Adoptio?

Yksinhuoltaja?

Hei!

Eikö mistään maasta voisi adoptoida lasta yksinhuoltaja?

Minkäs sille voi, jos ei ole miestä kohdalle sattunut oikeanlaista, kunnollista ja vastuuntuntoista...

Ymmärrän kyllä, että adoptiolapsia annetaan vain kunon perheisiin, eli on äiti ja isä. Silloin lapsi kasvaa, oikeanlaisissa olosuhteissa: hän saa oikean maailman kuvan siitä, että lapsen syntymiseen tarvitaan mies ja nainen, ja sillon hänellä on isä ja äiti kuva, eli on miehestä ja naisesta jokin esimerkki, toisin kuin niillä joilla on vain äiti tai isä.

Onko minun siis mahdollista olla vain sijaisäiti?

Haluaisin ihan oman lapsen, enkä sijaislasta, mutta jos en saa adoptoida, niin sijaisvanhemmuuskin on hyvä juttu.

Tahtoisin auttaa. Olen jo monen ulkomaalaisen lapsen kummi, mutta haluaisin omankin lapsen, jonka kasvattaa.

Saa kertoa myös sijaisvanhemmuudesta!

Mikä on käytäntö?

-Kiitos-

3

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adoptio- että

sijaisvanhemmaksi voi alkaa myös yksinhuoltaja. Adoptoidessa ovat mahdollisia tietyt kohdemaat (katso palvelunantajien sivuilta lisää ohjeita) ja yksinadoptoiville yleensä sijoitetaan hieman vanhempia tai special needs lapsia. Tällä hetkellä yksinadoptoivien adoptiokiintiöt ovat vain niin ruuhkautuneet, että uusia hakemuksia ei edes oteta vastaan! Voit seurata asiaa Pelastakaa lapset Ry:n ja Interpedian sivuilta. Interpedialla on myös hyvä kysymys- ja vastauspalsta, joka voi tarjota sinulle lisäinformaatiota.

• annaliisa556

olen 35 vuotias perheen äiti. Olen adoptoinut 3 lasta Afrikasta. Jos pariskunta ei ole almis hankkimaan omia lapsia, niin adoptointi kannattaa, se on ison harkinnan alla. Olen valmis hankkimaan vielä neljännen lapsen. Lapseni ovat iloisia ja minä ja aviomieheni onnellisia.Ihanaa!

• ilmaista
        annaliisa556 kirjoitti:

olen 35 vuotias perheen äiti. Olen adoptoinut 3 lasta Afrikasta. Jos pariskunta ei ole almis hankkimaan omia lapsia, niin adoptointi kannattaa, se on ison harkinnan alla. Olen valmis hankkimaan vielä neljännen lapsen. Lapseni ovat iloisia ja minä ja aviomieheni onnellisia.Ihanaa!

tarkoitan nyt että, lapsen adopotoiminen ulkomailta on tosi kallsita puuhaa...

Itselläni ei siihen varaa olisi , vaikka itsekin lasta kovasti haluan, muttei ole saopivaa miestä minullekkaan löytynyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2296
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      114
      1761
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      88
      1429
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      133
      1387
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1266
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1238
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1111
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1057
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      982
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe