http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/hiihtolajit/1716334
Että näin.... sinne maailmalle menestystä hakemaan. Muuta ei tarvita kuin halpa viina ja ketään ei kiinnosta muuta kuin hypätä ryypätä ja hoilottaa. Turhaa sitä Nykästä haukutaan yksin.
Kännissä mäkeen
karihootaja
2
714
Vastaukset
- jussi_82
hyvinhän tuolla on pärjätty..
- sinä sinisilmäinen
Kaikissa urheilulajeissa on näitä "ottopäiviä" ja ottajia. Aikanaan oli jääkiekon MM-kisat Moskovassa ja mukana NHLtähti Risto Siltanen. Koutsi kertoi miitingissä ettei tänne ole sitten tultu ryyppäämään ja baarissa istumaan. Kertoi myös heti sakotettavan 500 markalla jos jää kiinni kaljanotosta, Siltanen oli kaivanut heti viissatasen taskustaan. Ihmisiä / ihan samanlaisia kuin mekin tavalliset tallaajat, ovat urheilijatkin. Turha kauhistella. Useimmissa lajeissa jutut vaan pystytään pitämään sisäpiirissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808