Olen lähdössä tyttöjen kanssa viettämään iltaa. Käyn suihkussa sekä trimmaan mirrini ja hieman samalla kutittelen klitoristani. Mieleni tekee jo niin paljon. Kuivaan kuitenkin itseni pyyheliinalla ja sen jälkeen laitan itseeni ihanan tuoksuista vartalovoidetta. Puen ylleni korsetin, sukat ja alushousut. Korsetissa on edessä silkkinauhat josta sen saa tarvittaessa nopeasti auki joko kokonaan tai niin että vain rintani tulevat esiin. Alushousuissa on rako, joten halutessani olen helppo pano. Oikea täydellinen narttu. Päälleni puen liituraitahousut sekä satiinipaitapuseron. Jalkaani avokkaat joissa on 8 cm metallinen stilettikorko. Enää hetki meikkauksen parissa ja olen valmis oikein kunnon kyytiin.
Olemme sopineet kavereideni kanssa tapaavamme eräässä karaokebaarissa ennen ravintolaan menoa. Tilaan itselleni paukun ja katselen ympärilleni. Huomaan eräässä pöydässä Pasin. Katseemme kohtaavat ja katselemme toisiamme hetken aikaa. Käännyn, otan lasini ja kävelen pöytään, jossa kaverini ovat jo hyvässä vauhdissa. Pidämme tyttöjen kanssa hauskaa ja flirttailemme pöytäämme tulleiden miesten kanssa rohkeasti, mutta Pasi ei tule pöytäämme vaan on omassa pöydässään ja vain katsoo sieltä. Jonkun aikaa baarissa oltuamme päätämme jatkaa matkaa nurkan takana olevaan tanssiravintolaan. Tehdessämme lähtöä Pasi nousee ylös, tulee luokseni ja kysyy minne olemme matkalla. Kerron sen ja hetken mielijohteesta pyydän tulemaan mukaan.
Menemme ravintolaan, haemme juotavat ja menemme istumaan. Siellä tulee hyvä kappale ja lähdemme lattialle. Olin mennyt nurkkaan istumaan ja jouduin sieltä nousemaan pois. Pasi auttaa minut sieltä pois ja hänen kätensä osuu ihan vahingossa reidelleni missä hän tuntee sukkieni yläreunan. Hmm, kuuluu hänen suustaan ja hän katsoo minua pitkään. Tanssimme jonkun aikaa kunnes nopea poppi vaihtuu hitaaksi balladiksi. Olen menossa pöytään takaisin kun tunnen jonkun ottavan takaa kädestäni kiinni. Se oli Pasi joka halusi tanssimaan kanssani. Suostuin tietenkin. Tanssittuamme hetken hän kysyy tahdonko lähteä hänen hotellihuoneeseensa. Tahdon, vastaan ja käyn sanomassa kavereilleni että lähden jo kotiin taksilla ja Pasi lupautui herrasmiehenä saattamaan minut tolpalle ja odottavan kanssani siinä.
Kävelemme läheiseen hotelliin ja menemme hänen huoneeseensa. Otan takin pois ja istun hänen sängylleen. Pasi tulee viereeni ja suutelee minua. Tahdotko, hän kysyy ja minä vastaan tahdon, muuta ei tarvita. Pasi tönäisee minut selälleni ja alkaa avata paitani nappeja samalla suudellen kaulaani. Huomatessaan korsettini hänen kätensä pysähtyvät hetkeksi mutta avaavat nauhat siten että rintani on esillä. Saatuaan rintani esille hän nuolee nännejäni ja puristelee rintojani. Pasi tietää minun pitävän hieman rajummista otteista joten hän alkaa imeä nännejäni ja pureskelella aluksi hellästi ja sitten hieman rajummin rintojani. Samalla toinen käsi avaa housujani ja autan itsekin hieman saadakseni housut pois jalastani. Pasin käsi hakeutuu pikkuhousujeni alle joten otan kädestä kiinni ja vien sen jalkojeni väliin housuissa olevaan rakoon. "Vai näin tuhmia sitä ollaan, näin tuhma tyttö tarvii piiskaa" Pasi sanoo nostaa jalkojani ja läimäyttää takapuoltani.
Tämä oli eka tarinani, haluatteko kuulla loputkin?
Minä ja Pasi
13
11630
Vastaukset
- (lurjus)
tahtoo lukea lisää : D
- Anonyymi
kerro jo alaka kysele
- samaa paskaa
kuin tuo toinenkin juttu.
- Anonyymi
mina haluan
- Anonyymi
kerro ja heti
- Anonyymi
mita luulet miten mamma kestää tuollaisen
- Anonyymi
se tassa kiinnostaisi minuakin
- Anonyymi
pasi naista ei saa raiskata muista sina se
- Anonyymi
ihanaa iso kiitos siita sinulle ruosta olen tobella onnellinen kuule milloin meillä on aina se keskustelupaiva oletko sita kerennyt yhtaan mettimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa iso kiitos siita sinulle ruosta olen tobella onnellinen kuule milloin meillä on aina se keskustelupaiva oletko sita kerennyt yhtaan mettimaan
MIKA SINUN RAKKAUSONGELMASI ON PASI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKA SINUN RAKKAUSONGELMASI ON PASI
kuka sina olet kuin minulle tuollaista kirjoitit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka sina olet kuin minulle tuollaista kirjoitit
MINA EN OLE TUOLLAISTA kirjoittanut se on ollut joku muu typera kaverisi en minä
- Anonyymi
kerro vaan
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1254071
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232962Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132504- 462071
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2491669Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451603- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201406- 281390
- 951201