VALUUTANVAIHTO

kumpivaikampi

Moi!

Olen lähdössä jenkkeihin matkalle ja mietin kummassa päässä kannattaa vaihtaa eurot dollareihin...eli saanko Miamissa paremman kurssin kuin Suomessa vaihtaessani?....ja minkälaisella kurssilla ne laskee kun jenkeissä nostan tai maksan kortilla?

7

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpivaikampi

      koska esim tämän hetken kurssi juuri nyt on 1€=1,44dollaria ja suomen Forex tarjoa 1€=1,38dollaria....voiko jenkkien päässä vaihtaessani olla lähempänä tuota 1,44dollaria?

      • ...vain...

        ne valuuttasi täällä Suomessa. Lasket nyt kuinka tahansa ja kun et kuitenkaan vaihda miljoonia, niin voitto tai tappio on merkityksetön. Tarvitset kuitenkin dollareita heti perillä ja sen vaihtopaikan (edullisen) löytäminen perillä voi olla hankalaa. Lentoasemalla saat toki vaihdettua valuuttaa, mutta et edullisesti ja matkasta väsyneenä en minä ainakaan jonottaisi siellä enää rahanvaihdossa.
        Ota Suomesta mukaan ainakin sen verran, että voit maksaa taksit tai bussit tai laukunkantajat ym. ja jos haluat kikkailla valuuttakurseilla, niin käytä sitten loma-aikaasi etsiessäsi jotain vähän edullisempaa paikkaa kuin lentoasema.


      • kumpivaikampi
        ...vain... kirjoitti:

        ne valuuttasi täällä Suomessa. Lasket nyt kuinka tahansa ja kun et kuitenkaan vaihda miljoonia, niin voitto tai tappio on merkityksetön. Tarvitset kuitenkin dollareita heti perillä ja sen vaihtopaikan (edullisen) löytäminen perillä voi olla hankalaa. Lentoasemalla saat toki vaihdettua valuuttaa, mutta et edullisesti ja matkasta väsyneenä en minä ainakaan jonottaisi siellä enää rahanvaihdossa.
        Ota Suomesta mukaan ainakin sen verran, että voit maksaa taksit tai bussit tai laukunkantajat ym. ja jos haluat kikkailla valuuttakurseilla, niin käytä sitten loma-aikaasi etsiessäsi jotain vähän edullisempaa paikkaa kuin lentoasema.

        No loma-aikaa on 73 yötä ja budjetti sen mukainen niin sen takia nyt ajattelin vain kysyä kun parin sentin ero kurssissa voi tarkoittaa satasia.. mutta onhan se aina helpompaa vaihtaa ne täällä jo


      • huomioon
        kumpivaikampi kirjoitti:

        No loma-aikaa on 73 yötä ja budjetti sen mukainen niin sen takia nyt ajattelin vain kysyä kun parin sentin ero kurssissa voi tarkoittaa satasia.. mutta onhan se aina helpompaa vaihtaa ne täällä jo

        etta pienemmilla paikkakunnilla ja pankeissa ei valttamatta ole mahdollisuutta vaihtaaa valuttaa.


      • ...käteisellä...
        kumpivaikampi kirjoitti:

        No loma-aikaa on 73 yötä ja budjetti sen mukainen niin sen takia nyt ajattelin vain kysyä kun parin sentin ero kurssissa voi tarkoittaa satasia.. mutta onhan se aina helpompaa vaihtaa ne täällä jo

        ...elää koko ajan? Itse ottaisin mukaan kaksi luottokorttia ja ja käteistä 500 dollaria. Luottokorteilla voi maksaa lähes kaikkialla ja käteistä tarvitsee vain tippaamiseen ja pikkuostoksiin.


      • kumpivaikampi
        ...käteisellä... kirjoitti:

        ...elää koko ajan? Itse ottaisin mukaan kaksi luottokorttia ja ja käteistä 500 dollaria. Luottokorteilla voi maksaa lähes kaikkialla ja käteistä tarvitsee vain tippaamiseen ja pikkuostoksiin.

        no mulla on mastercard ja sitten visa electron...onko kortilla maksettaessa sitten mikä kurssi...viekö ne siitäkin ison "provision" niinkuin Forex tekee kun vaihtaa niillä käteistä?


    • ja saa sitä

      missä rahat vaihtaa ja laske nyt mitä hankit kun kurssi ero on mikä on? Ja käteistä saa seinästä jos tulee tarvista. Suurin osa tipeistä maksetaan kuitenkin luottokortilla ja nämä pikku jutut hoituu ilman suuria käteissummiakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe