Igorin Koru

Igorin

Kokemuksia paikasta? Onko työ laadusta? Jotain valitettavaa tms paikasta? Voiko luottaa?

8

10212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään valittamista.

Erinomainen palvelu!

• Ritva L.

Teetä mieluummin kunnon kultasepällä.

• Pekix

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

• Anonyymi
        Pekix kirjoitti:

Halpaa ja laadutonta roskaa köyhille, jolla.ei ole mtn jälleenmyyntiarvoa, jo pelkästään nimen johdosta: Igorin kulta= jämäkultaa.

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan halpaa. Laadusta en tiedä mutta halpaa ei ole.

Samaa mieltä. Halpaa tuolla ei todellakaan ole mikään, paitsi kellojen pariston vaihto.

• Anonyymi

Hyvää asiakaspalvelua. Vein vaimoni ja omani sormukset kiillotettaviksi ti 11.3. Sovimme että sormukset ovat valmiina to 13.3. Kun menen liikkeeseen silloin klo 11, on liikkeen ovi kiinni. Aikani oveen koputeltuani sen avaa töykeä ja epäystävällinen henkilö, joka kertoo, että johtaja sairaana , eikä hän osaa käyttää kassajärjestelmää eikä hän voi luovuttaa tilattuja töitä. Hän sanoi että johtaja palaa puolilta päivin, johon vastasin että minua se yhtään auta, kun olen tullut Vuosaaresta asti hakemaan sormuksiani. Tähän henkilö vastaa: "Älä mulle valita". Kun seuraavana päivänä lähden uudestaan hakemaan sormuksiani, ei isännän mielestä hänen sijaisensa ja hänen liikkeensä toiminnassa ole mitään moitittavaa tai kummallista. Hänen mielestänsä asiakkaan on ihan ok tehdä hukkareissu silloin kun hänen on pakko käydä lääkärissä. Kun yritän piipittää, että täytyisihän hänellä olla sairastapauksia varten jonkinlaiset sijaisjärjestelyt, ei niihin hänen mielestä ole tarvetta, koska hänellä on niin halvat hinnat. Että tämmöistä asiakaspalvelua. Toki täytyy myöntää, että työn jälki on hyvää, mutta eihän asiakaspalvelun pitäisi näin toimia.

• Anonyymi00007

Olen ollut n. 30 vuotta ko. liikkeen asiakas. Siis jo nuorena kävin ostamassa sielgä suvun ksstelahjat, rippi- ja häälajat. Nyt tänään menen jälleen hakemasn kastelshjat 2 kpl siltä. Kaiverrukset kuuluvat hintaan ja ovat kauniit, huolella tehdyt. Palvelu ystävöllitä. Välillä itsellenikin olen löytänyt jotain kivaa. Yhtä ametistisormusta taisin katsella ehkä 10v ja sitten viimein sen ostin. Suosittelen liikettä.

• Anonyymi00008

Onko Igorin kulta vielä olemassa siinä paloaseman vieressä Kalliossa? Muistelen käyneeni siellä joskus yli 40- vuotta sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      179
      4896
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3989
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3410
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3379
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2838
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2296
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe