapattinakaan. Ei siellä "kaikki pysähtynyt" milloinkaan kun me olemme olleet, nimenomaan turisti/hotellipuolella. Oman maan kansalaiset ja se puoli kaupunkia saattaa hiljentyä joksikin aikaa.

Eilatissahan aurinko on tuohon vuodenaikaan melko takuuvarma.

Lentokenttätarkastuksista on ollut myös juttua edellisissä ketjuissa, niistä ei aina jaksa laittaa samaa. Ne vaihtelee, välillä kummallisen mutkikkaita, välillä helppoja, aina on päässyt läpi, rennosti vaan, kaikki tehdään yleisen turvallisuuden vuoksi. (alempi ketju; Eilatista kotiutunut)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3802
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      37
      3275
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3241
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3049
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2904
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2829
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2534
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2341
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2172
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    Aihe