Sousseen!

Olen lähdössä syksyllä, 31.10. Tunisian Sousseen sukulaisteni ja parhaan kaverini kanssa. Tässä olis pari kysymystä kohteesta, olen käynyt aikaisemmin Turkissa, ja olen ymmärtänyt että se on aika samantyyppinen maa..

- Menemme Kanta hotelliin, onko jollan tietoa, onko hyvä?
- Voiko vielä ruskettua ihan hyvin, ja onko merivesi lämmintä? Rannat millaisia?
- Minkä ikäisenä saa ostaa alkoholia? Löytyykö siideriä (Turkissa ei ollut)?
- Entäs miten turvallista on kahden nuoren blondin liikkua illalla kahdestaan kaduilla?
- Löytyykö nuorille kivoja iltadiskoja, uskaltaako mennä kahdestaan? :D
- Onko miten halpaa basaareissa, millä hinnalla lähtee esim. laukut, korut..?

Jos joku viitsisi vastailla ja kaikki muukin hyödyllinen tieto kohteesta on tarpeen,
Kiitos!! (:

6

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soussessa

      Siihen aikaan ei enää rantsukelit ole eli jos uida haluat niin hotlan uima-altaassa sitten :) Rannalla ei mitään palveluita enää silloin ole. Lähinnä ihmisiä päiväkävelyllä.

    • muistaa

      Siellä on silloin todella kylmät kelit eli altaallakaan ei tarkene ellei
      se ole lämmitetty ja Kanta kyllä on niin halpa perushotelli että tuskin on.

      Siideriä ei ole ja kaksi blondia on siellä kovaa valuuttaa eli
      pöksyihin pyrkijöitä riittää. Raiskauksiakin sattuu paljon vaikka
      niistä ei puhuta. Poliisin kanta on se että jos paikallisen mukaan
      lähdet niin sa tarkoittaa selvää lupausta ja turha valittaa raiskauksesta.

      No joo baareja on pari-kolme sellaisia pikkupaikkoja mutta eipä niissä
      ketään enää tuohon aikaan ole kun siellä en turistisesonki ohi ja melkein
      kaikki paikat jo kiinni.

      Basaareista ja Soussesta ylipäätään ei kannata ostaa mitään
      kun huijarikauppiaat yrittää tyrkyttää huonolaatuista roskaa
      sikahinnalla.
      Bussilla tai junalla vaan pääkaupunkiin ja pääkasulle Habib Bouirgiballe
      shoppailemaan. Se on täynnä länsimaistyylisiä ostareita.

      • Aijaa, nyt kun katoin jostain parilta sivulta lämpötiloja, niin lokakuussa/marraskuussa jotain 20 - 25 astetta Soussessa, niin minusta se on kyllä ihan tarpeeksi! :) Turkissa meillä oli jotain 23 ja merivesi 20, kyllä tarkeni uida ja ottaa aurinkoa! En kyllä ruskettunut kuin ihan pikkuisen. Hotellilla ei ollut lämmitettyä allasta, mutta meressä uimme paljon. Itse olen ymmärtänyt että ainakin se Kantan sisarhotelli olis hyvä, isot ulkoaltaat, kuntosali, sisäallas..? Harmi jos ei oo sielläkään lämmitetty! :/

        Joo no en kyllä lähtis paikallisten mukaan vaikka mikä olis, kyllähän sen tietää mitä ne haluaa. Joku oli kommannu johonkin keskusteluun että Tunisia on vieläkin pahempi kuin Turkki, miesten suhteen, ja sielläkin kyllä ihan tarpeeksi ahdistavia nuo miehet oli: "Oi Angelica, ihana rakas.."

        Miten pitkä matka on pääkaupunkiin? Turkissakin ottivat melkoista hintaa mutta tingimme. :)


    • lämpöä piisaa :)

      Olen ollut monesti loka/marraskuun vaihteen Tunisiassa,lämpöä piisaa ja merivesi on lämmintä,kyllä kelpoo polskutella,paikka kiva ja hotelli yes,hauskaa matkaa :)

      Ps.
      Säästä ei kyllä aina osaa sanoa,ei ossoo edes Pekka Pouta :)

    • -samara ja kaiki hotelit mikä ovat kantawissa.
      -kyly voi rusketua jos ota paljon aurinko ja merivesi on vähän kylmä voi uida.
      -kaiki saa osta mutta siideristä en oo varmaa.
      -tunisia on rauhalinen maa voi poikat halu tchoubi tchoubi blondi kansa:) mutta ei mitän paha on hyvää ihmisia tunisiassa.
      _disco aina löydy , voi mene kahdestaan .
      _ kun osta jotain bazariesta piti aina targista hinta ja yrita hinta laske alas . ala heti osta mitän puhu ensi .
      jos tarvit apua olen tunisialainen mä voi auta sua .
      hyvää matkää ja terv tunisian

    • -samara ja kaiki hotelit mikä ovat kantawissa.
      -kyly voi rusketua jos ota paljon aurinko ja merivesi on vähän kylmä voi uida.
      -kaiki saa osta mutta siideristä en oo varmaa.
      -tunisia on rauhalinen maa voi poikat halu tchoubi tchoubi blondi kansa:) mutta ei mitän paha on hyvää ihmisia tunisiassa.
      _disco aina löydy , voi mene kahdestaan .
      _ kun osta jotain bazariesta piti aina targista hinta ja yrita hinta laske alas . ala heti osta mitän puhu ensi .
      jos tarvit apua olen tunisialainen mä voi auta sua .
      hyvää matkää ja terv tunisian

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe