käykö sanomalehti tapettina vai onko liian ohutta? poikkeaako juurikaan tavallisen tapetin laittamisesta?
sanomalehti tapettina?
4
2355
Vastaukset
- äöllfff
Aikoja sitten tuolalisesta tapetoinnista kuulin. Sanomalehtihän on halpaa. Jospa seinässä olisi pohjamaali ja siihen liisteröit niitä lehtiä. Joku lakka tms. vois olla hyvä suojana vielä päällä.
- jorkku
on persoonallinen tapetti.Asennus on vaikeampaa kuin normaalitapetilla. Lehti vettyy tosi nopeasti ja on käsiteltävä varovasti. Äkkinäiseltä tahtoo revetä käsiin. Kerran koitin niin että laitoin liisterin seinään ja länttäsin paperin päälle mutta se ei oikein onnistunut. Kokeile miten pääset parhaaseen tulokseen. Kun olet saanut lehdet liimattua seinälle, niin päälle kannattaa tosiaankin laittaa lakka suojaamaan pintaa.
Itselläni oli tommonen seinä muutamia vuosia ja tykkäsin siitä. - suri_
jorkku kirjoitti:
on persoonallinen tapetti.Asennus on vaikeampaa kuin normaalitapetilla. Lehti vettyy tosi nopeasti ja on käsiteltävä varovasti. Äkkinäiseltä tahtoo revetä käsiin. Kerran koitin niin että laitoin liisterin seinään ja länttäsin paperin päälle mutta se ei oikein onnistunut. Kokeile miten pääset parhaaseen tulokseen. Kun olet saanut lehdet liimattua seinälle, niin päälle kannattaa tosiaankin laittaa lakka suojaamaan pintaa.
Itselläni oli tommonen seinä muutamia vuosia ja tykkäsin siitä.Kiitos vastauksista, millainenkohan lakka olisi parasta ja mistä löytyisi?
olisiko lehden käsittely helpompaa, jos sen lakkaisi jollain spraylakalla ennen tapetointia. Kannattaa ehkä kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512