Igorin Koru

Igorin

Kokemuksia paikasta? Onko työ laadusta? Jotain valitettavaa tms paikasta? Voiko luottaa?

6

9131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään valittamista.

Erinomainen palvelu!

• Ritva L.

Teetä mieluummin kunnon kultasepällä.

• Pekix

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

• Anonyymi
        Pekix kirjoitti:

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

Samaa mieltä. Halpaa tuolla ei todellakaan ole mikään, paitsi kellojen pariston vaihto.

• Anonyymi

Hyvää asiakaspalvelua. Vein vaimoni ja omani sormukset kiillotettaviksi ti 11.3. Sovimme että sormukset ovat valmiina to 13.3. Kun menen liikkeeseen silloin klo 11, on liikkeen ovi kiinni. Aikani oveen koputeltuani sen avaa töykeä ja epäystävällinen henkilö, joka kertoo, että johtaja sairaana , eikä hän osaa käyttää kassajärjestelmää eikä hän voi luovuttaa tilattuja töitä. Hän sanoi että johtaja palaa puolilta päivin, johon vastasin että minua se yhtään auta, kun olen tullut Vuosaaresta asti hakemaan sormuksiani. Tähän henkilö vastaa: "Älä mulle valita". Kun seuraavana päivänä lähden uudestaan hakemaan sormuksiani, ei isännän mielestä hänen sijaisensa ja hänen liikkeensä toiminnassa ole mitään moitittavaa tai kummallista. Hänen mielestänsä asiakkaan on ihan ok tehdä hukkareissu silloin kun hänen on pakko käydä lääkärissä. Kun yritän piipittää, että täytyisihän hänellä olla sairastapauksia varten jonkinlaiset sijaisjärjestelyt, ei niihin hänen mielestä ole tarvetta, koska hänellä on niin halvat hinnat. Että tämmöistä asiakaspalvelua. Toki täytyy myöntää, että työn jälki on hyvää, mutta eihän asiakaspalvelun pitäisi näin toimia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe