Igorin Koru

Igorin

Kokemuksia paikasta? Onko työ laadusta? Jotain valitettavaa tms paikasta? Voiko luottaa?

8

10127

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään valittamista.

Erinomainen palvelu!

• Ritva L.

Teetä mieluummin kunnon kultasepällä.

• Pekix

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

• Anonyymi
        Pekix kirjoitti:

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

Samaa mieltä. Halpaa tuolla ei todellakaan ole mikään, paitsi kellojen pariston vaihto.

• Anonyymi

Hyvää asiakaspalvelua. Vein vaimoni ja omani sormukset kiillotettaviksi ti 11.3. Sovimme että sormukset ovat valmiina to 13.3. Kun menen liikkeeseen silloin klo 11, on liikkeen ovi kiinni. Aikani oveen koputeltuani sen avaa töykeä ja epäystävällinen henkilö, joka kertoo, että johtaja sairaana , eikä hän osaa käyttää kassajärjestelmää eikä hän voi luovuttaa tilattuja töitä. Hän sanoi että johtaja palaa puolilta päivin, johon vastasin että minua se yhtään auta, kun olen tullut Vuosaaresta asti hakemaan sormuksiani. Tähän henkilö vastaa: "Älä mulle valita". Kun seuraavana päivänä lähden uudestaan hakemaan sormuksiani, ei isännän mielestä hänen sijaisensa ja hänen liikkeensä toiminnassa ole mitään moitittavaa tai kummallista. Hänen mielestänsä asiakkaan on ihan ok tehdä hukkareissu silloin kun hänen on pakko käydä lääkärissä. Kun yritän piipittää, että täytyisihän hänellä olla sairastapauksia varten jonkinlaiset sijaisjärjestelyt, ei niihin hänen mielestä ole tarvetta, koska hänellä on niin halvat hinnat. Että tämmöistä asiakaspalvelua. Toki täytyy myöntää, että työn jälki on hyvää, mutta eihän asiakaspalvelun pitäisi näin toimia.

• Anonyymi00007

Olen ollut n. 30 vuotta ko. liikkeen asiakas. Siis jo nuorena kävin ostamassa sielgä suvun ksstelahjat, rippi- ja häälajat. Nyt tänään menen jälleen hakemasn kastelshjat 2 kpl siltä. Kaiverrukset kuuluvat hintaan ja ovat kauniit, huolella tehdyt. Palvelu ystävöllitä. Välillä itsellenikin olen löytänyt jotain kivaa. Yhtä ametistisormusta taisin katsella ehkä 10v ja sitten viimein sen ostin. Suosittelen liikettä.

• Anonyymi00008

Onko Igorin kulta vielä olemassa siinä paloaseman vieressä Kalliossa? Muistelen käyneeni siellä joskus yli 40- vuotta sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1447
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      59
      1381
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      791
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      607
    8. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      587
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      81
      582
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe