Pystyykö derbi xraceen missä on nappula renkaat vaihtamaan sm kumit jos vaihtaa sm vanteet?
Ku eikö derbi xrace sm ja r oo muute iha samoja vai onnistuisko esim yamahan sm vanteen laittaminen ku se on kuiteki samaa kokoo ku derbin sm vanteet?
vanteet derbi
36
8817
Vastaukset
- sjicjfdc
Kyllä onnistuu ja menee dt vanteet tööbiiin
- theJyrkky
meneekö derbin vanteet suoraa yamahaan kiinni vai pitääkö modailla jotenki? :)
- derbixrace
Kannattaa pysyä niissä enduro renkaissa. Sm kumit ovat todella huonot esim. jos pitää ajella metsäpolkuja, peltoja tai märkää nurmea pitkin. Itseäni kaduttaa se, että ostin SM mopon, koska renkaat ovat hyvät vain asfaltilla ja hiekkatiellä. KAvereiden kanssa tulee usein rälläiltyä enskapolkuja ja metsäteitä pitkin ;). Onhan ne SM renkaat paljon paremmat asfaltilla kuin enduro, koska enskakumit tärisyttää aika ikävästi. Supermotoilla rullailee todella tasaisesti, mutta enskat ovat käytännöllisemmät. Ja onhan ne sm:mät hienommatkin, mutta mieti tarkkaan. Talvella ei ole SM:llä asiaa tielle :(
- derbixrace
tai eihän niillä sm:llä oikeestaa pääse edes eteenpäin jos on edes 5cm lunta maassa :D
- pasaa
jos joku tarviaa sm renkaita derpiin voisin vaihtaa ne derpin enduro renkaisiin !
- Derbiinsmotot
Mä voin vaihtaa vaikka heti
- Mullekkii_kelpais
Derbiinsmotot kirjoitti:
Mä voin vaihtaa vaikka heti
Olit vaan 5 vuotta myöhässä :D
- Jutustelija1
Jotkin projektit odottavat kyllä laittajaa pidempäänkin ;-)
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html - Anonyymi
Olen kiinnostunut
- Dexteriiii
Mul olis enskavanteet jossa tosin siliät kumit haluisin vaihtaa sm renkaisii
- Babates
Joo ei mitään Sm renkaita! Tuossa olimme kaverin kans mettäs ajelemas ja tuli oikeen paskanen kohta ja mä menin enskoilla ku vettä vain, mutta kun katsoin taakse niin kyllä meinas mopot ja kaikki kaatua kun näki kaverin tulven vakio jammulla supermotoilla perässä :'DDD Se raukka sitä sielä niska limas lykkäs ja painoo kaasua mutta eihän se nyt mihinkään liikkunut piti mennä itte auttamaan lykkäämisessä. Siinä nyt sitten miettimistä onko nuo Sm renkaat nyt sitten niin hyvät kuin puhutaan... Itse en ole KOSKAAN saanut edes koittaa Sm renkaita... Niin en tiedä siitä tasaisuudesta. Mutta enskoilla kun ajaa niin TOSI nopeasti tottuu siihen "tärinään" itse en ole edes koskaan hoksannut miettiä, että enskat täryyttävät! Ps. Itse ajelen viritetyllä Derbi DRD Racing -07 =)
- mlrace
Se on juuri siitä kiinni, oletko jostain maaseudulta ja ajelet metsässä kun ei ole mitään elämää, vai ajatko smotoilla ihmisten ilmoilla.
- derbixtreme
mulla ois enskat jotka haluaisin vaihtaa sm:miin ku enpä juuri ajele ku asfaltilla jos joku vaihtas
- sk
"jos joku tarviaa sm renkaita derpiin voisin vaihtaa ne derpin enduro renkaisiin ! "
vaihetaanko päiksee- Derbin tuunaaja
mul on enskat nii voisin vaihtaa jos saan kuvaa ja koon
- dernariboy
mieki voisin vaihtaa! enskat on tosi hyvässä kunnossa!
- morjens3
Mulla on derbi xrace r 05 pystynkö vaihtamaan siihen suoraan vaan sm renkaat vai pitääkö tehdä jotain ?
- jooh2
Katuenduro renkaat on helvetin hyvät. Omas detsis on semmoset ja on hyvä ajaa.
- Tuningderbi
Jos jollain on myytävänä sm vanteet kumeineen derbiin (suht hyväkuntoiset) nii laittakaa viestiä! ( Derbi senda r 2006)
- Yamaha ja Derbi
Moro kaikki kysyn että meneekö Derbi senda 04 sm vanteet tohon yamaha dt 50 06 vai pittääkö modata laakerita tai jottain muuta.kiitos jo etukäteen ;) ?!
- tarddesgumei
Moro, pitäs kysyy että tarttis detsii enduro kumit on supermoto vanteilla (130/70/17 ja 100/80/17) ajattelin ostaa https://mprenkaat-store.com/silica-13070-62h-takarengas-p-18804.html?osCsid=iu3d0djqvt8t65rvs6sbn0o6o
Onko hyvät? Kun ei löydy "karkeampi kuvioisia" renkaita noille vanteille. Ja vanteista ei oo tietoa paljon maksais enduro vanteet, minkä merkkiset ja minkälaiset sopii. Pyöränä on siis Yamaha DT50x
Kiitoksia vastaajille- SIDÄSAMAAGUMIA
Sitä samaa mäkin kattelin mutta taidanpi ostaa suoraan käytetyt enduro vanteet. En löytänyt karkeampi kuvioisia omaan DT50äksään.
- Yamahaboi
Voisin vaihtaa detsin smotovanteet enduro vanteisiin
- Detsi
Mulla Ois Yamaha dt enskq vanteet
- hdfafhfhdfdhdfhhd
Paljolla myisit vanteet renkaineen? Renkaiden kulutus pinta?
- Derbixrace2008
Haluisin vaihtaa derbi xrace sm vanteet päikseen yamaha dt sm vanteisiin. Pitääkö tehdä jotain vai sopiiko valmiiksi. Kiitos avusta
- 04derbisendaproju_ig
Mulla ois derbiin ja detsiin enskat, voiko joku vaihtaa smotoihin?
- Anonyymi
Oisko vielä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko vielä
Haluutko vielä enskat???
- TyhmäMotoristi
Moi! Mulla onn Gilera RCR 2011 (eli enskavanteilla) nii sopiiko siihen Gilera Smt vanteet tai yms derbi sm vaanteet?
- juuuuuuuu
juu
- Anonyymi
Voiko derbi senda r 2004 vaihtaa enskoista vaan smotoihin suoraan?
- Anonyymi
Riippuu. Enskavanteilla on muistaakseni aina 15mm akseli, joten täytyy löytää vanteet joissa on 15mm laakerit. Myös takajarrun kiinnikkeestä täytyy vähän leikata materiaalia pois.
- Anonyymi
Pystyykö 2008 Yamaha DT 50, laittamaan derbin sm vanteet?
Jos joku tän viel näkee nii haluuko joku vaihtaa hyvä kuntoset enskat sm:iin
- Anonyymi
Voiko vuoden 2005 aprilia rx 50 vaihtaa vuoden 2008 rx vanteet smoto kumeilla suoraan? Saisinko vastauksen mahdollisimman nopeasti, kaikki apu tarpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048