vakuutusedustajaksi

tiedon haluinen

kertokaa mitä pääsääntöisesti tekee vakuutusedustaja joka on asiamies? Sen tiedän että työtä tehdään toiminimellä tms., mutta missä työ tehdään? Siis toimistolla vai asiakkaan luona ja minkälainen on "normi päivä"? Minkälaisiin ansioihin on mahdollisuus realistisesti?
Haluaisin alkaa ko. hommaan, kunhan vaan löytyisi sopiva vakuutusyhtiö...

2

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo homma

jos on laskujakin maksettavanasi!

ihmisiä kiinnostaa asia yhtä paljon kuin kotilieden tilaaminen. ensin soittelet ja koitat löytää kiinnostuneen, sitten postittelet puolin ja toisin tarjouksia, joiden sisällön asiakas muistaa aina väärin. loppujen lopuksi kukaan ei jaksa alkaa moiseen prosessiin kaiken vaikeuden ja epätietoisuuden keskellä. jos joku suostuu yhtiötä vaihtamaan, niin saat muutaman kympin vaivanpalkkaa.

• asiakkaan kotona.. ainakin minä aikoinani kävin asiakkaan kotona.. Tai asiakas voi tulla myös käymään asiamiehen tai edustajan kotona.. tietysti toimisto on yksivaihtoehto myös ja jos toimistoa pitää voi itse rajata työajan milloin ottaa asiakkaita vastaan.. Minusta joustavin malli on tuo ylempi että käy asiakkaan kotona tai silloin kun asiakkaalla on aikaa.. tulee hän käymään asiamiehen tai edustajan kotona.. Provisio palkkaushan noissa töissä on.. riippuu siitä miten paljon myyt vakuutuksia tulosikin.. siitähän se riippuu...

Minä tykkäsin aikoinani tehdä kyseistä työtä.. kivaa hommaa se oli.. ja aina olen käyttö valmis siihen h ommaan jos vain on yhtiö joka haluaa kokemusta omaavan asiamiehen leipiinsä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe