Minä ja Pasi

Typsy

Olen lähdössä tyttöjen kanssa viettämään iltaa. Käyn suihkussa sekä trimmaan mirrini ja hieman samalla kutittelen klitoristani. Mieleni tekee jo niin paljon. Kuivaan kuitenkin itseni pyyheliinalla ja sen jälkeen laitan itseeni ihanan tuoksuista vartalovoidetta. Puen ylleni korsetin, sukat ja alushousut. Korsetissa on edessä silkkinauhat josta sen saa tarvittaessa nopeasti auki joko kokonaan tai niin että vain rintani tulevat esiin. Alushousuissa on rako, joten halutessani olen helppo pano. Oikea täydellinen narttu. Päälleni puen liituraitahousut sekä satiinipaitapuseron. Jalkaani avokkaat joissa on 8 cm metallinen stilettikorko. Enää hetki meikkauksen parissa ja olen valmis oikein kunnon kyytiin.

Olemme sopineet kavereideni kanssa tapaavamme eräässä karaokebaarissa ennen ravintolaan menoa. Tilaan itselleni paukun ja katselen ympärilleni. Huomaan eräässä pöydässä Pasin. Katseemme kohtaavat ja katselemme toisiamme hetken aikaa. Käännyn, otan lasini ja kävelen pöytään, jossa kaverini ovat jo hyvässä vauhdissa. Pidämme tyttöjen kanssa hauskaa ja flirttailemme pöytäämme tulleiden miesten kanssa rohkeasti, mutta Pasi ei tule pöytäämme vaan on omassa pöydässään ja vain katsoo sieltä. Jonkun aikaa baarissa oltuamme päätämme jatkaa matkaa nurkan takana olevaan tanssiravintolaan. Tehdessämme lähtöä Pasi nousee ylös, tulee luokseni ja kysyy minne olemme matkalla. Kerron sen ja hetken mielijohteesta pyydän tulemaan mukaan.

Menemme ravintolaan, haemme juotavat ja menemme istumaan. Siellä tulee hyvä kappale ja lähdemme lattialle. Olin mennyt nurkkaan istumaan ja jouduin sieltä nousemaan pois. Pasi auttaa minut sieltä pois ja hänen kätensä osuu ihan vahingossa reidelleni missä hän tuntee sukkieni yläreunan. Hmm, kuuluu hänen suustaan ja hän katsoo minua pitkään. Tanssimme jonkun aikaa kunnes nopea poppi vaihtuu hitaaksi balladiksi. Olen menossa pöytään takaisin kun tunnen jonkun ottavan takaa kädestäni kiinni. Se oli Pasi joka halusi tanssimaan kanssani. Suostuin tietenkin. Tanssittuamme hetken hän kysyy tahdonko lähteä hänen hotellihuoneeseensa. Tahdon, vastaan ja käyn sanomassa kavereilleni että lähden jo kotiin taksilla ja Pasi lupautui herrasmiehenä saattamaan minut tolpalle ja odottavan kanssani siinä.

Kävelemme läheiseen hotelliin ja menemme hänen huoneeseensa. Otan takin pois ja istun hänen sängylleen. Pasi tulee viereeni ja suutelee minua. Tahdotko, hän kysyy ja minä vastaan tahdon, muuta ei tarvita. Pasi tönäisee minut selälleni ja alkaa avata paitani nappeja samalla suudellen kaulaani. Huomatessaan korsettini hänen kätensä pysähtyvät hetkeksi mutta avaavat nauhat siten että rintani on esillä. Saatuaan rintani esille hän nuolee nännejäni ja puristelee rintojani. Pasi tietää minun pitävän hieman rajummista otteista joten hän alkaa imeä nännejäni ja pureskelella aluksi hellästi ja sitten hieman rajummin rintojani. Samalla toinen käsi avaa housujani ja autan itsekin hieman saadakseni housut pois jalastani. Pasin käsi hakeutuu pikkuhousujeni alle joten otan kädestä kiinni ja vien sen jalkojeni väliin housuissa olevaan rakoon. "Vai näin tuhmia sitä ollaan, näin tuhma tyttö tarvii piiskaa" Pasi sanoo nostaa jalkojani ja läimäyttää takapuoltani.

Tämä oli eka tarinani, haluatteko kuulla loputkin?

13

11170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (lurjus)

      tahtoo lukea lisää : D

      • Anonyymi

        kerro jo alaka kysele


    • samaa paskaa

      kuin tuo toinenkin juttu.

    • Anonyymi

      mina haluan

    • Anonyymi

      kerro ja heti

    • Anonyymi

      mita luulet miten mamma kestää tuollaisen

      • Anonyymi

        se tassa kiinnostaisi minuakin


    • Anonyymi

      pasi naista ei saa raiskata muista sina se

      • Anonyymi

        ihanaa iso kiitos siita sinulle ruosta olen tobella onnellinen kuule milloin meillä on aina se keskustelupaiva oletko sita kerennyt yhtaan mettimaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihanaa iso kiitos siita sinulle ruosta olen tobella onnellinen kuule milloin meillä on aina se keskustelupaiva oletko sita kerennyt yhtaan mettimaan

        MIKA SINUN RAKKAUSONGELMASI ON PASI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKA SINUN RAKKAUSONGELMASI ON PASI

        kuka sina olet kuin minulle tuollaista kirjoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka sina olet kuin minulle tuollaista kirjoitit

        MINA EN OLE TUOLLAISTA kirjoittanut se on ollut joku muu typera kaverisi en minä


    • Anonyymi

      kerro vaan

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe