Tiedättekö yksityistä lastenlääkäriä Jyväskylässä? En meinaa löytää millään...
Lastenlääkäri Jyväskylässä
7
1186
Vastaukset
- ;;;
mehiläisestä löytyy ja todella mukava lääkäri onkin
- iso mainos
Ritva S ottaa etupäässä lapsipotilaita. On erikoistunut ko tehtävään, tosin Hänellä voi käydä aikuisetkin.
Taksat kohtuullisia. - jokainen miettii tykönän
iso mainos kirjoitti:
Ritva S ottaa etupäässä lapsipotilaita. On erikoistunut ko tehtävään, tosin Hänellä voi käydä aikuisetkin.
Taksat kohtuullisia.Ja mitäs se mielentilatutkimus kertoi. Entäs poliisin pakoilu, jota kesti pitkään. Mikäs oli tuomio. Sitä en tiedä, mutta jos olemme samassa ihmisessä, niin saattaa olla että moni ei sille lastaan vie, jos ei sitten halua tilattua lausuntoa huoltajuuskiistoihin.
- soita sinnekin
Joskus olen käyttänyt siellä, ja loistava naislääkäri on siellä.
- jälleen
jokainen miettii tykönän kirjoitti:
Ja mitäs se mielentilatutkimus kertoi. Entäs poliisin pakoilu, jota kesti pitkään. Mikäs oli tuomio. Sitä en tiedä, mutta jos olemme samassa ihmisessä, niin saattaa olla että moni ei sille lastaan vie, jos ei sitten halua tilattua lausuntoa huoltajuuskiistoihin.
kyse sosiaalitoimen mielivallasta. Näinhän lääkärikin saadaan `hullun` papereilla pois puolustamasta totuutta.
Olen käynyt vastaanotolla ja asiallinen keskustelu hoito-ohjeineen kehkeytyi. Vika on oikeusjärjestelmän ja tanttojen pakkovallassa, ei ko lääkärin korvien välissä!! - ...........
jälleen kirjoitti:
kyse sosiaalitoimen mielivallasta. Näinhän lääkärikin saadaan `hullun` papereilla pois puolustamasta totuutta.
Olen käynyt vastaanotolla ja asiallinen keskustelu hoito-ohjeineen kehkeytyi. Vika on oikeusjärjestelmän ja tanttojen pakkovallassa, ei ko lääkärin korvien välissä!!No, pidä uskosi. Et vissiin tunne siviilissä?
- jumalanpilkkaaa!
iso mainos kirjoitti:
Taksat kohtuullisia.Isolla ei kirjoitetta hän muuta kuin JUMALASTA!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937